Spring naar bijdragen

welke hobby's beoefen je nog meer uit, naast je jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Extreme duursporten, fietsen en lopen.

2 x Roparun gelopen (van Parijs naar Rotterdam in 2003 en 2007)

4 x Marathon gelopen (2001, 2004, 2007,2008)

Moet goed in conditie blijven om DarkGreen fit te besturen :whistle:

vraagje : valt biertjes drinken ook onder sport? :P

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep..........is ook een sport doe wel mee als je nie erg vind:whistle:

DarkGreen : zeg het maar, ik heb nogal wat verschillende koud liggen! :whistle:

begind met een nee laat jou wel even raden is voor menig forummer geen probleem om te raden wat rammie drinkt

ot

heb nieuwe hobby er bij koerrier zijn:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eh .... Spa blauw toch ?? :P:lol:

DarkGreen : Op je rekening in de Bar staat een cola :P

yep en eindigd met grolsch stelletje waailappen ben ik een keer netjes bestel ik spa blauw en drink ik eens per jaar een cola word je er direct weer mee voor blok gezet :whistle:

nou ja

doe maar grolsch darkgreen weet nie of hans het lust maar goed kan altijd nog kraanwater krijgen toch hans :P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Heb jaren kleincaliber (22) geschoten bij diverse clubs en op baan Echo in Harskamp grootcaliber en op banen bij mn (ex)schoonvader thuis.

Toen ik verhuisde van Harskamp naar Giesbeek moest ik mn vuurwapens

2 x Anschutz supermatch en 1 x pistool Unique Des 69 inleveren op het politiebureau in Zevenaar. Je mag ze alleen thuis bewaren als je regelmatig oefent bij een vereniging. Ik zocht naar nieuwe uitdagingen en deed niks meer in de schietsport. Kreeg net een brief van de Politie dat ze nog steeds een pistool hadden en of ik even eur 501 wilde betalen als bewaarloon.

Ik vroeg en de geweren ??? nee die hebben we niet meer .........

In 95 had ik een keer een man van bizondere wetten aan de bel die vroeg wat ik met die wapens wilde die er al lagen vanaf '89 Ik zei , "schenk ze maar aan een schietvereniging "( een wapenhandelaar in Veenendaal bood me toen iets van hfl 200 wat ik een belediging vond)

Afijn mn 2 geweren zijn dus verdwenen op bureau dus ik zei waarom moet ik voor dat pistool dan betalen want jullie zouden ze weg geven of vernietigen .

In de wet staat nl dat ze na 5 jaar aan de staat behoren

art 8 lid 6 wet wapens en munitie. dus laat die ze maar betalen

Neeeeee U moet betalen. en die andere 2 dan ?? Tja die hebben we niet meer. Wilt U wel even tekenen dat pistool vernietigd kan worden ?

Ja en die rekening ?? Tja dan moet ik overleggen met de ambtenaar die in 95 dat heeft geregeld.

Bent U van de pot gepl.....rd of zo ? Als ik die 501 eur moet betalen dan wil ik die andere 2 ook terug en ga ze alsnog verkopen..... OOPS:blush:

Weer telefoontje , we hebben met die ambtenaar gesproken en geven U voordeel van de twijfel. Dus ik hoef niks te betalen ?? Nee ok fijne kerst.:)

Politie is je vriend. Je hebt altijd van die "vrienden"die je nooit ziet als je ze nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook jarenlang geschoten. .22 karabijn ( Winchester-achtig ) en 9mm pistool ( Browning HP ).

Op een gegeven moment had ik geen tijd meer en heb dus de karabijn verkocht en het pistool bij oom agent ingeleverd.

Na een paar jaar kreeg ik de vraag wat er met het pistool moest gebeuren.

Ik heb dus ondertekend dat het vernietigd mocht worden en heb verder nooit iets hoeven betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook jarenlang geschoten. .22 karabijn ( Winchester-achtig ) en 9mm pistool ( Browning HP )

Ik ben niet zo van de vuurwapens, Paintball das mijn truc, merk dm8, schiet, let wel 30 balls per seconde en 300 ft per seconde, kun je wel voorstellen als je ff niet oplet.:):blink::D:blink: wij spelen vaak wedstrijden en toernooien.

Misschien een ideetje, Stel maar een team samen, wapens, ballen en lucht kunnen geregeld worden, spelen we op ons terrein, kan binnen of buiten.:lol::yes::yes:.

Buitenterrein word ook regelmatig gebruikt voor 4x4 evenementen, maar dan zie je alleen maar suzuki,s en toyota,s, wel vette verhogingen en dikke lieren, die jongens snappen het wel, maare ik dwaal af.

laten we eens kijken of er vanuit dit forum animo is om een dagje te gaan ballen.:yes::yes::yes::yes:

ik wil het regelwerk wel op me nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb lang geleden een keer gepaintballed.

Lijkt me wel geinig met het forum.

Ik stel voor dat je een nieuw topic opent om de animo te peilen. :yes:

Misschien kunnen we Car Wars spelen :).

Eén bestuurder en één 'shotgun' per Jeep :lol:

Ik heb het jaren geleden in competitievorm gedaan, in Brunssum. Leuk! tegen duitse, engelse en franse "spelers" In Maasbree is een leuk terrein, daar ben ik voor het laatst een paar jaar geleden geweest...Fun!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...