Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp 2006


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 356
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Maar dan maken we er toch gewoon een BELDUTCH JEEPCAMP van in Bilstein of iets dergelijks, das maar net over de grens.

Iets dergelijks hebben we natuurlijk 26/27 augustus in Geilenkirchen, alleen wordt het dan DuDutch i.p.v. BelDutch. Dat wordt ongetwijfeld een geweldig weekend maar toch iets heel anders van opzet als de Dutch Jeepcamps van afgelopen jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je je niet thuisvoelt in deze jeepclub, zal ik je opzegging graag in ontvangst nemen, het liefst persoonlijk

Dat mijn lidmaatschap geen verlenging behoeft was al duidelijk Ruud.....

En voor de duidelijkheid...dat is niets persoonlijks...ik ben het niet zo eens met de manier waarop de club wordt bestuurd en weet dat het ook anders kan en dat anders is in mijn opinie beter....zo simpel is het...

Ik hoop dat we elkaar dit jaar nog zullen zien op een jcn-evenement zodat je mijn opzegging persoonlijk kunt ontvangen...

En ja...ik hoop dat dat dan het jeepcamp zal mogen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet uit eigen ervaring dat het verkrijgen van een terrein tegenwoordig moeilijk en/of duur is. Daarnaast willen de eigenaren nog wel eens wat speciale wensen hebben... Je mag een bestuur dan m.i. ook geen verwijten maken als het een keer niet lukt! En als je weet dat wij, met ons relatief kleine 4x4 "De Veluwe" dat ook al bijna niet meer voor elkaar krijgen, kun je nagaan hoe moeilijk het is om een groot evenementen terrein voor een Jeepcamp te vinden! Daarbij komt nog dat er ook gekampeerd zal moeten gaan worden enzo.... ga er maar aanstaan!

Ik wens het bestuur van de Jeepclub dan ook alle succes toe om toch nog wat geschikts te vinden én om de benodigde vergunningen rond te krijgen!! Hopen dat het nog lukt mannen!!

Misschien Halle?? Daar hebben ze vast nog wel een gaatje in de agenda na het vertrek van "De Zwarte Cross" naar Lichtenvoorde... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet uit eigen ervaring dat het verkrijgen van een terrein tegenwoordig moeilijk en/of duur is.

Vandaag las ik op de site van de landroverclub:

Al heel wat jaren was het traditie om het off road evenement aan het eind van de maand augustus te laten plaatsvinden op de zandafgraving van Caron bij Den Hout. Ook al jaren riepen we dat het wel eens de laatste keer kon zijn geweest. En nu is het zover: nu is daar alleen nog maar water met recreatiestrand en er is geen mogelijkheid meer voor ons om er nog terrein te rijden.

Maar we hebben een goed alternatief in het terrein van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag las ik op de site van de landroverclub:

Al heel wat jaren was het traditie om het off road evenement aan het eind van de maand augustus te laten plaatsvinden op de zandafgraving van Caron bij Den Hout. Ook al jaren riepen we dat het wel eens de laatste keer kon zijn geweest. En nu is het zover: nu is daar alleen nog maar water met recreatiestrand en er is geen mogelijkheid meer voor ons om er nog terrein te rijden.

Maar we hebben een goed alternatief in het terrein van

uuuh ja, in het terrein van...????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... omgeslagen per deelnemer....lijkt me nog wel te doen, toch?

Kijk Ab, ondanks gejatte kinderfietsen en ingelagen ramen bekijk je het toch weer van een positieve kant, dat waardeer ik zo aan jou. Misschien kunnen we Astrid zelfs zo veer krijgen dat ze thuis ff wat lekkers voor iedereen maakt. Scheelt toch ook weer in de kosten?! smile.gif

Ronald

EDIT:

Astrid kan de heerlijkste hartige taartjes maken die je je maar kan voorstellen! Als dat geen argument is! BESTUUR...... LUISTEREN JULLIE?!!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Ab, ondanks gejatte kinderfietsen en ingelagen ramen bekijk je het toch weer van een positieve kant, dat waardeer ik zo aan jou. Misschien kunnen we Astrid zelfs zo veer krijgen dat ze thuis ff wat lekkers voor iedereen maakt. Scheelt toch ook weer in de kosten?! smile.gif

Ronald

EDIT:

Astrid kan de heerlijkste hartige taartjes maken die je je maar kan voorstellen! Als dat geen argument is! BESTUUR...... LUISTEREN JULLIE?!!?

Tuurlijk, goed idee Ron!! Gezelli zo'n 300 man ++ over de vloer toch?? Niet eerst ff met Astrid overleggen....???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was heel even uit de lucht vanwege vakantie.

Maar dat deze discussie wat opgeladen door Ruud is mij heel duidelijk.

Ik heb als ex-bestuurslid er 2 x heel actief aan meegewerkt.

En ik niet alleen, alle bestuursleden en marshals hebben er duizenden uren

in zitten.

En vervolgens komen we continue 50 tot 100 auto,s te kort om de begroting passend te krijgen.

Daarnaast is de bedoeling ook om er iets moois van te maken, en dat is gelukt.

Maar de impact bij Ruud en Maria prive is met dergelijk evenement zo groot,

daar heeft niemand weet van, en dat maandenlang.

Dus veelal dezelfde mensen die kostbare tijd erin stoppen.

En dat wij als nederlanse club een van de mooiste evenementen in Nederland

neerzetten en geen enkel blad als 4wd of captian er iets mee doen.

En dat het evenement super was had ook met de deelnemers te maken want

die kleuren dat evenement ook.

Kortom ik kan nog wel 100 leuke en 100 minder leuke dingen vertellen.

Ik zal jullie dit besparen en dat het jammer is dat het niet doorgaat geld voor iedere

Jeeper dus ook voor mij persoonlijk.

En als alle jeeprijders van welk merk dan ook alleen zouden rijden en niks willen

organiseren waren er geen clubs.

Dus reden temeer om respect te hebben voor de mensen die dit wel doen, goed of niet goed

ze doen in ieder geval iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was heel even uit de lucht vanwege vakantie.

Maar dat deze discussie wat opgeladen door Ruud is mij heel duidelijk.

Ik heb als ex-bestuurslid er 2 x heel actief aan meegewerkt.

En ik niet alleen, alle bestuursleden en marshals hebben er duizenden uren

in zitten.

En vervolgens komen we continue 50 tot 100 auto,s te kort om de begroting passend te krijgen.

Daarnaast is de bedoeling ook om er iets moois van te maken, en dat is gelukt.

Maar de impact bij Ruud en Maria prive is met dergelijk evenement zo groot,

daar heeft niemand weet van, en dat maandenlang.

Dus veelal dezelfde mensen die kostbare tijd erin stoppen.

En dat wij als nederlanse club een van de mooiste evenementen in Nederland

neerzetten en geen enkel blad als 4wd of captian er iets mee doen.

En dat het evenement super was had ook met de deelnemers te maken want

die kleuren dat evenement ook.

Kortom ik kan nog wel 100 leuke en 100 minder leuke dingen vertellen.

Ik zal jullie dit besparen en dat het jammer is dat het niet doorgaat geld voor iedere

Jeeper dus ook voor mij persoonlijk.

En als alle jeeprijders van welk merk dan ook alleen zouden rijden en niks willen

organiseren waren er geen clubs.

Dus reden temeer om respect te hebben voor de mensen die dit wel doen, goed of niet goed

ze doen in ieder geval iets.

TRUE TRUE....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...