Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Vandaag bij Jeeped geweest voor heel veel kletsen, Jeeps, bolussen en een auto waar een luchtje aan zit. ;-)

Oh ja, en Ed heeft even een kleine beurt gedaan. Het was in ieder geval gezellig. Heb het gevoel dat het halve forum langskwam al heb ik niet van iedereen de forumnaam onthouden.

Goed en dan nu terug naar ebay voor een 2" kitje, want dat zag er toch wel errug netjes uit op de Limited van Rijk (schrijf ik dat goed?) Dat is voor na de vakantie... :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, is goed geschreven.

Bijna de hele dag bij Jeeped (of op weg heen of terug) om de achtervering te laten verhogen. Voorkant was al gedaan. Ziet er inderdaad goed uit nu.

De bolussen waren lekker, de haringen ook en het gezelschap prettig. Jammer dat de XJ van ghulst ook zo gek is op haring!:wub::D

Ed is er in geslaagd me bij de krick weg te houden, dus ook ik ben ongeschonden de dag doorgekomen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een auto waar een luchtje aan zit. ;-)

En? Kwam die lucht onderweg nog naar binnen?

al heb ik niet van iedereen de forumnaam onthouden.

Newbe met een XJ

Raven met een blauwe Wrangler

Doc Ed met een overall en gereedschap :wub:

De rest weet ik ook niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En? Kwam die lucht onderweg nog naar binnen?

:wub: Nee, gelukkig niet. Mijn vrouw wilde daarna ook nog even met de XJ weg... :D

Newbe met een XJ

Raven met een blauwe Wrangler

Doc Ed met een overall en gereedschap :P

Doc Ed natuurlijk ook met zijn witte Wrangler

Jeff met een hele nette ZJ (hoe klinkt die cherry bomb? soundbite?)

Michiel1972 met een Volkswagen Transporter en een klein hondje... :D

en ... (sorry) met een Vito.

Oh, en dan stonden er nog 2 Wranglers (waarvan 1 zonder tussenbak) op de parkeerplaats naast een zwarte ZJ.

Druk, druk, druk, druk. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bolussen waren lekker, de haringen ook en het gezelschap prettig. Jammer dat de XJ van ghulst ook zo gek is op haring!:wub::D

Ja, dat moet ik toch eens afleren. Haringen zijn per kilo namelijk nog duurder dan gas per liter. En daar ben ik al genoeg aan kwijt. ;-) Maar hij liep wel heel lekker met die extra visolie smering. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

halve softtop deuren gekocht en gemonteerd incl aanpassing aan de spiegels

:wub:

Zelfs nog een MEM gehad, maar dat mag Ed vertellen:D:lol:

Dat MEM kwam doordat iemand de tussenbak tussen de hoge en lage gearing had gezet.

Na de versnellingsbak en versnellingspook reparatie/controle wilde ik even kijken of alles werkte,kwam er toch een ratel onder de wagen vandaan:huh:.

Versnellingspook weer los gehaald en weer terug gezet.

Kijk ik goed heb er 1 aan de pook van de tussenbak gezeten stelletje huft..s:P!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat MEM kwam doordat iemand de tussenbak tussen de hoge en lage gearing had gezet.

Na de versnellingsbak en versnellingspook reparatie/controle wilde ik even kijken of alles werkte,kwam er toch een ratel onder de wagen vandaan:huh:.

Versnellingspook weer los gehaald en weer terug gezet.

Kijk ik goed heb er 1 aan de pook van de tussenbak gezeten stelletje huft..s:P!

Die oplossing was natuurlijk véééél te simpel voor een doorgewinterd Jeep-technicus:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...