Spring naar bijdragen

marc van rossem

Forum member
  • Aantal bijdragen

    252
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over marc van rossem

  • Verjaardag 21/11/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

marc van rossem's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Woorden schieten te kort. Veel sterkte toegewenst voor de familie en vrienden. Marc van Rossem
  2. Betreft een tune up kit uit mijn ZJ (4 liter 6 cilinder). Met de onderdelen is nog geen 5000km mee gereden. 6 bougies bougiekables benzinefilter luchtfilter voor ZJ of YJ(nieuw)!!!! verdeelkap rotor multiriem (geen airco) http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-jeep/143996675-tune-up-kit-voor-jeep-6-cilinder.html?return=eJwVyFsOgjAQheG9kMAblIIRLSEGd9LQMVR6S2cwRuPeHV5Ovv9oJdXXqnZEJc9XVSDovKzjSpSUEFtMEBqv80bJaU3YBCf0TrE29gUZIYgYDGQDDkL9BEhiGbpmJe9ubzfJyuBEsexnWfZ3xzOfLoc61tAdItbHJiY%2BDHKw0nG2DM%2F%2FHHYP2S6cES13V6W0T20x%2Fv7rZzuf&df=1&fta=eNpVk1uO4jAQRffij%2F52PfyqiC30FlDUYXoiBYhw6GEGsffxA6QiH1FydFNVx7FHiXLP5Waul2X%2FMy7ZDOXVibktO%2FiY8m47CwwLCMdhQQk4LJv8m9ch%2F5qyDOsmdjiucroeD5f5a1huAhzJl%2FBf4WQZw3DOs%2BDHul53thZnMev4fTDDXApnITHzVLqOQiT3uZTLksQA%2BIgxRvvKVUbeMkeIleGTISQXIDZGT8ZsLYKDylgx66KvzL0xbt%2F6F6NUrpAqC5oFR5VFzZi4sqQZuD7zS4QoOh8IGwSVjJB6EhUMlFyDpCG6Ng%2Bwgt6HnnRvMIYGtY6H0MYE7eMIe1ILMWIfSRtRgLZqaDW0rnVHbYScehLfusfmjtrIedtWE7VR2S%2B9pjZiZ3tNbcQ29JraiJJvw6MyijZ1I1RGDhO2RqSMHDhuq0TKiGOinlRGHFIoIz1y%2BUlitvM6Tnm%2FHE7f2%2B%2FXJgQr5ut6uezn03S4VfrsdBxv%2B7r7y4af6pHKgmLGP2b4fD7%2B1JNg5f54%2FAdJP%2BRV&fta_ind=15&fs=1 Ruilen voor 2 500ml bussen WD-40 of 2 bussen remmenreiniger. Gr. Marc
  3. inlaatspruitstuk komt uit een 4.0. 6 cilinder ZJ uit 1993. incl injectoren - € 90,= gr. marc
  4. ik heb eventueel ook nog wel een verhogingset van 2 inch (budget boost) met nagenoeg nieuwe rancho schokdempers liggen. Sla je 2 vliegen in 1 klap. pm maar even. gr marc
  5. je hebt een pm. marc
  6. Daar heb ik nog niet echt over nagedacht, waarschijnlijk gaat de auto (in zijn geheel) naar de hoogste bieder. Marc
  7. Na een paar weken door te hebben gezocht, hebben we besloten de pijp aan maarten te geven. De auto is "technisch total-loss". Ondanks alle pogingen en alle vervangen onderdelen kunnen we er niet achterkomen waarom de motor te rijk staat, en steeds beroerder gaat lopen (nu ook op benzine slecht). Om het probleem op te sporen zou ik de moter helemaal uit elkaar moeten laten halen en hopen dan iets te vinden. Dit gaat aardig in de papieren lopen, meer dan de dagwaarde van de auto. We zijn dus genoodzaakt om afscheid te nemen van de ZJ. Marc
