Spring naar bijdragen

Een beetje meer humor


dezperado
 Share

Recommended Posts

Een nederlander een belg en een marokkaan zijn alle ter dood veroordeeld, ze mogen kiezen hoe ze aan hun eind komen. De keuze is het vuurpeleton , ophanging of een aids spuit.

De marokkaan kiest om verhangen te worden, nou lus erom krak en klaar.

De nederlander kiest voor het vuurpeleton knal en klaar.

Nou zegt de belg doe mij maar de aids spuit nou zegt de beul waar wilt u hem hebben. Nou zegt de belg doe maar 1 in me bil, 1 in me arm, 1 in me been en 1 in me buik. Nou zegt de beul waarom zo veel ach maakt mij niet uit heb toch een condoom om zegt de belg........

bewerkt door Marcel79
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gaan 3 belgen naar de woestijn

een neemt een parasol mee, vragen de andere belgen waarom neem je dat mee?

dan kan ik in de schaduw zitten.

de andere belg neemt een mobiel mee.

vragen de 2 belgen waarom neem je een mobiel mee?

dan kan ik als ik trek krijg een pizza bestellen.

en de laatste belg neemt een autodeur mee.

vragen de andere 2 belgen waarom neem je die auto deur mee?

Als het te warm word kan ik het raampje open draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gaan 3 belgen naar de woestijn

een neemt een parasol mee, vragen de andere belgen waarom neem je dat mee?

dan kan ik in de schaduw zitten.

de andere belg neemt een mobiel mee.

vragen de 2 belgen waarom neem je een mobiel mee?

dan kan ik als ik trek krijg een pizza bestellen.

en de laatste belg neemt een autodeur mee.

vragen de andere 2 belgen waarom neem je die auto deur mee?

Als het te warm word kan ik het raampje open draaien

Draagt-er ook een een lantaarnpaal op z'n schouders. Waarom? Antw: Als ik aangevallen word gooi ik hem weg en kan ik sneller vluchten.

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draagt-er ook een een lantaarnpaal op z'n schouders. Waarom? Antw: Als ik aangevallen word gooi ik hem weg en kan ik sneller vluchten.

Ok jongens, het is bewezen: jullie hebben dringend nood aan wat ontspanning met de jeep;

dus , jullie mond spoelen met zeep en dan een ritje gaan maken met de jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suus hier nog een;

wreed accident, motorrijder tegen auto, motorrijder dood ligt in stukken op de plaats van het accident,

de sjampetter komt en schrijft op: motor- midden op straat. linkerbeen los van lichaam en in de goot, rechterarm los van lichaam en op motorkap auto, lichaam met linkeram en rechterbeen er aan vast maar zonder hoofd naast motor, hoofd met helm op tr, tro, trot,(geeft hoofd een trap)op straat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok jongens, het is bewezen: jullie hebben dringend nood aan wat ontspanning met de jeep;

dus , jullie mond spoelen met zeep en dan een ritje gaan maken met de jeep.

Mag het ook met whisky?

:lol:

Vraag een alcoholist of-ie al ontbeten heeft. Antwoord: nee, nog geen druppel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik vanochtend op de bus te wachten word ineens de hele straat afgesloten overal politie..... Komt er een belg aangereden en word aangehouden door de politie. De belg vraagt wat er aan de hand is, nou zegt de politie we zoeken een serieverkrachter. De belg mag weer doorrijden. Komt de belg na een kwartier weer terug uit tegengestelde richting rijd naar de poitie en draait zijn raam open. Nou zget die ik heb er even over nagedacht ik doe het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik vanochtend op de bus te wachten word ineens de hele straat afgesloten overal politie..... Komt er een belg aangereden en word aangehouden door de politie. De belg vraagt wat er aan de hand is, nou zegt de politie we zoeken een serieverkrachter. De belg mag weer doorrijden. Komt de belg na een kwartier weer terug uit tegengestelde richting rijd naar de poitie en draait zijn raam open. Nou zget die ik heb er even over nagedacht ik doe het.

:lol:

Errug leuk, maar het Belgen v.s. Hollanders weekend is voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...