Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

2 Weken geleden wezen rijden op de maasvlakte.. heel leuk maar nu kwam ik er achter dat er geen lager meer heel is!!! Alles uit elkaar gehaald as-kamer schoon gemaakt... Nu wachten op de lagers, kruisjes van de voor as, remblokken en 2 nieuwe naafen.

Vrijdag ga ik weer verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Jeeped, olie van de voordif en versnellingsbak vervangen.

De uitlaat met een beugel vast gezet en de beide treeplanken, die in Noorwegen zijn beschadigd, verwijderd.

Aan het klooien geweest met de versnellingspook, maar het euvel is nog niet verholpen. Morgen verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Jeeped, olie van de voordif en versnellingsbak vervangen.

De uitlaat met een beugel vast gezet en de beide treeplanken, die in Noorwegen zijn beschadigd, verwijderd.

Aan het klooien geweest met de versnellingspook, maar het euvel is nog niet verholpen. Morgen verder.

Gaat goed komen Jan (vergeet de lagers niet).

See you in Inor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achterklepscharnieren vervangen voor rvs motorkap alles rvs gemonteerd. Begonnen met de raamscharnieren maar meegestopt weinig tijd meer dacht doe ik wel even maar er zitten nog een paar moeren lastig weggewerkt leuk project voor vanavond. En van de week nog een snorkel monteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...