Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

De retourleiding van de automaat moest vervangen worden (o.a.; was met de proefrit ook nog wel wat tegengekomen).

Afgelopen donderdag kwamen die (en andere) onderdelen pas binnen; ze hadden gehoopt 'm vandaag af te krijgen - dat was ook wel gelukt maar hadden ze niet zelf meer uit kunnen proberen enzo. En hij moet ook nog gepoetst worden :-)

Dus eerst was de levering gepland op vrijdag 10 maart - toen bleek tijdens de reguliere beurt dat er vervangende onderdelen besteld moesten worden; werd het donderdag de 16e - maar toen belden ze de 15e al dat de onderdelen nog niet binnen waren en dat die onderdelen uiterlijk de 24e geleverd zouden worden.

Dus ikke gisteren (23e) bellen hoe het er mee was; ja onderdelen net vanmorgen binnen, misschien vrijdagmiddag klaar - maar dat wordt nu dus dinsdagmiddag de 28e. Is dus inderdaad de 3e keer al.

Overigens is het nog steeds niet *mijn* Jeep want 't geld staat nog op DE (mijn) bank wink.gif

Enfin, ik ben een auto uit gaan zoeken ook voor wanneer m'n vrouw na haar bevallingsverlof en vrije weken weer aan 't werk gaat en haar eigen auto mee heeft naar haar werk. Da's a.s. donderdag de 30e weer voor 't eerst dus allemaal prima gepland toch? rolleyes.gif

Mijn vrouw heeft inmiddels geconcludeerd dat ik beschik over een engelengeduld biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan zal ik maar niet zeuren over die bekeuring voor te hard rijden van € 34,00 9 km te hard in Harskamp waar ik 10 jaar heb gewoond en elke flitspaal kan dromen Maar ja met mn 33 ers wijkt teller af 10%

En hij stond aan de andere kant van de weg ( flitspaal) wat zal ik blij zijn als daar vandaag of morgen ook een autoband aan gehangen wordt en in de fik gestoken al zijn het ook mijn belastingcentjes.

Maar toch sympathiek gemeten 62 en slecht 59 km berekend Toffe jongens die wouten. Jammer dat ze weigeren te komen als iemand voor € 4500 schade krast aan mn auto omdat ie DENKT dat ik wat met zn ex heb. smileypissed4so3lv.gifsmileypissed4so3lv.gifsmileypissed4so3lv.gifsmileypissed4so3lv.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heeft ze groot gelijk in. Ik heb het zweet al in mijn handen staan....

Nou ja, wat heel veel scheelt: ik hoef dit allemaal niet zelf of extra te betalen. Hij krijgt gewoon bij aflevering een 120 kkm beurt "volgens 't boekje" en ik heb liever dat ze nu preventief goed te werk gaan en daar de tijd voor nemen dan dat ik er straks onder garantie mee terug moet. Tenslotte heb ik 'm (nu nog) niet *nodig* ... straks wel.

Alleen schijnt mijn vrouw dat op de één of andere manier maar niet te kunnen begrijpen rolleyes.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

past de kogel van 4wd niet *&^*(%&$&$*((_ maar opgelost

doet de verlichting avn de caravan het niet &*^%&^%#$#&((&* opgelost

kun je lekker in je waterbedje het weekend door komen moet je naar Sclayn met 30 andere Jeep Club leden en daar een super weekend doorbrengen in een kouwe sleurhut

goh vervelend toch !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...