  8. uiteraard ben ik bij de gasboer geweest in zeist, nadat alle onderdelen zijn vervangen. Maar die stuurde me terug naar de garage voor een nieuwe ontsteking, en als dat het niet zou zijn had ik een serieus probleem waar zij geen raad mee wisten. Goeie dealer van prins zal ik maar zeggen. De codes zijn uiteraard uit gelezen. Deze gaven aan dat de installatie te rijk staat oftewel de lambdasonde zou defect zijn terwijl er een nieuwe lambdasonde in zit en ook alweer vervangen is. aangezien ik alles bijna twee keer heb vervangen, ben ik van plan ook maar twee keer langs een gasboer te gaan (maar nu wel een andere). Als deze ook niets kan of wil vinden, ben ik bang dat het dan einde ZJ is. helaas pindakaas. (ben er goed ziek van)
  9. Wie kan mij helpen? Ik heb een maand of 3 geleden de cylijnderkop van mijn '93 zj 4.0, moeten laten reviseren ivm verbrandde kleppen. 6 weken geleden sloeg de motor af tijdens stationair toerental en was voor geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen. Nu dat wel weer gelukt is loopt de motor bijzonder onregelmatig en geeft bij het minste vermogen (en vooral bij toeren onder de 1700 rpm) een back fire. We hebben al van alles geprobeert maar we krijgen de auto niet goed, tenzij ik overschakel op benzine, want dan loopt de auto als een zonnetje. Hier een lijstje van de vervangen onderdelen: catalisator, verdeelkap/rotor/bougie/bougiekabels (2X), verdamper, ontsteking (2X), bobine (2X), krukassensor, stappenmotor (2X), lambdasonde (2X), LPG computer, gasklephuis (2X). Het is nu al zo erg dat ik bij het stoplicht de auto in neutraal moet zetten, ongeveer 2000 toeren moet houden en bij groen licht dan in zijn drive "smijten" en hopen dat ik zo weg kom. nog even wat specs: GC ZJ uit 93 4.0 met een LPGinstallatie van Prins (geen G-3) 165000 miles gelopen en heeft 2500 miles geleden een gereviseerde cylinderkop gehad. De auto is in onderhoud bij een bekende 4x4 garage te Amersfoort. WIJ WETEN HET NIET MEER!! Hebben jullie misschien nog ideëen? Ik ben bijna de wanhoop nabij. Marc
  10. ja de hele unit is weg. Hey Utah, er zijn wel meer dingen niet zo helder bij je he??
  11. Kom ik vanmorgen bij mijn auto.... GVD...... GEJAT!!!!! nou ja alleen de linkerkoplamp dan. Dat verzin je toch niet?!! Het schijnt erg IN te zijn om niet meer de auto zelf te stelen, maar om de onderdelen eraf te halen. (dank u meneer agent, voor deze info, kunt u nu uw lach van uw gezicht weer afhalen. ik kan er namelijk niet om lachen. Ik ben er mooi klaar mee. Hufter) Tis weer één van die dagen (zucht)...........
  12. Nee hoor, ben van nature een chronisch sjacharijn Waar het mij om ging is om zo veel mogelijk aandacht hiervoor. Dat het in een ander topic al was beschreven had ik inderdaad niet gelezen ( er zijn mensen die niet alle topics lezen namelijk, oja? ja.) Neemt nog niet weg dat dit soort berichten een eigen topic kunnen gebruiken. Ik weet ook niet of een melding bij het inloggen wel het gewenste resultaat zal bereiken. Ik bedoel we hebben ik weet niet hoeveel leden maar niet iedereen logt in maar bekijkt het forum alleen als bezoeker, deze mensen zouden de berichtgeving dus niet kunnen zien. Of praat ik nou onzin, zoals altijd We wachten af, maar ondertussen is die YJ nog steeds gestolen......... gr. Marc
×
×
  • Nieuwe aanmaken...