Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Hou je er wel rekening mee dat wd-40 geen smeermiddel is.

D.w.z. het verdampt, werkt dus alleen tijdelijk.

... on topic, nog even gekeken naar de beige/groene TJ die echt hard een schoonmaak nodig heeft waar ik nog steeds geen tijd voor heb gehad.<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ZJ

Zojuist via ebay duitsland eindelijk een mopar wisselaar inclusief bekabeling op de kop kunnen tikken. :yes:

Snel hebben dat ding en erin zetten.

De XJ

Het duurde even voordat ik de cps sensor had maar uiteindelijk vandaag erop laten zetten. Auto rijdt nu weer prima zonder bokken, horten en stoten. Voel me er eindelijk weer veilig in. Kan nu dus weer mooi de verkoop in. :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag demper eronder uit gehaald

vanwege het vastzitten even een reden om een haakse slijper te kopen

alles eronder uit , past de nieuwe niet, waarschijnlijk vanaf de kat. een set van een 5.2 onder een 4.0 , dan is de achterpijp te dik,

maaja alles aan de kant vanwege hagel?, daarna andere remslangen voor gemonteerd, morgen nog even ontluchten en dan weer proefrijden voor de herkeuring apk

oh ja morgen ook nog handrem bijstellen

ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Startmotor uit elkaar gehaald zodat al het zand wat hierin zat weer "vrij gelaten" kon worden.

Ook nog maar even met een van mijn banden weg geweest om deze opnieuw op de velg te leggen nadat hier in Veldhoven zand/modder tussen was gekomen.

Ohh ja, ook nog een XJ opgehaald vandaag :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn overleden lier eraf gehaald en uitmekaar gehaald. er heeft een oorlog gewoed in het planetarystelsel(tandwieltjes).

en de achteras uitmekaar gehaald die ik van alasso heb gekocht. ik wou ff kijken wat voor overbrenging erin zat. een 4:10 met limitedslipdiff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met JeepEd de veren en schokbrekers vervangen voor een Old Men Emu set, en een bodylift van 2inch er bij geplaatst..... Zijn van 85,5 naar 96 cm gegaan ( zijkantfenderhoogte- grond):). Al met al een flinke klus geweest ( voorak de bodylift ) vanwege alle aanpassingen op onmogelijke plaatsen..... Nu nog even de trackbars navragen ( as staat wat scheef) en de versnellingspookafwerking ( rubberhoes) aanpassen aangezien de pook niet in de 2e en 4e versnelling wil blijvensteken..... Kleinigheidjes hou je altijd..:).) Foto`s volgen....

verhogenjeepveringbodyljs3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn overleden lier eraf gehaald en uitmekaar gehaald. er heeft een oorlog gewoed in het planetarystelsel(tandwieltjes).

en de achteras uitmekaar gehaald die ik van alasso heb gekocht. ik wou ff kijken wat voor overbrenging erin zat. een 4:10 met limitedslipdiff

oh sorry Patrick deze post had ik niet gezien

dacht dat je massa draden waren.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...