Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Vandaag de verlichting maar eens aangepast,....bleek aan het strand dat ik toch wat te kort kwam :bye1: en dus heb ik er twee Hella`s bijgeplaatst voor de voorruitstijl.....Heb het net even uitgeprobeerd op de rondweg .....en de tegenliggers waren er heel erg over te spreken ;)

verlichting002cs6.jpg

verlichting002cs6.4f099f2e76.jpg

Aardige bal licht. mooi man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwsgierig geworden door een andere post, vandaag de buizen tussen rollbar en ruit weggehaald en de voorruit laten zakken.

Ging verbazend goed! Helaas kon ik zo niet rijden omdat de spiegels op het scharnierdeel van de voorruit zitten.

De bouten in het onderste deel van het scharnier bleken muurvast te zitten, dus de ruit maar weer omhoog gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Jeep Doctor langsgeweest voor het vervangen van een inwendig orgaan. De doctor (of eigenlijk chirurg als je ziet hoe snel en nauwkeurig hij dat doet) heeft de NP249 van mijn geliefde ZJ van een nieuwe Visco voorzien. De visco was al een tijdje dood, en de olie was vies en verbrand. Al met al een zeer nodzakelijke operatie dus.

In recordtijd heeft de chirurg de operatie uitgevoerd. De patient maakt het goed en is (uiteraard) op eigen kracht naar Amsterdam teruggekeerd.

De chirurg aan het werk:

_MG_5286.jpg

Onderdelen:

_MG_5293.jpg

Meer onderdelen:

_MG_5295.jpg

De oude Visco:

_MG_5299.jpg

Behuizing van de tussenbak:

_MG_5303.jpg

Bij de dokter stond ook nog een patient waarvan de tussenbak er iets minder goed aan toe was, maar daarover straks meer in een los topic :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

# Jeep van binnen schoongemaakt

# Achterremmen schoon gemaakt (moeten nog nieuwe schoenen op)

# Handrem afgesteld

# Alle nippels doorgesmeerd

# Muziekinstallatie eruit gesloopt (komt er ook niet meer in)

# Paar meter onnodige bedrading onder het dashboard verwijderd

# Nieuwe permanente voeding vanaf de accu aangelegd (tbv 27MC, noodverlichting en extra stekkerplug)

# verder alle punten voor de APK nagekeken ..... komende vrijdag naar de keuring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...