Spring naar bijdragen

welke hobby's beoefen je nog meer uit, naast je jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

waar is dat terrein ??? Groesbeek ?

Nee, dat terrein ligt in ressen {elst}, voormalig crossterrein voor motoren, best heuvels en diepe plassen, word regelmatig dagen georganiseerd door die 4x4 jongens, maar in de winter maken we meer gebruik van de loods, die hebben we volgebouwd met hutjes, bruggen, kerkjes, en bunkers, rookeffecten, stroboscopen, echt een goeie locatie om te ballen.

Ik zal eens een balletje opgooien hier of er animo is voor een fijn dagje te spelen, en neem de Jeep mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

wij ( bedrijf waar ik voor werk) hebben een paar jaar een zeilboot gesponsord en ik ging wel eens met klanten op zee zeilen. Schip won 1e prijs met snelst de wereld rond.

1996 - 1997 : vainqueur du Vendée Globe sur le 60' open Géodis en 105 jours 20 heures 31 minutes et 23 secondes. Le précédent record de Titouan Lamazou est battu de 4 jours.

fotos zijn van Juli 1999 Tocht op de Noordzee met aantal klanten.

Inmiddels al lang achterhaald.geo19nu7.jpggeo6kh1.jpg

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij ( bedrijf waar ik voor werk) hebben een paar jaar een zeilboot gesponsord en ik ging wel eens met klanten op zee zeilen. Schip won 1e prijs met snelst de wereld rond.

1996 - 1997 : vainqueur du Vendée Globe sur le 60' open Géodis en 105 jours 20 heures 31 minutes et 23 secondes. Le précédent record de Titouan Lamazou est battu de 4 jours.

fotos zijn van Juli 1999 Tocht op de Noordzee met aantal klanten.

Inmiddels al lang achterhaald.geo19nu7.jpggeo6kh1.jpg

maar het blijft erg gaaf!!

heb je mijn site al bekeken?

www.fastsailing.nl

staan ook leuke bootjes op..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
World of Warcraft ( in minder wordende mate, gezien de megalomaniakale instellingen van de private server beheerdertjes )

Ja maar dat doe je tijdens je werl, dus is dan per definitie geen hobby :thumbsup:

OT: (oude)films kijken, ben ook een passieve muziek liefhebber, kamperen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...