Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Al een paar keer wat gevraagd hier, dus lijkt me wel zo netjes om nog even voor te stellen;

bijgaand een foto'tje van de XJ waar ik nu een half jaartje in rondtoer; (en met veel plezier moet ik zeggen! :bye1:

post-1973-12873017430481_thumb.jpg

staat ong 220k op de teller.. Vrij veel, maar gezien de vrijwel perfecte staat van de carosserie en het interieur heb ik de indruk dat er vrij goed mee omgegaan is. Ik hoop er dus nog wel wat bij te kunnen zetten.

groet, Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Bedankt voor de reacties! :wacko:

De Jeep komt inderdaad uit de buurt van Schiphol. Kom zelf uit Lisse, dus rij regelmatig in deze buurt rond. Ik heb m overigens gekocht in Rijsenhout (ook in buurt van Schiphol).

Ben ik gespot of heb je m te koop zien staan? :blink:

Groet, Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,

ik heb al een aantal keren op deze site gekeken en vond het nu toch wel tijd om eens lid te worden. mijn naam is herman, ik heb enkele jaren geleden een jeep wrangler gehad, veel terrein mee gereden, maar deze toch verkocht. helaas. maar goed, ik wil en kan het jeeprijden niet vergeten dus ben ik weer aant kijken naar een andere. vind de site echt top. veel adviezen en leuke reacties. maar goed, wellicht zien we elkaar ergens in het terrein.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ik ben john ik heb eens wat rond gekeken op het jeepforum en vond het eens tijd om me voor te stellenik heb een cj7 waar ik twee jaar mee bezig ben geweest om hem op te knappen en wat denk je nu rijd er de vrouw mee rond jammer maar ik moet te veel kilometers maken om hem mee te nemen

daar hebben we een andere topic voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ik ben john ik heb eens wat rond gekeken op het jeepforum en vond het eens tijd om me voor te stellenik heb een cj7 waar ik twee jaar mee bezig ben geweest om hem op te knappen en wat denk je nu rijd er de vrouw mee rond jammer maar ik moet te veel kilometers maken om hem mee te nemen

welkom op het Forum 'soort-genoot' ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Een nieuwe dag en een nieuwe gebruiker. Sinds kort de eigenaar van een Grand Cherokee 5.2 uit '97. Aangeschaft voor het trekken van een grotere paardentrailer. Als oude BMW rijder dan toch maar de stap gewaagd om te gaan voor een Jeep. Tot nu toe bevalt het prima. Ik zal regelmatig het forum bezoeken om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.

Gegroet Dirtyhakon, Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...