Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Wil je erover praten? Helpt soms wel... soms ook niet :lol:

Maar tel iig eerst tot 50000, voordat je de moker gaat gebruiken.

/me zit al ergens bij de 80.000 :wacko:

zal van K. wel een en ander gehoord hebben..............

Ga zo mijn frustraties maar afreageren op een stel stab stangen die niet los willen :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me zit al ergens bij de 80.000 :lol:

zal van K. wel een en ander gehoord hebben..............

Ga zo mijn frustraties maar afreageren op een stel stab stangen die niet los willen :wacko:

Ik had zondagavond al wat gehoord ja en gisteren het hele verhaal.. en leef erg met jullie mee.

Mopper maar goed tegen die stab stangen en als het echt niet gaat.. weet je ons te vinden. Sterkte!

OT: heb eigenlijk niks te mopperen, maar mopper stiekum met Pullie mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me zit al ergens bij de 80.000 :yes:

zal van K. wel een en ander gehoord hebben..............

Ga zo mijn frustraties maar afreageren op een stel stab stangen die niet los willen :D

Als je het dan toch hier plaatst, misschien handig om de reden er ook bij te zetten.../me is nl. nogal erg benieuwd wat er aan de hand is....<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vandaag te horen kreeg dat het werk hier in Italie is afgelopen, en ik morgen om 06.30 op het vliegveld moet staan.

Vriendinnetje kompleet over de zeik :unsure: ik over de zeik (zou hier nog zeker een week blijven:frusty:). Een voordeel, Ik heb een week extra vakantie:yes: en vriendinnetje komt minimaal een week vakantie bij mij vieren:yes:.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sjips das ##**+**

hoe nu met de hond

die zit rond te kijken waar de kat is, snapt niet helemaal wat ie gedaan heeft.

Hond is niet aggresief maar gewoon een oud wijf wat geen polonaise aan d'r lijf wil. het verhaal heeft verder geen gevolgen voor de hond.

bewerkt door Pullie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:frusty:Automobilistje pesten:

Ik baal stichtelijk van het boeventuig dat zich in NL verrijkt over onze ruggen aan de benzineprijs. Kom net uit SE, daar nog geen 14 SEK voor een liter 98 (ongeveer 1,40!!!!). Hier ca. 1,60!!!. Waarom kan het daar wel en hier niet???

Rijd van SE naar NL geen drempel in de weg. Van Gelselaar naar Goor (= 7 km!!!) 15 ja VIJFTIEN K*T drempels. :frusty:Je rijdt zo zoetjes aan in NL bijkant je assen eronder weg. Zit met m'n kop tegen het plafond (en hoef daar beslist geen 60 km/h voor te rijden). Afremmen/accelereren, drempeltje, cicanebochtje, vluchtheuveltje, stoplichtje, dan weer 30 km/h, dan weer 60 km/h; hoezo CO2- en fijnstofbewust Nederland. Waanzin en wildgroei is hierbij credo. O, ja en dan hebben we ook nog het heldhaftige mannetje met z'n cameraatje (al of niet in een vuilnisbak) langs de weg. :frusty:Lang leven het autorijden in Nederland; ben het spuugzat, wat kunnen we hieraan doen???

Voorstellen van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:frusty:Automobilistje pesten:

Ik baal stichtelijk van het boeventuig dat zich in NL verrijkt over onze ruggen aan de benzineprijs. Kom net uit SE, daar nog geen 14 SEK voor een liter 98 (ongeveer 1,40!!!!). Hier ca. 1,60!!!. Waarom kan het daar wel en hier niet???

Rijd van SE naar NL geen drempel in de weg. Van Gelselaar naar Goor (= 7 km!!!) 15 ja VIJFTIEN K*T drempels. :frusty:Je rijdt zo zoetjes aan in NL bijkant je assen eronder weg. Zit met m'n kop tegen het plafond (en hoef daar beslist geen 60 km/h voor te rijden). Afremmen/accelereren, drempeltje, cicanebochtje, vluchtheuveltje, stoplichtje, dan weer 30 km/h, dan weer 60 km/h; hoezo CO2- en fijnstofbewust Nederland. Waanzin en wildgroei is hierbij credo. O, ja en dan hebben we ook nog het heldhaftige mannetje met z'n cameraatje (al of niet in een vuilnisbak) langs de weg. :frusty:Lang leven het autorijden in Nederland; ben het spuugzat, wat kunnen we hieraan doen???

Voorstellen van harte welkom!

gewoon verhuizen naar zweden

ga wel mee

kunt er niet veel aan doen de heren in ons denhaag willen er ook niets aan veranderen ze weten dat we de auto niet laten staan en daarom gooien ze er nog wat belasting bovenop

en ja die drempels ach is weer werkgelegenheid voor de stratenmaker zullen ze wel denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we toch aan het mopperren zijn hier ff een aanvulling

Man aangehouden voor opruiing via internet

ROTTERDAM - De zeehavenpolitie heeft dinsdag een 32-jarige man uit Hellevoetsluis aangehouden voor opruiing via internet. De man riep 'lotgenoten' op om met zijn allen de A15 bij Rotterdam af te sluiten uit protest tegen de in zijn ogen hoge belastingen in Nederland.

