Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Die kl**te was altijd!! mad.gif

Altijd als (als ja) ik de was "moet" doen van mijn vrouw als zij aan het werk is op zaterdag en er zit een hoeslaken van het bed bij, gaat ALTIJD de rest van de was er in zitten!!! Zeer kl**te, alles eruit halen en in de droger stoppen.

Wie heeft dit ook en wil er over praten? huh.gif

JAAH dat heb ik ooook

EGT ZOOOOO lastig mad.gifmad.gif

vorgen week had ik ze zo in de droger gepropt uit woede

DOE DAT NOOOIT

toen ik ze der uit haalde zat hij egt in de knoop zo dak het er bijna niet meer uit kreeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi en goedemorgen,

Vanmorgen direct begonnen met het internetten(is zondag) na een half uur viel mijn verbinding uit. De tv, internet en telefonie. Heb nl een 3 in 1 abonnement van UPC. Niks werkt. via de mobiel van mijn baas naar de helpdesk UPC gebeld. Voordat ik die lui aan het verstand kon brengen dat het een "blok" probleem is. Standaard antwoorden terug gekregen zoals een vuil in mijn coax, opnieuw resetten(wat ik al een 2 keer al heb gedaan voordat ik ze gebeld heb)

Irritaties en irritaties, vervolgens na lang wachten en hulp halen bij een ander collega bleek gewoon dat ik weer de eerste ben met deze melding. Gevraagd wanneer kan dit verholpen worden antwoord op zijn vroegst maandag pas. §?~???FQQ"##$

kwaad dat ik was. Gevraagd of iemand kon spreken een manager of zo maar nee niet is bereikbaar. Heb op zijn verzoek weer de beruchte nummer gedraaird 0900 1580 en dat voor optie 2. Kon daar mijn klachten kwijt en de medewerker heeft direct zijn excuses aangeboden voor de minimale kennis van deze externe helpdeskburo. Bij drukte wordt er een externe buro ingeschakeld

Wat ben ik BLIJ dat erin mijn buurt een aantal mensen een onbeschermd draadloos internet hebben via een ander provider dan UPC. Via een buurman´s internet ben ik dus dit bericht aan het tikken en internetten.

Ik kan nu geduldig op UPC wachten

groetjes

PS Denk voordat ge begint met UPC of hou een alternatief op de achtergrond zoals ik een buurman met een onbescherm internet verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik erger me al jaren groen geel blauw aan UPC en heb ptt abonnement (sorry) KPN een jaar door laten lopen voor het geval ik wilde opstappen. Maar ja Heb nu wel alles via UPC telefoon TV en internet en op mn classic abonnementje zat ik van de week op een downloadsnelheid van

1400 kbs hij zakte wel naar 800 maar toch ff 200 mb gedownload als een speer.

Maar de eerste jaren was een verschrikking. Ik meldde me als 1 van de eerste aan voor kable. Kon niet zeiden ze Mn buren hadden het wel

Toen ze het snapten waren de modems op. TV beeld is nog steeds kloten Heb 3 verschillende monteurs hier gehad, die kijken meten, zeggen ja het is slecht maar ik kan dat niet en stur iemand die het wel kan. Vervolgens komt er niemand meer en je weet natuurlijk niet wie er geweest is. en heb nu digitaal aangevraagd ben benieuwd Maar inderdaag service UPC is om te janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He DEZ,

Ik was inden beginne ook een van de eerste met digitale tv via UPC. Heb toenweer opgezegd vanwege allerelei kinderziektes.

Vorige jaar ben ik weer een deal met ze aangegaan ook vanwege 3 in 1 abonnement dacht dat ze alles opglost hadden en ook de techniek is vooruit gegaan. Maar de digitale TV is nog steeds netjes uitgedrukt "waardeloos"

Ik heb nu weer verbinding via UPC. Ze hebben toch iemand op zondag erop af gestuurd naar de beruchte kastje. Alles werkt weer.

Mijn dank gaat uit naar mijn buurman met zijn draadloos internet.

Ik denk maar zo houd het leven wel weer spannend net als onze jeeps. Er moet wat aan geknutseld worden of gerepareerd anders is het zo saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPC = Uitermate Problematisch Complex

Ik woon nu 5 jaar in lmere maar het na de "ervaring" met UPC heb ik het opgezegd, en gelijk als een van de eerste Digitene genomen. Is een stuk beter.

En bellen en internet nu sinds kort via de livebox van Wanadoo.

Gaat redelijk (als het werkt haha)

Maar UPC is echt KL**TE!!!

PS ik krijg met enige regelmaat (ca.2x per jaar) nog aanmaningen voor de oude bewoners. In december nog 1 gehad?!?! Zegt ook weer genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet alleen UPC. Ik hoor ook verhalen bij @Home en anderen ect....

Maar waar mij omgaat is je betaalt voor het totaalpakket en volgens mij als iets niet goed werkt dan moeten ze ook een niet goed geld teruggarantie uitvoeren en niet alleen maar zeggen dat ze dat hebben. Ook daadwerkelijk geld terug storten zodra je geen verbinding heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in een KL*TE stemming sinds om half 4 de telefoon ging en we te horen kregen dat de broer van m'n schoonpa (oom van mijn vrouw dus) vanochtend zomaar tgv een hartstilstand op de tennisbaan is overleden cry.gifno.gifsad.gif

Dit is de 2e keer op rij in m'n schoonfamilie en komt zo wel angstig dichtbij ... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...