Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Idd klote ja

Je zal dan idd wel de P in hebben. ph34r.gif

laugh.gif hahahhahahaa idd maar ben niet zo een ochtendmens dus bij dat soort ontdekkingen leert de buurt vaak een paar nieuwe woorden ..... daarna kan ik er vaak wel om "lachen"het heeft zo weinig zin om er kwaad om te worden omdat de band daar niet heel van wordt.

verder is het auto van de zaak dus dat scheelt ook wel weer wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

biggrin.gif Succes morgenvroeg. Hoop dat de bandjes allemaal nog op spanning zijn.

Maar dan moet je misschien wel ijskrabben en of je daar zo vrolijk van wordt??

Ik niet. mad.gif

thanks ik hoop het ook wink.gif en ik hou ook niet van krabben mad.gif maar daar heb ik wat voor, lauw water, en als ik dat vergeet ga ik gewoon een paar minuten in de auto zitten met de motor aan en verwarming op standje nucleair ph34r.gif

heb geeneens een krabber unsure.gif

jij ook succes dan morgenvroeg in het geval dat je moet krabben wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is hier glad, waardoor ik genoodzaakt ben minder snel op te trekken, eerder af te remmen en de rotondes en bochten op de binnenwegen hier in zn 2 te nemen mad.gif

tongue.gif

Bandenspanning verlagen.... meer grip... ( in de letter "P" van pirelli kun je dat regelen... tongue.gif )

Owja... mopperen...:

Te weinig sneeuw!!!! mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee die worden pas bang als ze weten dat ik weet wie het zijn,

trouwens...........hoe weet jij dat het daderS zijn? nou nou nou?

11500.gif

gokje, kan ook dader zijn tongue.gif maar ik ben er niet bij geweest, woon veel te ver weg, om nou op de fiets naar jou toe te gaan. nee bedankt veel te ver tongue.gifwink.gif

ff on-topic

tis koud sad.gif , jammer dat er geen sneeuw is sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar blijft die +25 graden en zon? cool.gif

Geen zin meer om elke keer weer die jas aan te trekken omdat je anders bevriest.

Wanneer gaat het nou eens stevig doorvriezen?

Ik wil wel weer eens op natuurijs schaatsen (en dan bedoel ik niet op een stukkie ondergelopen weiland of het slootje tussen de weilanden)

tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sad.gif In de kern mag het natuurlijk geen reden zijn om te mopperen, maar ik heb het de laatste weken wel extreem druk en baal ervan niet zoveel te forummen op JEEPforum. Hart van Nederland of Discovery of welke dame dan ook kan het vanavond ook vergeten, deze jongen gaat NU pitten. Ben kapot. Pfff. dit weekend geen zin om ook nog eens op zaterdag en zondag te werken. Bekijk 't maar. Morgen nog een lange dag en dan helemaal NIETs kwa werk.

mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...