Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

laatst ging ik naar de M.kro toe voor een paar broeken. maar ik liep hiermee naar buiten. en van elk 4 stuks van gekocht. voor opruimprijzen de duurste was de wave rider normaal 94,- ex nu 24,- ex btw. en bij een gemiddelde watersportzaak 225,- incl btw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden nog wat kleine dingen op ons verlanglijstje staan. Zo hebben we een set nieuwe (tweedehands) kapjes gekocht voor de wielen van de Jeep, want we hadden er maar 3. Ik kwam ook nog een hele nieuwe startonderbreker tegen van hetzelfde model als wij erin hebben. Dan hebben we nu weer twee nieuwe zenders. De ene zender die we nu nog hebben zit met tape aan elkaar. Verder nog een houder voor mijn nieuwe Nokia N95 gekocht, zodat ik morgen naar Brussel kan navigeren. Lekker hoor.

En nog in gesprek over een hondenrek, maar dat moeten we even zien. Gewoon lekker om te hebben, want dan kun je nog eens wat extra meenemen.

Oh, en net lpg gekocht... 1:4,7...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een lasapparaatje voor onderweg. ideal om op de camping bijvoorbeeld kleine lasreparatie's aan de Jeep uit te voeren. want de inverter is 10A 230 VLT uitgangsvermogen 160 amp en weegt totaal 2,8 kg. en kan plaatdikte van 1.5 tot 6.0 mm lassen. en kost nieuwprijs 250,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een lasapparaatje voor onderweg. ideal om op de camping bijvoorbeeld kleine lasreparatie's aan de Jeep uit te voeren. want de inverter is 10A 230 VLT uitgangsvermogen 160 amp en weegt totaal 2,8 kg. en kan plaatdikte van 1.5 tot 6.0 mm lassen. en kost nieuwprijs 250,-
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee nie in die lasaparaten wel in die jeep op de achtergrond :wub::P
dan moet je nog een paar jaartjes wachten. want mijn broertje word binnenkort voor de 2e pappie. en ik heb nog 2 neefjes en een nichtje die rijden er ook geregeld op. als ze op bezoek zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

led2520wlamp01ps4.jpg

Draadloze IP44 LED looplamp met 60 ultra heldere witte LED’s. De rode indicatie LED gaat branden wanneer de lamp opgeladen wordt.

De laadtijd is 1,5 – 2 uur, waarna de lamp ongeveer 2.5 – 3 uur gebruikt kan worden. De handgreep en de ophanghaak zijn gemaakt van ABS, de buis is van PVC. De lichtopbrengst is vergelijkbaar met een standaard 60 Watt gloeilamp.

Technische details:

- 60 White ultra bright LED’s

- 1 Red indication LED

- ON/OFF switch

- Ni-Mh Rechargeable battery

- Charger with cable

- Mounting hook

- CE approval

- IP44

Link naar opmerking
Deel via andere websites

led2520wlamp01ps4.jpg

Draadloze IP44 LED looplamp met 60 ultra heldere witte LED’s. De rode indicatie LED gaat branden wanneer de lamp opgeladen wordt.

De laadtijd is 1,5 – 2 uur, waarna de lamp ongeveer 2.5 – 3 uur gebruikt kan worden. De handgreep en de ophanghaak zijn gemaakt van ABS, de buis is van PVC. De lichtopbrengst is vergelijkbaar met een standaard 60 Watt gloeilamp.

Technische details:

- 60 White ultra bright LED’s

- 1 Red indication LED

- ON/OFF switch

- Ni-Mh Rechargeable battery

- Charger with cable

- Mounting hook

- CE approval

- IP44

Nice heb ik ook en is echt heel makkelijk.

Gekocht een nieuwe amateur radio Yaesu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...