Spring naar bijdragen

9 November Jeep®Academy Veldhoven


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik zit even die foto's en een filmpje te kijken van voorgaande dingen in Veldhoven..

MAAR..

kan je ook gewoon om die diepe poelen heen rijden, is er ook een route voor mensen die hun auto dat niet aan willen doen?? :D

Je kan het zo gek maken als je wilt!! Gewoon inschrijven bij de "blauwe" deelnemers. Alles wat jij niet wilt doen, HOEF je niet te doen. Ik spreek uit ervaring :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even die foto's en een filmpje te kijken van voorgaande dingen in Veldhoven..

MAAR..

kan je ook gewoon om die diepe poelen heen rijden, is er ook een route voor mensen die hun auto dat niet aan willen doen?? :whistle:

Je gewoon inschrijven en je bepaald zelf wat je wel of niet wil doen.

Jij bent de baas tenslotte over je eigen voertuig! En kijken naar anderen kan ook heel leuk en leerzaam zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even die foto's en een filmpje te kijken van voorgaande dingen in Veldhoven..

MAAR..

kan je ook gewoon om die diepe poelen heen rijden, is er ook een route voor mensen die hun auto dat niet aan willen doen?? ;)

Op filmpjes en foto's zie je meestal de zwaarste en meest spectaculaire proeven. Dat betekent echter niet dat er geen proeven zijn voor standaard auto's. Op de uitnodiging op de JCN site www.jeepclub.nl staan ook foto's van een standaard WJ en ZJ, deze foto's zijn ook in Veldhoven genomen...

Bij de proeven voor standaard voertuigen komt het vooral aan op voertuigbeheersing en behendig sturen. Hierbij worden zware modderbakken overgeslagen.

Helemaal 100% schoon zal de auto niet blijven maar hoe vies hij wordt ligt vooral aan jezelf. (het staat altijd vrij om een proef over te slaan of een andere route te kiezen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even die foto's en een filmpje te kijken van voorgaande dingen in Veldhoven..

MAAR..

kan je ook gewoon om die diepe poelen heen rijden, is er ook een route voor mensen die hun auto dat niet aan willen doen?? :(

Wij hebben elkaar afgelopen zondag gesproken tijdens montage van je 2". En ik begrijp heel erg goed de weerstand die je voelt om het terrein in te gaan. Net als jij, voelde de Jeep voor mij alleen maar als een "zuinig te behandelen" SUV.... Maar het is zoals iederen zegt; het is daadwerkeijk te doen om zonder schade eens kennis te maken met terrein rijden. Ook voor mij is het van belang de auto heel te houden om naar me werk te gaan. Maar ik durf het aan, vertrouw de mensen die je begeleiden en dan komt het goed. Gewoon aangeven wat je zelf wel en niet wil. Het is geen kinder gebeuren waar als je iets niet wilt je staan uit te lachen. Nee, de mensen respecteren jou, je auto en je keuzes. Dat is namelijk ook het leuke van deze club. Al ben je alleen maar aanwezig, het is met name de gezelligheid die er heerst. Ik zou zeggen, kom gewoon naar Veldhoven en beleef anders eerst zo'n dag als toeschouwer (voor zover je dat lukt!!)

Je hebt de verhoging EN de wielen, dat heb je al op mij voor ;) nu in het terrein eens je 4x4 LO inschakelen....!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...