Spring naar bijdragen

Een beetje meer humor


dezperado
 Share

Recommended Posts

zei Barak de Barbaar toen hij zijn banden van zijn Wrangler op 0.3 bar zag staan, in dit barre winterweer... 

Puur Barbarisme, met deze lage barometrische stand de Barkas de sneeuw barricades op te jagen. Bij zo een barriere lijkt het mij een barrage...,,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelet op de internationale kritiek op het gebruik van het woordje 'bar' in allerlei samenstellingen werd een petitie ondertekend om deze mop stop te zetten. Vele beroemdheden waaronder Barak obama, Bart Smit, Barbara streisand, Barbie, Barry white, Barry manilow, barry de barman, bart peeters, bart kaell, bart simpson, barbara bush en nog vele anderen hebben de petitie ondertekend.

Vanaf nu gaan we over naar dierenartsmoppen.

Bij de dierenarts:

==================

man: help dokter, mijn hond zegt steeds 'faw faw' in plaats van 'waf waf'

dierenarts: hoe heet de hond ?

man: YBBOB !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten drie poezen zich te pletter te drinken aan de bar, omdat ze geen werk meer hebben:

1e poes : Ik zou graag bij Stabilac werken: 's morgens melk, 's middags melk, 's avonds melk.

2e poes : Ik zou liever bij Whiskas werken: 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas, 's avonds Whiskas.

3e poes : Ik wil bij Jupiler gaan werken ...

De andere 2 poezen : Hoezo, Jupiler?

3e poes : Wel, 's morgens ne kater, 's middags ne kater en 's avonds ne kater :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aap ontsnapt uit de zoo in Antwerpen en gaat op het Astridplein een café binnen.

De baas schrikt maar vraagt na een tijd toch maar aan de aap die aan de bar is komen zitten, wat hij wil drinken.

'Een pintje' antwoordt deze.

Stomverbaasd tapt de baas een pintje.

'Wat mag dat kosten?' vraagt de aap.

De baas denkt ' zo'n stomme aap, ik reken maar eens goed door' en zegt 'da's dan twee euro.

De aap haalt een portemonnee vanonder zijn pels en betaalt 2 euro.

De baas staat vanop een veilige afstand de aap wat aan te staren en besluit dan toch maar een gesprek aan te knopen.

Hij zegt 'dat ziet ge toch niet dikwijls, een aap op café.

Antwoordt de aap: 'ik zou het geloven, als ge twee euro vraagt voor een pintje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of personen, vooral als ze net uit een bar komen

vooral als ze een barbaars uiterlijk hebben, en bart noemen... en een lange tijd aan de bar hebben gehangen...

OK, genoeg nu met die bar-zever, vanaf nu SLAGERMOPPEN !

BIJ DE SLAGER:

---------------

Man: Slager, heeft u van die zelfgeprepareerde in azijn ingelegde haringen ?

Slager: Jazeker, hoeveel wenst u er ?

Man: oh, geef maar 4

De slager neemt een grote bokaal tot aan de rand gevuld met azijn en uitjes. Onderaan de grote bokaal liggen nog een stuk of 6 mooie haringen. De slager steekt zijn hand in de bokaal tot aan zijn elleboog en vist er zo met de blote hand 4 exemplaren uit...

Zegt de man: yèkkes, slager, dat is toch niet hygiënisch wat jij doet, zo met je blote handen die haringen nemen ?

Zegt de slager: Ja, dat weet ik, maar ik heb zo van die etterende zweren op mijn handen, en de dokter zegt dat de azijn goed is om die te doen rijpen.... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vooral als ze een barbaars uiterlijk hebben, en bart noemen... en een lange tijd aan de bar hebben gehangen...

OK, genoeg nu met die bar-zever, vanaf nu SLAGERMOPPEN !

BIJ DE SLAGER:

---------------

Man: Slager, heeft u van die zelfgeprepareerde in azijn ingelegde haringen ?

Slager: Jazeker, hoeveel wenst u er ?

Man: oh, geef maar 4

Verkopen ze vis bij de Belgische slager?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verkopen ze vis bij de Belgische slager?

euh... titel moest in feite zijn 'BIJ DE VISBOER'...

In Nederland wordt deze mop net andersom verteld.

Een visboer die dan worst verkoopt

Welkom bij 'hoe verstier ik een mop' door eucalyptica en ejg :huh:

Ok, hier een andere om het goed te maken:

Patiënt komt bij de dokter.

Patiënt: "Dokter, waarom hebt u een koortsthermometer achter uw oor steken?"

Dokter: "Huh? Shit, in wie zijn kont heb ik dan mijn vulpen laten zitten?

;)

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap de verwarring wel. In de Brusselse Beenhouwerstraat zitten de beste visrestaurants.

