Spring naar bijdragen

Slechte verkoop adressen


CoolLion
 Share

Recommended Posts

Ik weet niet waar je dit soort dingen neer zet om andere Jeepers of potentieel Jeepers te waarschuwen maar koop geen Jeep bij

Vincent Leijtens U.S.A. cars.

Ik heb de mijne er gekocht en er was behoorlijk mee geknoeid. Ik kreeg onder andere op de dag dat ik m meenam een splinternieuwe APK. Onderweg naar rotterdam begonnen de remmen te piepen. In Rotterdam naar de garage ( +- 2 uur na afgifte APK ) blijkt dat er geen blok meer op zit en dat het piept omdat er metaal op metaal remt. Ik heb besloten m toch te houden omdat ik de meeste dingen zelf kan repareren maar heb dus wel een hoop te veel betaald voor die auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verstegen auto's in Oss (Dommelstraat 44C).

Miskoop van 't jaar (ook met 'verse' apk).

Internetsite is inmiddels ook niet meer in de lucht huh.gif

Nou ja: "door schade en schande wordt men wijs".

Edit: wat toegevoegd/gewijzigd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar je dit soort dingen neer zet om andere Jeepers of potentieel Jeepers te waarschuwen maar koop geen Jeep bij

Vincent Leijtens U.S.A. cars.

Ik heb de mijne er gekocht en er was behoorlijk mee geknoeid. Ik kreeg onder andere op de dag dat ik m meenam een splinternieuwe APK. Onderweg naar rotterdam begonnen de remmen te piepen. In Rotterdam naar de garage ( +- 2 uur na afgifte APK ) blijkt dat er geen blok meer op zit en dat het piept omdat er metaal op metaal remt. Ik heb besloten m toch te houden omdat ik de meeste dingen zelf kan repareren maar heb dus wel een hoop te veel betaald voor die auto.

Niet de eerste keer dat deze naam negatief voor komt op het forum. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepdesign in Lint te België

Wegblijven daar, zet je in de zeik waar je bijstaat.

Wanneer je er iets van kent kan je er wel zaakjes doen,

maar voor leken doet hij dingen die echt de beugel niet doorkunnen.

Hij heeft het meermaals bij mij geprobeerd, ik hield mij altijd van de domme,

maar uiteindelijk altijd gezever omdat ik er wel iets van ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is Jeepdesign al een paar keer juist best een goed adres geweest voor een aantal forummers?

(kan het mis hebben)

Dan zijn er 2 mogelijkheden, ofwel kenden ze er iets van en durfde hij hen niet in de zeik zetten ofwel

zijn ze toch bedrogen.

In België is hij algemeen gekend als ..... mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook slechte ervaringen mee.

gaat over een super dure "versnellingsbak revisie"........ Is inmiddels een jaar of 7 geleden. Ben er sindsdien nog eens geweest met een vriend die er vanalles aan zijn jeep had laten veranderen. Ze waren ons aan het belazeren terwijl we er stonden op te kijken en het konden bewijzen.... mad.gifmad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermijd als het even kan het offroadcentre te utrecht sad.gif . Ze beloven wel, maar doen niet.

Misschien komt dat omdat ik niet met een grote zak geld loop te zwaaien of omdat ze me kop

niet moeten unsure.gif geen idee.

PS:

Maar als ik dan toch met me zak geld wil gaan

zwaaien thumbsup.gif dan ga ik er mee naar worshippy.gifB&S te Tiel, worshippy.gif wat een

prachtmensen daar cool.gif , allemaal behulpzaam en hebben altijd

wat ik zoek, of ze maken een passende oplossing.

En of dat het nou 10 euro kost of 1000 euro, ze zijn even vriendelijk en behulpzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermijd als het even kan het offroadcentre te utrecht sad.gif . Ze beloven wel, maar doen niet.

Misschien komt dat omdat ik niet met een grote zak geld loop te zwaaien of omdat ze me kop

niet moeten unsure.gif geen idee.

Is ondertussen verkocht en gaat ik dacht volgende maand met nieuwe eigenaar verder.

Mis. een nieuwe start / kans ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben benieuwd Heb het er ook nooit kunnen vinden.r0108ey.gif

Nooit teruggebeld ect.

B&S toppie c1002pf.gif

Ben ik het helemaal mee eens.

