Spring naar bijdragen

Wie houd zich aan de jeep groet?


Rick van Unen
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Bij wranglers, CJ, auto's die aangepast zijn voor het terrein probeer ik het altijd te doen. Bij nette auto's vaak niet.... krijg toch (bijna) nooit iets terug te zien

Dat merk ik idd vaak, dat ik naar een Wrangler of CJ zwaai maar dat men niet eens op of om kijkt omdat men toch vermoedt dat een XJ'er niet zwaait..... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:unsure:

Ik zwaai naar alles wat Jeep is en/of Jeep lijkt.

Maar wat doe je met die pseudo-Jeeps die allemaal, heel trots, naar jou zwaaien.

Ik ben de koningin niet, een vingertje (niet de middelste) lijkt me dan wel voldoende.

Het probleem bij die dichte Jeep versies is dat het vaak zo moeilijk te zien is wat er binnenin gebeurd door die donkere ramen. Altijd zwaaien kan dan natuurlijk ook nog. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ik nu in de XJ of de ZJ rijd, het maakt geen verschil. Er wordt naar mij domweg niet teruggezwaaid, dus krijg ik de neiging er ook maar mee te stoppen. :bye1:

't Kan natuurlijk ook aan mijn kop liggen, maar die ziet men kennelijk toch niet .........

Of ze hebben de code gelezen en beschouwen de XJ en de ZJ als auto's uit de laagst mogelijke kaste.;):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...