Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

zojuist nog een uurtje aan gewerkt, twee nieuwe kruisjes in de aandrijfas geperst en de afgebroken boutjes uit de klauw die aan de tussenbak vast zit verwijdert.

Was redelijk te doen de afgebroken boutjes verwijderen, twee milimeter gaatje in boren en vervolgens een torx bitje er met de hamer tikken en dan gewoon losdraaien:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitlaat op z'n McGuyvers vast gezet. Het achterste ophangpunt (een soort haak in een rubber) is afgebroken. Man wat rammelt dat dan zeg!

op z'n McGuyvers is dat dan met een katrolletje en een zak suiker in een plastic zakje hangend aan een aan elkaar geknoopte veter?:no:

Ik heb alleen maar naar de lekkage van mijn CJ-tje gekeken en wat deeltjes besteld... (een kering én een brace)

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op z'n McGuyvers is dat dan met een katrolletje en een zak suiker in een plastic zakje hangend aan een aan elkaar geknoopte veter?:blush:

McGyver is een fervent gebruiker van ducttape :no:

OT:

- Op de A20 een vastgelopen rem weer los gemaakt.

- Bij de doezelf school de 4wd gerepareerd ( membraam was kaduuk ) en nu doet het lampje op het dashboard het ook weer :no:

- Gebruik gemaakt van een brug om de onderkant te ontzanden/-modderen/-grassen/-kleien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op z'n McGuyvers is dat dan met een katrolletje en een zak suiker in een plastic zakje hangend aan een aan elkaar geknoopte veter?;)
McGyver is een fervent gebruiker van ducttape :D

In mijn geval was een stukje stevig stroomdraad genoeg. Stuk blauw draad een paar keer rond de uitlaat en door het rubber: de boel zit weer 'vast'

Een echte oplossing komt nog wel een keer. Voorlopig zit het goed genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer afgetuigd, morgen geen sinterklaas intocht wegens overlijden vriend tijdens verkeersongeluk (winterse buien)

Menno, sterkte met dit verlies.

Was zojuist op tv bij hart van nederland, zag er heftig uit. Laten we maar hopen dat de chauffeur er niks aan overhoud en er mee om kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n velgen gaan ophalen, na het zandstralen, metalliseren en poederlakken.

Anderhalf uur bezig geweest om de gebakken klei uit m'n geventileerde remschijven te halen. Ik hoop ze nu met die gaten in de velgen beter te kunnen afspuiten.

Daarna alles proper gemaakt zodat ik vrijdag m'n steekassen uit de vooras kan demonteren om de arb in te bouwen.

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...