Alleen zijn ze bij B&S niet altijd geheel goed.

Koop een stuurpomp.

Vraag nog of het niet beter is een nieuwe poelie te plaatsen.

Nee dat hoeft niet, de oude kan zo over.

Dat ging dus niet, volgende dag terug.

Wordt ik door een ander geholpen. Wat denk je wat die zegt.

Altijd een nieuwe nemen meneer voor die 30 euro.

Vindt ik toch jammer, even heen en weer uit Den Haag.

Verder vindt ik B&S niet echt goedkoop.

Wacht nog steeds op een brief van de Jeepclub met de korting die je als lid zou krijgen daar bij B&S.

B&S dus een goede zaak, jammer van mis communicatie, beetje duur zo nu en dan. thumbsup.gif

Off Road Utrecht .....rommel zaakje.... no.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B & S vandaag bestellen morgen in huis.

Heb ik net de parts (fusekogels/tierod en uitlaat onderdelen vandaan) meteen geleverd alleen ze stuurden verkeerde bougies voor mijn 1994 ZJ. Nieuwe werden nog dezelfde dag opgestuurd. Ik vind het niet erg als het iets duurder is als het maar goed is en service.

BTW goede garage voor Jeep onderhoud in Rotterdam Durak in spangen. De Turkse eigenaar is helemaal Jeep Cherokee fanaat en weet dingen die ook niet in Hayes te vinden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is Jeepdesign al een paar keer juist best een goed adres geweest voor een aantal forummers?

(kan het mis hebben)

Ik kom er ( helaas ) regelmatig, als je naar een garage gaat kost dat altijd geld.

ik heb er goeie EN slechte ervaringen mee, ze zijn, volgens mij goedkoper dan b en s en utrecht. Ze hebben er voor mij een 4inch revhogingsset onder gezet, gebruikt, wel nieuwe bladveren voor, daar was ik toen inclusief monteren einddemper een gebruikt zgan safaritopje 4 stalen ( standaard jeep ) velgen incl omzetten van mijn banden 900 euro voor kwijt, ik had toen de tijd niet om dat zelf te doen,.......vond ik ZEER schappelijk.

Laats ook mijn versnellingsbak daar laten reviseren, dat liep dan minder soepel helaas maar ik kon geen kant op want ik had, ergens anders, een verkeerde bak op de kop getikt en die bleek na demontage van mijn oude niet te passen. Hij had netjes een prijsindicatie opgegeven voor het vervangen van de synchromesringen maar er bleek meer kapot te zijn en op het moment dat ie klaar is en ik daar sta was het ff 2 keer zo duur, heb daar vet moeten handelen om de prijs naar beneden te krijgen, dat is uiteindelijk wel gelukt uiteindelijk. indicatie was 450 euro heb betaald 650 en heb nog en warn lierplaat een koppelingsslang en een paar half duimse bouten meegenomen.

Jeepdesign in Lint te België

Wegblijven daar, zet je in de zeik waar je bijstaat.

Wanneer je er iets van kent kan je er wel zaakjes doen,

maar voor leken doet hij dingen die echt de beugel niet doorkunnen.

Hij heeft het meermaals bij mij geprobeerd, ik hield mij altijd van de domme,

maar uiteindelijk altijd gezever omdat ik er wel iets van ken.

Geloof wel dat als je binnenkomt en zegt, maak het maar, dat je dealer prijzen betaald

Zelf blijf ik er komen, het is redelijk dichtbij ( 35 km ) en gratis vervangauto als dat nodig is. ( geen jeep wel lekker goedkoop dieseltje )

liefst Zou ik naar Kees http://www.jeepee-center.nl/ of Boris http://www.cherokeeparts.nl/ gaan maar dat is te ver weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De "Fred" van Jeepdesign heeft mij ook serieus bij mijn kl#ten gehad.

Had er destijds een YJ gekocht, gekeurd en volledige checkup, zelf de 4x4 e.d.getest...

Week daarna hem gaan ophalen... thuis de 4x4 effe testen, bleek 4x4-bak leeg te zijn binnenin unsure.gifblink.gif

Antwoord van Fred: Ah, dat kan niet... maar zal hem maken...Jeep terug week kwijt... Klaar... maar eerst wel 2340€ betalen!!! om die bak te maken. mad.gif

Dan toch betaald, omdat ik mij auto nodig had, steekt hij de factuur in de papierversnipperaar! "Omdat er anders nog BTW op betaald moest worden!"

