Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp 2006


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 356
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wij vertrekken zondag 22/10 voor 'n week vakantie naar Portugal.... nu dus met gemengde gevoelens. dry.gif

Even met Astrid overleggen of we niet vrijdag/zaterdag of zaterdag voor een dagtripje langskomen. Zou het echt doodzonde vinden om zo'n evenement te moeten missen. Kunnen het echter zaterdag niet te laat maken. We vliegen zondagmorgen om 9.45 uur ..... vanaf Brussel ph34r.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vertrekken zondag 22/10 voor 'n week vakantie naar Portugal.... nu dus met gemengde gevoelens. dry.gif

Even met Astrid overleggen of we niet vrijdag/zaterdag of zaterdag voor een dagtripje langskomen. Zou het echt doodzonde vinden om zo'n evenement te moeten missen. Kunnen het echter zaterdag niet te laat maken. We vliegen zondagmorgen om 9.45 uur ..... vanaf Brussel ph34r.gif

Ronald

Wat?.... man dat is zondag pas.

9.45 uur is prima, kun je na de gezellige zaterdag avond (zijn in Drenthe ook lang tongue.gif ) gelijk door.

Kijk en dan kun je pas bijkomen in Portugal. cool.gif

P.S we gaan er van uit dat jullie er zijn met de Jeep blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, naar het zich nu laat aanzien komen wij zaterdag langs. Vroeg uit de veren en dan weer half Nederland doorcrossen dry.gif

Nou ja, je moet er wat voor over hebben niet waar?!? Voordeel: ik kan drinken tot ik omval want denk maar niet dat ik ook maar één meter mag sturen in de Jeep als Astrid in de buurt is. laugh.gif

Zal inderdaad een korte nacht worden naar zondag maar we hebben de hele week de tijd om in Lagos aan het strand een beetje bij te komen terwijl Nederland zich opmaakt voor de herfst. rolleyes.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, naar het zich nu laat aanzien komen wij zaterdag langs. Vroeg uit de veren en dan weer half Nederland doorcrossen dry.gif

Nou ja, je moet er wat voor over hebben niet waar?!? Voordeel: ik kan drinken tot ik omval want denk maar niet dat ik ook maar één meter mag sturen in de Jeep als Astrid in de buurt is. laugh.gif

Zal inderdaad een korte nacht worden naar zondag maar we hebben de hele week de tijd om in Lagos aan het strand een beetje bij te komen terwijl Nederland zich opmaakt voor de herfst. rolleyes.gif

Ronald

Kijk dat is nu karakter. thumbsup.gif

De trail wordt zaterdag gereden.s,avonds feest. ouwerwets gezellig. (met of zonder alcoho)

l

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden België al iets gehoord van de duuuhh heer HM, 2 data, 1 in september, 1 in oktober. Zo maar ff op de JCN site checken...

Wij zijn er zeker!! Wij zouden Portugal er zelfs voor laten schieten... tongue.gif (jullie zijn net terug man...)

Top Ruud en Maria dat het toch nog gelukt is!!!! Verheug me op het weerzien Ron!

Hans je weet t, altijd een stoel voor je vrij!!

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Aug 19 2006, 22:06 ) </div><div class='quotemain'>

I'll be there!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet je t zeker...??? Kan koud zijn dan in een tentje hoar... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yes.gif Wij...

en heb jij bericht gehad van de OJOC dat er tegelijk met Jeep Camp een OJOC evenement is op 20 Oktober ???

Krijg je überhaupt een kalender van de OJOC want dat zou voor iedereen wel makkelijk zijn om te zien wie wat en waar doet. Een Jeep Festival in Sclayn met meerdere Jeepclubs zou toch mooi zijn. Hoe meer Jeeps hoe beter.

Kan er ook geinvesteerd worden in de accomodatie achter op het terrein.

weet je wel ..................... communiceren is zo dicht mogelijk langs mekaar heen lullen.??? laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klikkie en vervolgens op evenementen... wink.gif

Maar in de kern heb je gelijk. Maar blijkbaar kiest de OJOC er voor een geheel eigen koers te varen.

En met de (toch) vele clubs die er zijn, is het lastig alles met elkaar af te stemmen.

Ik ben alleen maar blij dat Dutch Jeep Camp doorgaat, prijs Ruud en Maria (en anderen er voor), verheug me er enorm op, en de rest zal me eigenlijk worst wezen.. laugh.gif

Die definitie van communicatie heb je goed onthouden laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik (wij) , Dutchjeeplist en lid van de OJOC ook gaan voor het Jeep-Camp.

Ik heb al vele gesproken via het Jeep-forum maar volgens mij maar weinig mensen ooit gezien.

Mochten er mensen mij willen herkennen ik ga komen met de TJ :

Wrangler-0.jpg

Maar meestal ook de herkennen aan de grote blauwe tent van ons vaste groepje (met caravan) :

caravan-3.jpg

Kom gerust langs meestal staat het bier en fris wel koud !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...