Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

misschien dom maar zit die slang niet te diep in je dif ? zodat ie gaat hevelen.

die moet toch binnen bovenin zitten waar normaal niet veel olie komt

Nee, helemaal niet dom...

Ontluchtingsslang zit op het linkeras gedeelte. Korte ritjes gebeurt er niets, als het goed op temperatuur komt wel. Zat zelf er aan te denken of er bij de ontluchtingsslang achter het achterlicht tijdens het rijden niet een vacuum ontstaat....

Er word dan zelfs een beetje olie door de vulopening geperst.

Wellicht toch te vol gedaan??? (ook icm r/p 456/locker)

Niveau staat nu (na de lekkage) ong. 1-1,5 cm onder de vulopening.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nadat ik bonje had gemaakt gisteren met carglas en met autotaalglas omdat ik een voorruitframe van mn jeep bracht met groenekaart en copie kenteken en polisnummer en ze er geen ruit in wilden zetten omdat ik met de auto moest komen. Ik uitgelegd dat ik nog niet kan schakelen vanwege operatie afgelopen woensdag aan mn pols.

Vanmorgen het frame met rubbers ingeleverd bij de Makro bij Novus

Geen probleem en waarschijnlijk hoef ik eur 67,50 eigen risico niet te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag eens gerommeld aan mijn startonderbreker. Als ik die inschakelde met afstandsbediening kon ik toch gewoon starten... opmerkelijk leek me. Wat ik toen vond verbaasde me enorm. Een aantal draden die onderbroken dienen te worden door een relais, "startdraad" en brandstofpomp waren in een klemmetje gedaan waar je normaal een signaal mee aftapt. Je kent ze wel, die blauwe gevalletjes die je over een draad knijpt met één extra draad erbij. De installateur heeft vast gedacht dat het als een kroonsteentje werkt... Hoe dan ook, de kabels werden nooit onderbroken... Heb wel een prachtig certificaat dat onderbreker aan eisen voldoet incl factuur inbouwcenter. Het heeft dus nooit gewerkt...Sukkels!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...