Geloof me, er waren meerdere getuigen bij (die hier ook op het forum zitten).

Iedereen mag zijn brood verdienen, maar dit is regelrechte diefstal!

Dus Wanneer ik zeg dat het een gangster is, dan is het ook zo! mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Gisteren bij B&S geweest,

het toch al ruim aanwezige Jeep-virus is nu definitief uitgebroken.

Ze doen er daar alles aan om je te besmetten.

Zelfs vanuit Den Haag is het de moeite waard om even heen te rijden (Jeepie!).

Trouwens ook in Den Haag (Scheveningen 4x4) zijn ze zeer enthousiast,

kon toen ik er was alleen niet echt inschatten of ze ook echt verstand van zaken hebben.

Ze waren zo te zien in een verbouwing zodat het hele terrein nogal rommelig overkwam.

Kreeg niet de professionele indruk als bij B&S.

Weet iemand iets van die jongen in Belgie, EuroWheels in Kapelle?

En van www.jeepservice.be?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

goede morgen allemaal

Ik heb spijt van mijn uitlatingen op het onderwerp malafide handelaren, ik had dat niet zo moeten schrijven maar het is al weer zo, dus bij deze sorry, het hoort niet op het forum thuis en was weinig contructief.

Maar nu komen er wel allemaal namen voorbij waar we wel heen moeten en waar niet.

Wat mijn vraag nu is, hoe kan het het toch dat mensen beduiveld worden?

We zijn er toch zelf bij, en laten het toch gebeuren.

Ik refereer aan de opm. de meeste handelaren komen niet in de hemel omdat ze alleen maar gejokt hebben.

Zelf ben ik ondernemer en hak ook wel eens met dit bijltje, maar heb na 15 jr wel zoveel geleerd, dat je van te voren afspraken moet maken over prijzen e.d.

En als je dan een auto of iets anders hebt gekocht, altijd nog een laatse kontrole voor betaling.

Je sluit dan namelijk veel problemen uit, want je hebt dan op dat moment zelf gezien of het goed was of niet.

Want een jeep koop je zoals je hem ziet, er kan in week veel gebeuren.

Verder zou ik meer op mede jeeper vertrouwen die ergen eens wat laten doen, dat er nu namen voorbij komen waar we niet heen moeten is wel een beetje jammer.

We kopen allemaal wel eens een kat in de zak, wat zou het, want je bent er zelf bij als je wat koopt.

Ik persoonlijk heb geen slechte ervaringen met handelaren, ze zijn vrij duidelijk en je kan altijd zien wat je koopt, maar meestal zijn de mensen zelf niet duidelijk, en werkt de begeerte voor de auto of ding zo sterk dat men niet meer instaat is tot normaal denken.

Na een dag komen ze dan tot bezinning, en denken dan dit had niet mogen gebeuren.

Dan komen de frustraties en dan is het mis, want je kan nooit iets normaal oplossen met de betreffende handelaar e.d.

Conclusie laat niet leiden door begeerte maar denk normaal, dit zal meestal leiden tot goede aankopen waar je geen spijt van zal hebben.

Nu naar Erm veel plezier allemaal

met vr gr aitze hiemstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal

Ik heb spijt van mijn uitlatingen op het onderwerp malafide handelaren, ik had dat niet zo moeten schrijven maar het is al weer zo, dus bij deze sorry, het hoort niet op het forum thuis en was weinig contructief.

Maar nu komen er wel allemaal namen voorbij waar we wel heen moeten en waar niet.

Wat mijn vraag nu is, hoe kan het het toch dat mensen beduiveld worden?

We zijn er toch zelf bij, en laten het toch gebeuren.

Ik refereer aan de opm. de meeste handelaren komen niet in de hemel omdat ze alleen maar gejokt hebben.

Zelf ben ik ondernemer en hak ook wel eens met dit bijltje, maar heb na 15 jr wel zoveel geleerd, dat je van te voren afspraken moet maken over prijzen e.d.

En als je dan een auto of iets anders hebt gekocht, altijd nog een laatse kontrole voor betaling.

Je sluit dan namelijk veel problemen uit, want je hebt dan op dat moment zelf gezien of het goed was of niet.

Want een jeep koop je zoals je hem ziet, er kan in week veel gebeuren.

