Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

op parkeerplaatsen gebeuren veel zulke ongelukjes, ik weet natuurlijk niet hoe de kras eruitziet maar het kan ook per abuis gebeurt zijn, de autos staan vaak dicht opelkaar en ze lopen er met die draad karretjes en andere pas aangeschafte dingetjes van spul.

Feit is dat als het per abuis gebeurt ze natuurlijk best even een briefje hadden kunnen achterlaten o.i.d. maar neee dat doen ze niet

( laatst bij de pomp de spiegel van de auto erafgereden, dikke barst erin maar ook geen briefje natuurlijk van de dader dry.gif )

stupid.gif

Wij hadden het laatst met onze (ahum) Mitsubishi Carisma. Ook op de parkeerplaats van een winkelcentrum. Balen, geen dader te bekennen natuurlijk. Meestal zoeken we een parkeerplekje aan de buitenkant van de parkeerplaats, zodat winkelend publiek in ieder geval niet langs jouw auto moet lopen om bij hun eigen vehikel te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat dat afgebroken pinnetje in je band??? blink.gif

nee er zat een heel mooi rond gaatje precies in de P van Pirelli, aan de zijkant dus, geen spijkertje of niets, net alsof er een schroevendraaier in geprikt is.

een maand of 2 terug had ik hier ook al een lekker band maar toen zaten er 2 spijkertjes in, dus daar ben ik wss gewoon ingereden.,

maar ditis gewoon raar, ik heb ook geen stoepje geraakt met de zijkant van mijn band en al had ik dat wel dan is zo'n rond gaatje precies in de P wel erg toevallig dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...