Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Bril kwijt??? Goed lezen wat er staat:

Was met de YJ....(gelukkig...)

Maar ook voor die zit ik idd al een tijdje op een achterbumper te wachten.

Maar ook VOOR zit ik op een ACHTERbumper te wachten

??????????????????????????

dus je wacht voor op een achter bumper ????????

hahahaha wat gaat dat snel he zon bumper bestellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zes gewonden bij kettingbotsing op A2

Uitgegeven: 25 februari 2007 19:41

ENSPIJK - Op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht zijn zondag aan het eind van de middag bij een kettingbotsing zes personen gewond geraakt. Bij het ongeval, dat gebeurde in de buurt van Enspijk (Gelderland), waren zeven auto's betrokken. Dat meldde een woordvoerder van de politie.

De gewonden zijn naar het ziekenhuis gebracht. Ze zouden niet zwaargewond zijn.De weg was ongeveer anderhalf uur afgesloten.

Daardoor onstonden files.

..raad eens waar wij stonden. :thumbsup: (gelukkig konden wij wèl zelf naar huis rijden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vanmiddag naar de brezanvoor een "terminal"1015906fp0.jpg

kennen we niet en kunnen we ook niet bestellen,doe dan maar een zekering met houder van 65 amp,kost zo'n ding bijna 30 euro en dat voor een amperemeter van 17 euro,ben weer met lege handen naar huis gegaan :angry: wel een keer geen geld uitgeven aan de jeep

wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vanmiddag naar de brezanvoor een "terminal"1015906fp0.jpg

kennen we niet en kunnen we ook niet bestellen,doe dan maar een zekering met houder van 65 amp,kost zo'n ding bijna 30 euro en dat voor een amperemeter van 17 euro,ben weer met lege handen naar huis gegaan :angry: wel een keer geen geld uitgeven aan de jeep

wouter

Geen carroseriebouwer in de buurt? Wij hebben dat spul allemaal in voorraad.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vanmiddag naar de brezanvoor een "terminal"1015906fp0.jpg

kennen we niet en kunnen we ook niet bestellen,doe dan maar een zekering met houder van 65 amp,kost zo'n ding bijna 30 euro en dat voor een amperemeter van 17 euro,ben weer met lege handen naar huis gegaan :ph34r: wel een keer geen geld uitgeven aan de jeep

wouter

Ik betaalde laatst bij de Brezan hier voor een 60 Amp tussen schroef zekering 6 euro.

Deze heeft aan beide zeide een koperlipje met een M6 gat.

Ja en nu even wat gemopper.....

Wat een shit weer was het deze ochtend....

Nat in een paar seconden......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G*dverdeg*dverde.... B)

Ik ben bij m'n internet provider op de "Blacklist" geplaatst! Complete verbinding eruit!

Reden: Ik zou spam versturen...

Nu weet ik dat ik regelmatig hier zit te spammen, maar via mail???

Goed... 3 weken geleden begon het:

Mail versturen: Niets... wél een fout. In de melding stond iets van "Blacklist", dus naar Planet.nl en ff gezocht. Het bleek dat ik voor de derde keer op de lijst was gezet, en nu was een "Bailout" niet meer mogelijk.. In een mailtje aan mij zou meer info staan...

Maar... ik heb geen mail ontvangen!! Dus zelf maar mail gestuurd: Wanneer zijn die eerste 2 x op de blacklist geweest, waarom weet ik niet dat ik erop heb gestaan ( en heb ik het ook niet gemerkt..) en waarom ook nu geen bericht???

Na 5 minuten: Mail terug... "Mail ontvangen... blabla... systeem alvast scannen... blabla... tijdens kantooruren wordt de mail gelezen... blabla... U hoort zsm van ons, mogelijk op de eerstvolgende werkdag..."

G*dver!!

Maar goed... gewacht en zolang maar via hotmail...

4(!) dagen later (3 werkdagen): Mail: Om een inzicht te krijgen in...blabla... scanresultaten en gevonden infectie's doorsturen....blabla... worden bekeken... blabla .... probeert u deze ( linkjes erbij) online scanners.... blabla.... enkele dagen...."

G*dver!!

Ok.. nog een keer alles gescand, ook met de door hun geadviseerde on-line scanners en antispyware progjes: Niets!

Dus doorgegeven.

Na 5(!) dagen, nog maar eens een mailtje....

Antwoord: "SVP niet dubbel gaan melden... er wordt gewerkt aan .... blabla"

G*dver!!

Wachten.....

Wachten.....

Wachten.....

Tot, afgelopen donderdagavond:

Binnenkomende mail werkte niet meer...

Ehh... ok. Storing?

Webmail dan maar...

Error...

"De internet toegang van uw PC is geblokkeerd ivm met frequent misbruik van uw aansluiting... blabla.... In het recent aan u verzonde mailtje hebt kunt u lezen wat de door u te nemen stappen zijn... blabla"

*$##!

IK WORDT GEK!!!!