Verder zou ik meer op mede jeeper vertrouwen die ergen eens wat laten doen, dat er nu namen voorbij komen waar we niet heen moeten is wel een beetje jammer.

We kopen allemaal wel eens een kat in de zak, wat zou het, want je bent er zelf bij als je wat koopt.

Ik persoonlijk heb geen slechte ervaringen met handelaren, ze zijn vrij duidelijk en je kan altijd zien wat je koopt, maar meestal zijn de mensen zelf niet duidelijk, en werkt de begeerte voor de auto of ding zo sterk dat men niet meer instaat is tot normaal denken.

Na een dag komen ze dan tot bezinning, en denken dan dit had niet mogen gebeuren.

Dan komen de frustraties en dan is het mis, want je kan nooit iets normaal oplossen met de betreffende handelaar e.d.

Conclusie laat niet leiden door begeerte maar denk normaal, dit zal meestal leiden tot goede aankopen waar je geen spijt van zal hebben.

Nu naar Erm veel plezier allemaal

met vr gr aitze hiemstra

Hoi Aitze,

Vaak heb je zelf niet genoeg verstand van een onderwerp en probeer je dat als koper op te vangen door voorzorgsmaatregelen te treffen.

In mijn geval heb ik om een nieuwe APK gevraagd ( Dat zou betekenen dat alle controle punten in ieder geval goed zijn ). Daarnaast waren er een NAP en een keuringsrapport aanwezig.

Alle service lampjes in dit geval waren uit. Na het ophalen van de auto reed ik er mee terug naar Rotterdam. Eerst was er niets loos, maar na zo'n 100 km gereden te hebben maakten de remmen rare geluiden.

Ik ben toen naar een bevriende garage gegaan, alwaar bleek dat de remmen totaal versleten waren. Er was daar een keurmeester aanwezig die gewoon eens de APK punten na keek voor me en aangaf dat deze auto nooit en te nimmer door de APK had mogen komen. Daarnaast klopte de meegeleverde NAP en het meegeleverde keuringsrapport niet. Verder waren draadjes los gehaald of doorverbonden waardoor er geen meldingen kwamen.

De handelaar in kwestie heeft bewust fraude gepleegd. Ik heb toen bij zowel justitie als bij de RDW geïnformeerd hoe nu te handelen.

Het simpele antwoord, je hebt pech, als je een procedure wil gaat dat lang duren, bijvoorbeeld een fraude zaak duurt minimaal een jaar voordat justitie er aan toe komt. De RDW heeft een procedure die nog complexer is.

Het komt er in het kort op neer, dat er wel procedures zijn om je recht te halen maar dat die vrij lang duren en dat de kosten voor je eigen rekening komen. Handelaren die op deze manier frauderen zijn moeilijk aan te pakken. De enige manier is ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Zelfs TV programma's die dit soort oplichters aan het publiek tonen hebben het moeilijk om de verkoper tot beter gedrag te krijgen.

Ik vind een Jeep forum de juiste plek om informatie over goede en slechte handelaren te zoeken als ik een Jeep wil kopen vandaar dat ik een nieuw draadje had gestrat nu ik een andere Jeep wil gaan kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja dan heb de bedoelde kat in de zak.

Wat dan wel erg sneu is, en wat meestal de nodige centen kost.

Mijn ervaring met kopen van jeepiesis dat je ze het beste kan kopen van particulieren, zonder verhoging en dikke banden e.d.

Ik (wij) konden niet inschatten wat er aan de hand was met je aankoop.

Ik zal je een hart onder de riem steken met de volgende opm.

n.l. leren doen we elke dag van onze fouten.

Toch wil ik je van deze kant veel geluk wensen met je aankoop, maak het ding in orde en gassen er mee.

Bij ons in noorden zit een betrouwbaar adres voor onderdelen nl. nico parts supply in Wommels.

met vr gr aitze hiemstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch is consument wel beter beschermd. kennis heeft autoschade bedrijf

moest mini opknappen voor minimale kosten.

zonder rekening.

vroeg jaar later met smoes om een rekening voor de verzekering.

kreeg hij met handelingen die niet werden uitgevoerd.

stapte met de rekening naar de rechter en auto moet worden overgespoten etc t.w. dubbele wat hij oorspronkelijk heeft betaald.

dus rechter neemt garantie wel serieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...