Het was overigens in een ander restaurant dat de ober consequent zijn duim diep in de schalen met eten stak die hij serveerde. Mij stoorde dat natuurlijk, dus op enig moment maakte ik daar een opmerking over. Ober: "meneer, ik heb reuma aan die duim, en de dokter adviseert met klem om hem zoveel mogelijk warm te houden". Boos om zo'n idioot antwoord zei ik dat hij die duim dan maar in z'n achterste moest steken. Zijn verweer: "dat doe ik ook, meneer, als ik in de keuken op het eten sta te wachten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De belastingsinspecteur komt langs bij een synagoge. Terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn: "Ik zie dat u veel kaarsen koopt, wat doet u eigenlijk met het overgebleven kaarsvet "?

"Goede vraag ", zegt de Rabbijn, "Dat sparen we op en geven het terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe."

"Oh " zei de belastingsinspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone vraag een praktisch antwoord had. Maar onverstoorbaar ging hij door met zijn stuitende vraagstelling: "En hoe gaat dat dan met de Matzes (koekjes)? Wat doet u met de kruimels ?" "Ah!" zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de in specteur hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag. "Wij verzamelen de kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe."

"Ik begrijp het, " antwoordde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken. "Nou Rabbijn, dan rest me nog een vraag, wat doet u met alle overblijfselen van de besnijdenissen ?" "Ook hierbij verspillen wij niets!", antwoordde de Rabbijn. "Wij ver zamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de Belastingsdienst, eens in de zo veel tijd sturen ze ons dan een lul om de boeken te controleren."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Er ligt een kannibaal in het ziekenhuis. De zuster komt langs om te vragen wat hij wil eten. Zegt de kannibaal: 'Geef maar drie benen'. Zuster in paniek en rent naar de dokter. Zegt ze: 'Er ligt hier een kannibaal en wil drie benen'.

Zegt de dokter: 'Geen paniek, ga maar naar het lijkenhuis, daar ligt het voor het oprapen'. Zo krijgt de kannibaal zijn drie benen. Als het op is komt de zuster terug en vraagt

wat de kannibaal nu wilt eten. 'Doe maar drie armen' is het antwoord. Op de zelfde manier krijgt de kannibaal de drie armen. Als dat op is komt opnieuw de zuster langs: 'Wat wilt u nu eten?'

Zegt de kannibaal: 'Geef maar drie sneetjes boterhammen'. 'Waarom ineens drie sneetjes brood?' wilt de zuster weten. Zegt de kannibaal: 'Hiernaast is een nieuwe patiënt

binnengekomen, met een open rug... dan kan ik lekker soppen!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie wat oudere mannen hebben een discussie...........

"De slechtste leeftijd is zestig" zegt de 60 jarige man.

" Je hebt altijd het gevoel dat je moet plassen en meestal sta je daar, maar er komt niets"

" Zo, denk je dat dat een probleem is?" vraagt de man die 70 jaar oud is.

" Als je zeventig bent heb je problemen met je ontlasting. Je gebruikt laxeermiddelen, eet extra zemelen je zit uren op het toilet maar er komt niets"!

" Om je de waarheid te vertellen", zegt de man van 80 jaar, " Tachtig is de slechtste leeftijd van allemaal".

" Heb jij ook problemen met plassen?" vraagt de 60 jarige man?

"Nee hoor, Ik plas elke morgen om 6.00 uur en plas als een racepaard op een platte steen; helemaal geen probleem".

" Dus, je hebt een probleem met je ontlasting?" vraagt de 70 jarige man.

"Nee hoor, elke morgen om 6.30 heb ik ontlasting".

Geïrriteerd zegt de 60 jarige, " Je plast elke morgen om 6.00 uur en poept elke morgen om 6.30 uur, waarom is het dan zo slecht om 80 te zijn?"

Zegt de 80 jarige:

"Ik word nooit voor 7:00 uur wakker"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de TV-besturing.

Ze vroeg: Wat is er op de TV? Stof, zei ik.

Toen is de ruzie begonnen....

Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.

Ze zei: Iets dat van 0 tot 100 gaat in 3 seconden.

Ik kocht voor haar een weegschaal.

Toen is de ruzie begonnen....

Mijn vrouw keek in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.

Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk.

Ik heb het werkelijk nodig dat je me onmiddellijk een compliment maakt.

Ik antwoordde: Je ogen zijn nog uitstekend.

Toen is de ruzie begonnen....

Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school.

Een van de aanwezige mannen was compleet dronken en nam het ene glas na het andere.

Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende?

Zeker wel, zei ze zuchtend, wij zijn lang een koppel geweest en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen met drinken en is nooit meer gestopt.

Ik zei: Wie had gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn.

Toen is de ruzie begonnen....

In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we een bak bier van € 25,00 zouden bestellen.

Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van € 15,00.

Ik zei haar dat een bak bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden.

Toen is de ruzie begonnen....

Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksverjaardag.

Ergens waar ik lang niet meer geweest ben, antwoordde ze.

Ik stelde haar voor om naar de keuken te gaan.

Toen is de ruzie begonnen....

Voor niets worden ze kwaad...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...