Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

En waarom krijg ik dan toch regelmatig post als ik weer met de WJ met de aanhanger opweg ben geweest. Over het algemeen inderdaad van die flut dingen tot 10 km, maar ik krijg ze toch echt wel op de snelweg ;)

Zal wel van de traject controle zijn.

Ik had het over aanhouden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrr, gister van 15.30 tot 02.30 bezig geweest om van Amsterdam naar mijn hotel in Cardiff, Wales te komen.

KLM had mijn vlucht gecancelled en mij omgeboekt naar Bristol, van daar met de bus en de taxi verder. Al met al had ik net zo snel gaan lopen :ohmy:

Vanmorgen weer 6.30 op om op tijd bij de klant te zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Moest gisteren met de volvo naar Arnhem omdat het noodweer was tot Tiel en had geen zin om in een Jeep met deuren te rijden

- Moet vandaag alsnog de deuren en top van de Jeep meenemen omdat er de nodige buien vanuit Belgie aan komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil toch af en toe een blik op mn email werpen in de vakantie hier in Italie.

Moet een kaartje kopen voor 5 eur = 1 uur internet achter de enige computer.

Staan user en password op. Als je eindelijk aan de beurt bent valt de stroom uit of loopt computer vast.

Meestal is er dan niemand in de buurt om de boel in orde te maken.

Ben nu met mn kaartje bezig wat ik 3 dagen geleden kocht.

/£$$£&%() met je eigen laptop kun je ook internetten als je niet te ver van kantoor hier zit maar die valt ook regelmatig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil toch af en toe een blik op mn email werpen in de vakantie hier in Italie.

Moet een kaartje kopen voor 5 eur = 1 uur internet achter de enige computer.

Staan user en password op. Als je eindelijk aan de beurt bent valt de stroom uit of loopt computer vast.

Meestal is er dan niemand in de buurt om de boel in orde te maken.

Ben nu met mn kaartje bezig wat ik 3 dagen geleden kocht.

/£$$£&%() met je eigen laptop kun je ook internetten als je niet te ver van kantoor hier zit maar die valt ook regelmatig uit.

haha er gaat ook niks boven http://www.watersnip.nl

ik heb 95% dekking wifi en een verplaatsbare mast voor de zwakke plekken:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GGGRRRRR, G&Gverd&mme Wil ik de caravan aankoppelen om naar Geilenkichen te rijden ......... HEBBEN ZE MIJN TREKHAAK GESTOLEN.

Waarom kunnen mensen niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven ?????

Nu dus NIKS caravan, geen weekend Geilenkirchen waarvoor we ons wel hebben opgegeven. In welke maatschappij leven we eigenlijk? Geen respect voor andermans eigendom.

Ik BAAL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GGGRRRRR, G&Gverd&mme Wil ik de caravan aankoppelen om naar Geilenkichen te rijden ......... HEBBEN ZE MIJN TREKHAAK GESTOLEN.

Waarom kunnen mensen niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven ?????

Nu dus NIKS caravan, geen weekend Geilenkirchen waarvoor we ons wel hebben opgegeven. In welke maatschappij leven we eigenlijk? Geen respect voor andermans eigendom.

Ik BAAL

Dat meen je niet!!!!

Kunnen anderen dan nergens met hun klauwen vanaf blijven?

Bleikbaar niet dus.

HUFTERS!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GGGRRRRR, G&Gverd&mme Wil ik de caravan aankoppelen om naar Geilenkichen te rijden ......... HEBBEN ZE MIJN TREKHAAK GESTOLEN.

Waarom kunnen mensen niet met hun klauwen van andermans spullen afblijven ?????

Nu dus NIKS caravan, geen weekend Geilenkirchen waarvoor we ons wel hebben opgegeven. In welke maatschappij leven we eigenlijk? Geen respect voor andermans eigendom.

Ik BAAL

Echt een afneembare dan zeker ??

Wel zwaar kut hoor , word steeds gekker tegenwoordig..:yes::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat in onze tuin wifi steeds geen bereik heeft.

Soms wil een ander kanaal instellen helpen, vele apparaten staan standaard op kanaal 11 dus zitten ze elkaar een beetje in de weg.

Mijn wifi reikwijdte ging van 1 verdieping naar een dikke 3 (betonnen) huizen verder.:ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...