Spring naar bijdragen

Een beetje meer humor


dezperado
 Share

Recommended Posts

:lol: Pas maar op Blekie, voor je weet schakelt het motormanagement het hele systeem uit. Voordat je zo'n ding dan weer aan de praat krijgt ben je weken verder. :(

Zo is dat. Zolang ie het doet, doet-ie het!

Nu we toch op dit niveau zijn aangeland:

Overeenkomst tussen een vrouw en een overall (ketelpak in sommige exotische dialecten): mouwen te lang, pijpen te kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol: Pas maar op Blekie, voor je weet schakelt het motormanagement het hele systeem uit. Voordat je zo'n ding dan weer aan de praat krijgt ben je weken verder. :(

Helemaal mee eens Paul ;) Ben ook zeer voorzichtig want voor dat ik het weet neemt ze me te grazen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laatste nieuws uit Libië

نور اگر رÙت سایه پیدا نیست نقش دیوار Ùˆ چشم خیره ما نقش

سایه دگر نمی دان نور اگر رÙت سایه.ت سایه پیدا نیست

نقش دیوار و چشم خیره ما نقش سایه دگر نمی دان نور اگر

رÙت سایه پیدا نیست Ø´ دیوار Ùˆ چشم خیره ما

Zodra er meer nieuws is, laat ik het je weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE !!!!

سایه دگر نمی دان

نقش دیوار و چشم خیره ما نقش سایه دگر نمی دان نور اگر

رÙت سایه پیدا نیست نقش دیوار Ùˆ چشم خیره ما

سایه. ر رÙت سایه پیدا نیست

نور اگر رÙت

bewerkt door Chris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE !!!!

سایه دگر نمی دان

نقش دیوار و چشم خیره ما نقش سایه دگر نمی دان نور اگر

رÙت سایه پیدا نیست نقش دیوار Ùˆ چشم خیره ما

سایه. ر رÙت سایه پیدا نیست

نور اگر رÙت

het zal je maar gebeuren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

نور اگر رÙت سایه پیدا نیست نقش دیوار Ùˆ چشم خیره ما نقش

سسایه دگر نمی دان نور اگر رÙت سایه.ت سایه پیدا نیت

نقش دیوار و چشم خیره ما نقش سایه دگر نمی دان نور اگر

ر Ùت سایه پیدا نیست Ø´ دیوار Ùˆ چشم خیره ما

Sodeju het zal je maar gebeuren zeg pfff

(heb stiekum eerst geprobeerd om een bierpad te bestellen :blush: ) vond hem goed Evert :thumbsup:

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een fabriekshal werken allemaal Belgen. Alleen de directeur is een Nederlander. Op een dag is er een Belg die zich afvraagt hoe dat komt. Dus ie naar de directeur toe: Allé, waarom zijd gij een Nederlander en zijn wij, uw werknemers, allemaal Belg. Dat komt, zegt de Nederlander, omdat wij slimmer zijn dan de Belgen. Dat Begrijpt de Belg niet. Ik zal het je uitleggen, zegt de Nederlander. Hij legt zijn hand tegen de muur en zegt tegen de Belg: nu moet jij met je vuist zo hard mogelijk op mijn hand slaan. Dat laat die Belg zich geen tweede keer zeggen. Hij haalt uit en net op het moment dat hij wil slaan haalt de Nederlander zijn hand weg. Die Belg met zijn vuist vol op die muur. Snap je het nu? Vraagt de Nederlander. De Belg knikt pijnlijk en gaat weer naar de werkvloer. Zijn collega's vragen: en, wat zei hij? Dat het komt omdat ie slimmer is en ie heeft me nog een voorbeeld gegeven ook. De Belg kijkt om zich heen maar nergens een muur in de buurt. Dus hij legt zijn hand op zijn gezicht en zegt tegen zijn collega: en nu moet gij zo hard mogelijk op mijnen hand slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Belg kijkt om zich heen maar nergens een muur in de buurt. Dus hij legt zijn hand op zijn gezicht en zegt tegen zijn collega: en nu moet gij zo hard mogelijk op mijnen hand slaan.

OK, vanaf nu verklaar ik het weekend open voor een heuse belgen/hollander moppenoorlog...

... jullie vragen erom...

Hier gaan we:

Waarom staan hollanders steeds voor het raam tijdens een onweer ?

... > omdat ze dan denken dat ze gratis gefotografeerd worden... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha eindelijk mag het ... goed idee Frans

Een Belgische paardenfokker en een Amerikaan komen elkaar tegen. Op een gegeven moment vraagt de Amerikaan wat het beroep van de Belg is.

De Belg, die het engelse woord voor fokken niet weet, zegt: "I fok horses."

Waarop de Amerikaan zegt: "Pardon?"

Zegt de Belg weer: "Paarden, ja!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar bij een pisbak. De Nederlander heeft een krachtige straal naar rechts.

De Duitser plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt. "Een oorlogswond," verklaart de Duitser.

Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 100 stralen plast. "Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.

"

Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...