Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Mopper : Startproblemen vanmorgen! Accu volgens meter op een kleine 6V. Had de volvo nodig om de Jeep te starten.

Daarna met de Jeep naar het werk vertrokken en nabij Rotterdam kom ik er achter dat de startkabels nog in de Volvo liggen :P

Starten na werk ging gelukkig nog net en toen maar meteen even een nieuwe accu gehaald.

Daar gingen mijn laatste paar centen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper : Startproblemen vanmorgen! Accu volgens meter op een kleine 6V. Had de volvo nodig om de Jeep te starten.

Daarna met de Jeep naar het werk vertrokken en nabij Rotterdam kom ik er achter dat de startkabels nog in de Volvo liggen :P

Starten na werk ging gelukkig nog net en toen maar meteen even een nieuwe accu gehaald.

Daar gingen mijn laatste paar centen :lol:

Verkoop je de Volvo toch..:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verkoop je de Volvo toch..:P

Hoe moet ik dan de Jeep starten als de accu weer problemen geeft?

Aanduwen? :lol:

Zit wel voorzichtig te denken om de Volvo ( diesel ) inderdaad te verkopen en een 2e hands XJ/ZJ/WJ op gas te nemen.

Helaas heeft mijn vriendin besloten dat het dan een WJ moet worden en dat is nog een beetje niet-zo-betaalbaar voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verkoop je de Volvo toch..;)

De starthulp verkopen? :P

Helaas heeft mijn vriendin besloten dat het dan een WJ moet worden en dat is nog een beetje niet-zo-betaalbaar voor me.

Het glas is half vol: wees blij dat je vriendin niet zo'n lekker zuinig jappanertje erbij wil, ipv een WJ :P

Ik zou er best een Wrangler (of andere oer-jeep) naast willen, maar dat is toch net iets te dorstig 2 jeeps, dus hier komt over een tijdje wel zo'n boodschappenautootje bij :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het glas is half vol: wees blij dat je vriendin niet zo'n lekker zuinig jappanertje erbij wil, ipv een WJ :P

Ik moest van haar mijn Honda CRX Del Sol verkopen en een Wrangler kopen. ( Wat naar nou :P )

Ik zou er best een Wrangler (of andere oer-jeep) naast willen, maar dat is toch net iets te dorstig 2 jeeps, dus hier komt over een tijdje wel zo'n boodschappenautootje bij :lol:

Boodschappenautootjes zijn goed voor het contrast, toch!?

Nog een klein moppertje:

Na de 2" verhoging is er een trilling/ratel bij het gas geven en gas loslaten, dus eigenlijk bij toerenwijzigingen.

Dus toch maar de bak iets verlagen! Eens kijken of het dan op houdt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, een moppertopic!!

Kan ik mooi ook even mijn "ei" kwijt.

Ok, anderhalve week geleden een Jeep gekocht, ding was niet vooruit te branden. Hakkelen en stotteren en stallen en zo.

Wat blijkt, de lambda sensor kapot.

Op zich niet zo'n probleem, maar....

Nu hebben die $%$^%#@^van de 4x4 garage in Scheveningen dat ding VASTGELAST in de voorpijp!! GRRRRRR!! Dus ik een nieuwe voorpijp besteld, 1 1/2 dag bezig geweest (op straat) om die oude uit de oude cat te verwijderen. wat blijkt, heeft die nieuwe pijp een andere diameter!!! BROM!! GRRR!!! Toen was ik het helemaal zat! Compleet nieuwe uitlaat gekocht van voor naar achter inclusief cat, voor een reparatie die normaal rond de 100 euro had gekost. Dankzij die #@%&^^&^%$ in Scheveningen koste me dat nu dus 750,= inclusief de Lambda Sondes. GROM!! BROM!! GRRRRR!!!

Dus bij deze, een hele dikke middelvinger naar die $#^*%$^$#@!$!@!!!!! in Scheveningen!!! GRRR!! BROM!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Compleet nieuwe uitlaat gekocht van voor naar achter inclusief cat, voor een reparatie die normaal rond de 100 euro had gekost. Dankzij die #@%&^^&^%$ in Scheveningen koste me dat nu dus 750,= inclusief de Lambda Sondes. GROM!! BROM!! GRRRRR!!!

En rijdt ie nu weer een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol, ja rijdt weer prima....

Heb alleen de AVG ECO uitgezet...18L 100km?? Leuk zo'n jeep (het is en blijft een moppertopic he..:P)

oftewel... $#@^%@^%$# wat zuipt dat ding!!!:blush:

Hehe, de mijne staat altijd op temp / kompas, die anderen durf ik inderdaad ook niet naar te kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst wat besteld bij 4WD ( lift kit, 2 zendingen, 3 dozen ).

Is netjes bezorgd bij mijn vriendin en zij heeft een eenmalige machtiging afgegeven voor de UPS-kosten ( invoerrechten/btw )

Een paar dagen later komt de chauffeur terug. Omdat het twee pakketten betrof, moest de rekening opgesplitst worden per pakket.

Zij heeft nogmaals twee eenmalige machtigingen afgegeven ( en houdt sindsdien haar bankrekening nauwlettend in de gaten )

Er is nog steeds niets afgeschreven, maar vandaag krijgt zij opeens twee facturen met het verzoek om die zo snel mogelijk te betalen, terwijl de zendingen op mijn naam stonden!

Dus UPS maar weer gebeld en hun financiele afdeling zorgt dat het in orde komt.

De vorige zending ging ook al zo, maar toen kwam de rekening bij mij binnen.

Communicatie tussen bezorging en de financiele afdeling loopt duidelijk niet goed :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik erger mij er nog altijd aan dat ik € 4.81 voor een moer moest betalen bij de st(d)ealer. Had er ook nog voor de twee lagers 8 nodig !! Is dus € 38,48 voor 8 moeren !! ^%$^%$^&$

Moeren haal je toch bij de metaalhandel.. of ben ik nou gek? :D (NIET antwoorden graag)

mopper: vakantie is nog maar net voorbij en ik sta om 4 uur al in een spitsfile. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRRRRR, 1 van de laptops weggebracht voor een onderhoudsbeurt. 2 dagen aan de scanner. Kost weer moneten die ik aan mijn Jeep had willen besteden.

je bent geen laptop nodig om oin een jeep te rijden of te gaan sleuteen

ot

mopper even omdat het hier weer druk is in huis dan:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...