WELK mailtje??? 'k heb WEER niets ontvangen!!

Dus.. boos de helpdesk gebeld.

"Hallo.. m'n internet aansluiting doet het niet meer..."

-"Staat het modem aan??"

"Zeg... hou es op... ik ben door Planet geblokkeerd!"

-"O... ik ga even kijken..."

"Doe es... en los het dan meteen ff op!"

-"Ah.. ik zie het al... u staat op de blacklist en heeft daar al weken niets aan gedaan, daarnaast geageerde u niet op de aan u gezonden mailtjes!"

"WAT???"

-"Ja.. we zenden altijd meerdere mailtjes voordat we tot een dergelijk strenge actie overgaan.."

"Ik heb geen mail gehad hoor!"

-"Tuurlijk wel... maar u reageert niet..."

"Geef me dan maar even de datums en tijden."

-"Dat kan ik niet"

"Dacht ik al.... want ze zijn er nl niet!"

-"Raar... zou wel moeten..."

"Dat begrijp ik.. maar ik heb niets ontvangen, en daarnaast is m'n systeem ook schoon..."

-"Misschien gebruikt u meerdere PC's, en is een andere machine besmet??"

"Goed opgemerkt... maar nee... die heb ik ook gescand, en dan blijft het nog raar dat ik geen mail heb gehad!"

-"Tja...."

"Hmm... nah.. sluit me ff weer aan en wis die onzin, dan zijn we klaar!"

-"Even overleggen meneer..."

-klik-

pompidom... 3 minuten later..

-klik-

-"Hallo meneer?"

"Ah... doettie het weer???"

-"Nee... ik kan niets voor u betekenen.."

"Pardon??"

-"Nee... da's een andere afdeling.. die is alleen bereikbaar tijdens kantooruren. U moet maar even een mailtje sturen."

"Ehh mail sturen... HOE???"

-"Bij de buren, in de bibliotheek, op uw werk bijvoorbeeld"

"Jij zit toch achter een PC? Stuur 'm dan meteen ff!"

-"Nee, dat moet U doen, danne hebben we meteen uw gegevens, zoals uw IP adres."

"Zeg... ik weet niet wat je van netwerken weet, maar als ik op m'n werk een mailtje stuur, krijg je mijn IP niet hoor..."

-"Ow.. is dat geblokkeerd??"

"Laat maar.... Ik leet morgen een mailtje sturen"

-"Ok, prettige avond verder."

"Nou die is al goed verpest... maar ik wens u hetzelfde!"

Dus, gistermorgen bij de buren ff een mailtje gestuurd.

Al heel snel antwoord: "U wordt VANDAAG gebeld!"

Lange dagen bij Planet, want gisterenavond nog niets gehoord, en internet ligt er ook nog uit...

Dus mailtje naar diverse Planet adressen: Info, directie, staff, en natuurlijk nog één naar abuse@planet.

In dat mailtje een ultimatum: Vanavond om 21:45 MOET het weer werken, anders bezin ik me op stappen...

( 'k heb al lang niet meer de indruk dat het helpt, btw...)

Van staff kreeg ik melding dattie niet bestond... de anderen dus wel! :yes:

Na 10 minuten automatisch antwoord van info... in behandeling genomen enzo

Nu werkt het nog steeds niet... maar ze hebben nog ff.

Op dit moment heb ik maar weer even een inbelverbinding aangemaakt... je moet wat....

Eerlijk gezegt verwacht ik de komende tijd wat minder on-line te zijn... we gaan het meemaken.

/me is ziek van Planet.nl!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vuile spemmer...... B)

't begon ook wel op te vallen, vroeg me al af waar je die Omega van betaalde en plots gaat afgelopen weken ineens de YJ weer de schorsing uit........

Nee Rob planet heeft je bij je ballen...... :yes:

:lol:

(btw, je visco ook al gescanned? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met chello/upc is het al precies het zelfde B)

( keb al 4 weken geen e-mail binnen gekregen )....hotmail doet het wel goed :yes:

keb er al een paar keer naar toe gebeld (euro 0,10 p/m )....stelletje laaielichters....tuig dat is het

zit je toch zo een dikke 20 minuten aan de telefoon ( met al dat geauwehoer ...druk 1....druk 3....) :yes:

krijg je op het laatst z,n trutje aan de lijn ( ik het hele verhaal uitleggen )....en wat krijg je te horen :wacko:

sorrie meneer , dan moet u een ander nummertje indrukken ...ik vroeg haar nog ,kunt u mij even doorverbinden met de goeie afdeling ? .....maar nee hoor ............. de verbinding word nu verbroken.............(tuut tuut tuut ........................ :lol:

kan ik nog een keertje bellen , alleen omdat die rand debiel me niet wil doorverbinden ,

al met al krijg ik nu nog steeds geen e-mail ( keb ze al wel een hotmail gestuurd ).....ben benieuwt of ik daar antwoord op krijg

stelletje laaielichters

(zo , moest ik ff kwijt )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...