Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Tiz al weer 2 weken geleden , maar hier kan ik het gelukkig kwijt bij mensen die het begrijpen:

Sta ik heel onschuldig STIL op een parkeerterrein , stapt er zo'n (echt) blonde huppelk** in dr BMW touring , gooit dat ding in de achteruit , geeft een lel gas en kachelt met een noodgang zo op mijn arme YJ. Mijn bumper dwars door die achterklep en zo ver dr in dat ik toch nog plaatschade heb.

Zegt ze:"Das niet mijn schuld , want toen ik hier kwam stond ie er nog niet".

MOPPER!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tiz al weer 2 weken geleden , maar hier kan ik het gelukkig kwijt bij mensen die het begrijpen:

Sta ik heel onschuldig STIL op een parkeerterrein , stapt er zo'n (echt) blonde huppelk** in dr BMW touring , gooit dat ding in de achteruit , geeft een lel gas en kachelt met een noodgang zo op mijn arme YJ. Mijn bumper dwars door die achterklep en zo ver dr in dat ik toch nog plaatschade heb.

Zegt ze:"Das niet mijn schuld , want toen ik hier kwam stond ie er nog niet".

MOPPER!!

blink.gifblink.gif hoe BLOND kun je wezen blink.gifblink.gif

dies gewoon nog dommer as die oudere dame van mij laatst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopperen is natuurlijk te zwak uitgedrukt, ph34r.gif

en "Not Amused" klinkt trendy maar dekt de lading van mijn klacht al helemaal niet ph34r.gifph34r.gif

effe serieus:

Ik vindt het zo triest, al die berichten de laatste tijd over kinderen (, eventueel met broertje(s), zusje(s) die door hun (eigen moeder of anders wel door de (ex)partner van) mama worden gedood.

Kutzooi onze beschaving. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dure as voor een 3-wielertje.

wie zegt dat het een 3wieler is tongue.gif misschien zit er maar 1 wiel op dry.gif

Tiz al weer 2 weken geleden , maar hier kan ik het gelukkig kwijt bij mensen die het begrijpen:

Sta ik heel onschuldig STIL op een parkeerterrein , stapt er zo'n (echt) blonde huppelk** in dr BMW touring , gooit dat ding in de achteruit , geeft een lel gas en kachelt met een noodgang zo op mijn arme YJ. Mijn bumper dwars door die achterklep en zo ver dr in dat ik toch nog plaatschade heb.

Zegt ze:"Das niet mijn schuld , want toen ik hier kwam stond ie er nog niet".

MOPPER!!

hoeveel schade had zij? ik hoop veel!

maar nog erg lullig wink.gif suc6 ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmorgen heeft mijn accu het begeven ...@#$% ...... cry.gif

(alleen de radio doet het nog ) happy.gif

(toch maar het advies van dez opvolgen ) yes.gif

gelijk maar een paar relais tussen de lampen maken

( 2x30 amp ) lijkt me genoeg) unsure.gif

je blijft bezig met z,n oudje laugh.gif

grt ozzy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sad.gif had ook binnen moeten blijven de hele dag, gisteren. (vrijdag 13-01)

Maar nee.. ik denk "Ik ga op tijd mij parkeervergunning verlengen" yes.gif Enkele dagen voor de afloop van de oude, toog ik gister naar dat buro midden in de stad om het electronische kaartje te verlengen tot jan. 2007. (Goed bezig toch..)

Zo'n beetje precies voor de deur was een plek vrij smile.gif en ik parkeer m'n Cherokee, gooi de nodige eurocenten in de automaat en daarna plaats ik het kaartje voor de MAXIMALE parkeerduur van een half uur (ja ja) achter de ruit. (mijn eigen vergunning is in de binnenstad niet geldig).

Een van de klanten voor mij, krijgt een hele uitleg over een bezoekerspas bij hun vergunning en dat leek mij ook wel wat dry.gif (kost 10 euro p. jr, kun je na een telefoontje 16 uur p. week parkeren in de betaald-parkeren-uren) als bezoeker zijnde..