Dat liet een woordvoerder van de politie in Rotterdam vrijdag weten.

De man wilde in navolging van het goederenvervoer over de weg onder meer actie voeren tegen de hoge brandstofprijzen. De bedoeling was dat de A15 op 21 juli voor alle verkeer dicht zou gaan om de goederenstroom van en naar de haven te belemmeren.

Volgens de woordvoerder van de Rotterdamse politie komt het niet vaak voor dat mensen een dergelijk oproep doen en een aanklacht van opruiing achter hun naam krijgen. In dit geval ging het om een oproep die gevaar of hinder op de weg tot gevolg zou hebben en dat is een strafbaar feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:frusty:Automobilistje pesten:

Ik baal stichtelijk van het boeventuig dat zich in NL verrijkt over onze ruggen aan de benzineprijs. Kom net uit SE, daar nog geen 14 SEK voor een liter 98 (ongeveer 1,40!!!!). Hier ca. 1,60!!!. Waarom kan het daar wel en hier niet???

Rijd van SE naar NL geen drempel in de weg. Van Gelselaar naar Goor (= 7 km!!!) 15 ja VIJFTIEN K*T drempels. :frusty:Je rijdt zo zoetjes aan in NL bijkant je assen eronder weg. Zit met m'n kop tegen het plafond (en hoef daar beslist geen 60 km/h voor te rijden). Afremmen/accelereren, drempeltje, cicanebochtje, vluchtheuveltje, stoplichtje, dan weer 30 km/h, dan weer 60 km/h; hoezo CO2- en fijnstofbewust Nederland. Waanzin en wildgroei is hierbij credo. O, ja en dan hebben we ook nog het heldhaftige mannetje met z'n cameraatje (al of niet in een vuilnisbak) langs de weg. :frusty:Lang leven het autorijden in Nederland; ben het spuugzat, wat kunnen we hieraan doen???

Voorstellen van harte welkom!

Wat dacht je van onze beroepschauffeurs??? Rij maar eens in een bus !!! Of hobbel maar eens met een oplegger over al die zinloze verkeersremmers. Over enkele jaren zit iedereen met rugpijn. Iedere keer die dreun in je rug. Als het nu nog zoden aan de dijk zou zetten. In het kader van het millieu is het dus om zo veel mogelijk brandstof te verspillen om ieder voertuig ettelijke keren nodeloos af te laten remmen om daarna SLURP SLURP weer op snelheid te laten komen. En dan ...... YES volgend belemmerinske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wilde de sleurhut naast huis eruit trekken om onkruid weg te halen.

Stond met vol geweld te trekken toen het 29 jaar oude handgreepje het begaf en ik achterover op mn rug op straat knalde.

Moet effe bijkomen voor dat ik over eind kon komen.

Aleen schaafwondje. Zal morgen wel spierpijn hebben.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wilde de sleurhut naast huis eruit trekken om onkruid weg te halen.

Stond met vol geweld te trekken toen het 29 jaar oude handgreepje het begaf en ik achterover op mn rug op straat knalde.

Moet effe bijkomen voor dat ik over eind kon komen.

Aleen schaafwondje. Zal morgen wel spierpijn hebben.:yes:

zou zo kalm aan maar een film maken van die ongelukjes van je

leverd zo kalm aan wel wat op

de dez film of zo:P

ot

mopper dat ik een pakking zoek ben van de waterpomp :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag hier naar de Chrysler/Jeep dealer geweest. Was een klein gebouw, met een paar GC en Cherokee´s. Werden doorgestuurd naar een andere dealer, om de Wrangler voor een paar dagen te huren.

Daar aangekomen 2 WJ´s gezien, de rest alleen maar SsangYong :whistle::rolleyes:

Gevraagd, en ze zeiden dat ze niet eens een Wrangler hadden staan. :blush:

Volgende keer maar eentje via Avis of Hertz regelen.

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende keer maar eentje via Avis of Hertz regelen.

:whistle:

Mopper van een paar jaar geleden, waar ik nog steeds pissig over ben!

Hertz is ook niet alles. Had in Atlanta specifiek om een Mustang gevraagd ( was nog pré-Jeep tijd ).

Kom ik daar aan, zijn de Mustangs verhuurd. Ik kon een Volvo meekrijgen...

Alsof je een Wrangler reserveert en dan een Vitara aangeboden krijgt! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper van een paar jaar geleden, waar ik nog steeds pissig over ben!

Hertz is ook niet alles. Had in Atlanta specifiek om een Mustang gevraagd ( was nog pré-Jeep tijd ).

Kom ik daar aan, zijn de Mustangs verhuurd. Ik kon een Volvo meekrijgen...

Hebben wij in Las Vegas gehad.

Ipv een Mustang kregen we een Taurus mee. Achteraf wel beter ivm de bagageruimte.

Heb hem 4 dagen voor inleveren tegen een paal geparkeerd en alsnog die Mustang mee gekregen.

dsc00267ig9.jpg

Ben nu iig nog steeds blij dat er plekken zijn waar je wel echte Wranglers kan huren.:whistle:

dsc00058qd8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...