Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp 2006


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 356
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Inschrijven please zodat we weten wat we kunnen verwachten.

Op dit evenement gaat het erom dat je kunt rijden en niet alleen kijken.

Hier zijn instructeurs (marshals) die weten wat ze doen.

Geen ingehuurde studenten die zonder gordel rijden en geen idee hebben wat 2 laag is.!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk kom ik ook..... ik wil echt dit niet missen...... nu 't nog kan, anno 2006..... ik/we slapen in een huurstacaravan...... in een droog bedje.... wel zo lekker warm als op de vochtige grond..... vanaf donderdag de 19de tot en met zondag de 22ste. 't Wordt echt prachtig mooi weer, de goden zijn alreeds aanbeden en voorspellen helder zonnig weer met af en toe een bruine bonen wolkje. Oooooooo Drenthe is zooooo mooiiiiiii.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk kom ik ook..... ik wil echt dit niet missen...... nu 't nog kan, anno 2006..... ik/we slapen in een huurstacaravan...... in een droog bedje.... wel zo lekker warm als op de vochtige grond..... vanaf donderdag de 19de tot en met zondag de 22ste. 't Wordt echt prachtig mooi weer, de goden zijn alreeds aanbeden en voorspellen helder zonnig weer met af en toe een bruine bonen wolkje. Oooooooo Drenthe is zooooo mooiiiiiii.....

Yeah man, freek out you'r right

Lets camp and light the fire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom ook met vaste bijrijder en met twee tentjes. dry.gif

als de bevestiging nog toegezonden word , (welke tevens de entreeticket zal zijn voor Dutch Jeep® Camp 2006.)

heeft iemand die al binnen ??

of ben weer eens ongeduldig. unsure.gif

Hier ook nog niet binnen, wist niet eens dat we een bevestiging zouden krijgen. smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...