Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rubicon Express extreme duty 4,5 inch lift veerbladen besteld met RE monotube shocks.

fleecetrui bij de makro van 5 eur en 4 x LR44 knoopcellen en een paar airpress

adaptors voor mn lucht slagmoersleutel en ratel.

een gietijzeren wok en gietijzeren braadpan voor inductie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

peper en zout stel...

Gadverdamme wat burgelijk ;)

Als jullie gaan trouwen krijg je zat van die zooi hoor...:)

Staat wel schattig trouwens die 2 berichtjes van jullie onder elkaar......:)

OT: zo'n LED-ding (looplamp), omvormer 12V -> 230V, JKS adj. trackbar, speedbleeders, gereedschapwagen (eindelijk niet meer ongelukkig zoeken naar gereedschap...), NP231 met SYE kit en bijbehorende as.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OT: zo'n LED-ding (looplamp), omvormer 12V -> 230V, JKS adj. trackbar, speedbleeders, gereedschapwagen (eindelijk niet meer ongelukkig zoeken naar gereedschap...), NP231 met SYE kit en bijbehorende as.

je had alweer flink gespaard zeker??;):)

maar zijn wel nuttige dingen:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stekkertje om te starten. :)

En een verloop setje om mijn Pioneer in de auto te hangen. Dat scheelt behoorlijk in vergelijking met de Grundig die er in zat.

Gisteren nog een setje nieuwe matten besteld. Dan zitten we er weer netjes bij. (Had alleen de prijs opgevraagd, maar ze hadden ze per ongeluk besteld. Met een leuke korting neem ik ze toch maar af. ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....Had alleen de prijs opgevraagd, maar ze hadden ze per ongeluk besteld. Met een leuke korting neem ik ze toch maar af. ;))

LOL

doe ik het ook altijd.

"Nee hoor, ik dacht dat u ze ook wilde, maar ik geef wel een leuke korting.....:P"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL

doe ik het ook altijd.

"Nee hoor, ik dacht dat u ze ook wilde, maar ik geef wel een leuke korting.....:P"

;) Goeie verkooptechniek. :) Maar hij had mij de prijs doorgegeven om over na te denken en heeft daarna een echt forse korting berekend. (Ik weet het omdat ik eerder al eens het volle pond had betaald voor een setje voor de XM.) Morgen binnen is de bedoeling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...