Dus tegen de tijd dat ik aan de beurt was bij die slome ambtenaar regelde ik ook zo'n kaart. Met al dat gewacht en uitleg van die man was er inmiddels al wat tijd verstreken..(zo bleek later).

Maar goed, je raadt het al: na zeer goed bezig te zijn geweest door zeer zorgvuldig het hele parkeervergunninggebeurenvooreenheeljaarvooruit tevreden te hebben geregeld, kom ik buiten en staan die blauwe teringwijven daar net mijn kenteken etc. te noteren!! de dames schrijven een bon uit dus. JEEEEEZUS!!! mad.gifmad.gif :

het cherokeetje had de tijd met liefst 7 minuten overschreden.

En zoals het dat volk betaamt: ene oor in, andere oor uit, men was VOOR GEEN ENKELE REDE VATBAAR!!!

(daar worden ze nl. op geselecteert, in sollicitatieprocedure).

Ik weet niet eens wat de boete is, want toen dat mens vroeg "Neemt u de bon van mij aan of moet deze naar uw huis worden gestuurd?" Blafte ik "Ik neem helemaal NIETS van jou aan, gooi d'r maar wat dure postzegels op" en veel plezier met je droombaan!!

Nou, dat moest ik even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehe... ik ken het gevoel....

Even de bezoekersvergunning halen als je bij iemand op bezoek gaat en dan, wanneer je die in de auto wilt leggen ( na een paar minuten dus!) is er al zo'n eikel aan het schrijven.... Niets tegen te beginnen!

Owja.... na 5 minuten argumenteren zeggen dat ze evenveel hersens hebben als een gemiddelde garnaal, lost niets op..... tongue.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet ik ook even kwijt, staat mijn GC bij Praxis bij de oversteek op parkeerplaats geparkeerd, kom ik terug heb ik aan de rechter voor en achterportier een flinke kras van 5 cm, bij ons zeggen ze KRETS, dat komt vlgs mij door die publ.caties over assobakken, dan gaan de kleine miereneukers zo iets doen. laat ik het niet zien doen, een grote Baco ligt achter de voorstoel, de gevolgen ervan weet ik nog niet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet ik ook even kwijt, staat mijn GC bij Praxis bij de oversteek op parkeerplaats geparkeerd, kom ik terug heb ik aan de rechter voor en achterportier een flinke kras van 5 cm, bij ons zeggen ze KRETS, dat komt vlgs mij door die publ.caties over assobakken, dan gaan de kleine miereneukers zo iets doen. laat ik het niet zien doen, een grote Baco ligt achter de voorstoel, de gevolgen ervan weet ik nog niet......

Wat een kutstreken zijn dat toch ook. mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op parkeerplaatsen gebeuren veel zulke ongelukjes, ik weet natuurlijk niet hoe de kras eruitziet maar het kan ook per abuis gebeurt zijn, de autos staan vaak dicht opelkaar en ze lopen er met die draad karretjes en andere pas aangeschafte dingetjes van spul.

Feit is dat als het per abuis gebeurt ze natuurlijk best even een briefje hadden kunnen achterlaten o.i.d. maar neee dat doen ze niet

( laatst bij de pomp de spiegel van de auto erafgereden, dikke barst erin maar ook geen briefje natuurlijk van de dader dry.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn motorkap werd gebruikt om vuurwerk af te steken lak weggebrand en bedankt he.

Terug van Heerde maakte mijn aandrijving meer herrie dan normaal vooral als ik gas losliet.

Heb net nieuw SYE dus daar zoek ik niet. Ging net onder auto liggen en zag olie langs de binnenkant van mn rechterachterwiel dus.... steekas kering

Is weer balen want heb auto dringend nodig morgen om naar ziekenhuis te gaan in Rotterdam... Vanavond proberen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...