Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

De airco laten testen op lekkage, en daarna weer afgevuld. Wordt weer heerlijk koud nu :-)

Verder nog even de stabiliteit van de Jeep getest, na de aanpassingen van afgelopen zondag (klik). Alleen al het nieuwe rubber op de twee stabilisator stangen maakt een behoorlijk verschil. Het vorige setje dat ik erop gezet had (van Moog), was nu al behoorlijk uitgelubberd, na een paar maanden <_<

Deze nieuwe van Prothane zitten gelijk al een stuk strakker!

Oh, en gesnuffeld op de site van Kevins Off Road :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na Geilenkrichen was mijn dana 30 voor as gaan lekken uit de as buis.

toch een heel karwei om even een keerring van 5 euro te verwisselen. alles moest er af en er uit. vrijloopnaven,klauwen, schijven,flenzen,steekassen,differentiel enz enz.. gelijk maar aan beidekanten een nieuwen er in gezet.... straks even afvullen en uitproberen.... kwit nie zeker of ik die wiellager te strak heb staan...

groetjesssss Laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag even nieuwe waterpomp en nieuwe termostaat en nieuwe poellie,s op de grand gezet en multyriem

maandag weer verder bleek ook de radiateur lek te zijn steentjes zaten in de koelribben

verder de demper er onder weg gesloopt en de bom er onder gehangen

nu nog even wachten of 4wd volgende week mijn spullen heeft

voor de grand

oja vanochtend ook even getankt

bewerkt door Ramstein
wat vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff niks hoop ik!;) want krijg zelf geen kloete gedaan:whistle: Maar Daan doe het graag voor je want kan ik straks ook weer snel bandsjes terug op druk brengen en met pilske kijken hoe lang het bij anderen duurt:P

hmm deefke

dan mag je met daan even naar drenthe komen

om zijn andere generator in de yj te bouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gereden met m'n zoontje, door de bossen en tussen de struiken door ......

Daar zijn die Jeep's toch voor ??

Ook nog even naar de Eastsiderollerz meeting geweest.....(amerikaanse auto-en motorclub) en daar twee uur in een Cadilac Coupe de Ville convertible gereden en nu ga ik erg twijfelen of ik mijn CJ7 ga verkopen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...