Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Dag iedereen,

Ihkv weer ontopic gaan:

Mijn naam is Guido Brinker uit Deventer en ben 23jaar.

Sinds januari al member op dit forum maar nooit echt voorgesteld dus bij deze.

Heb al erg gehad aan dit forum zodat ik dit al heb kunnen doen met de YJ:

Ik heb een wrangler YJ uit 92, tis een 4cilinder. Toen ik hem kocht was ie totaal standaard en wit van kleur. Nu is ie metallic blauw, verhoogd, andere banden en velgen, chroom werk erop, bullbar etc etc.

Offroad doe ik nog niet echt (in het plaatselijke natuurgebied een beetje:whistle:) Ben van plan, de aankomende tijd ook eens wat evenementen etc af te gaan struinen samen met mijn vriendin, om dan echt eens te testen wat hij kan.

Foto's zal ik asap gaan plaatsen (als ik eruit ben hoe dat nou moet) .

Groeten Guido

5 ,6 , 7 okt ,ga eens kijken/rijden in erm/drenthe (jeepcamp):whistle:

je kunt daar rijden in een groep onder begeleiding van een marchal

er is van alles te doen ....(tis zeker het proberen waart )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist dus niet dat dit er bij hoorde!!! :D Maarbij deze: Ben Dennis uit Rijnsburg, ik heb een cj8 v8, quadratrec, Met een chevy blok. Ze zeggen een 1116, maar moet het nog controleren. Verder is hij op zijn veren verhoogd en iets op zijn schommels. 33ers er onder. Body is knal geel en van polyester. "Wagenkamp" Ben er mee in Hoogstraten geweest.attachment.php?attachmentid=490&d=1189415887

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben Puck , 42 , en pas in het bezit van een Cherokee Ltd woody Wagoneer van 1990. 4 ltr 6 cil.benzine.

Wij, man 2 zonen en ik, waren meteen verkocht toen we hem zagen.

Cherokee011.jpg

Een wagen met ''smoel" en een plekje hier en daar maar die zijn klein en kan hij hebben!

Paar plannetjes zoals de wielranden weer wit maken zoals het origineel en de woodfolie vervangen.

Maar...

eerst een paar probleempjes oplossen zoals de Abs pomp en vreemde niet altijd werkende achterlichten.

Komt , zeker nu met de hulp van het forum, vast wel goed.

Groet Puck

Cherokee012.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

Ik ben Eric en heb vorige week een melaatse cherokee uit 1990 gekocht. Ik heb er altijd al een willen hebben en nu kwam er eentje voorbij die in mijn budget past.Ik ben wel de hele week al aan het sleutelen geweest maar dat was te verwachten voor die paar knaken. Wat me wel opvalt is dat ik vroeger 10 kilometer moest rijden naar mijn werk en dat het er nu 20 zijn omdat het nou eenmaal veel leuker is om door de bossen van en naar de arbeid te knorren. Volgens mij zit dat hoge benzine verbruik gewoon in de extra kilometers (grinnik). Ik hoop er veel en lang knutsel en rij plezier van te hebben en het lijkt me leuk om ideeen en ervaringen met jullie te delen.

Gegroet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo forumleden,wil me bij deze voorstellen,mijn naam is Erwin en kom uit Apeldoorn.Ik heb op het moment geen jeep...ja dom he...maar ben me aan het orienteren voor een Grand Cherokee vanaf 1999.Ik heb een ervaring met een GC van 1995 4.0 die ondanks zijn gebreken mij toch het Jeepvirus heeft doorgegeven.Ik heb de jeep niet al te lang gehad daar er teveel gebreken te voorschijn kwamen.Nu na weer naar Alfa te zijn overgestapt(vind ik ook echte liefhebbersauto)wil ik me toch weer in het avontuur storten en wil ik dit keer een wat nieuwer model Jeep aanschaffen met een duidelijke historie en een Bovag Garantie.Ook wil ik dit keer een GC met G3 installatie,volgens mij is dit goed te doen op het moment.Moet wel zeggen dat ik nogal verschillende verhalen gehoord heb over G3 wat betreft de 4.0 en de 4.7.De ene dealer zegt nooit aan beginnen G3 met een V8,de ander zegt het gaat prima....Inmiddels heb ik begrepen dat het allebei prima gaat(de V8 wel met Flash-Lube dan)maar dat je met een V8 iets eerder aan de beurt bent met een eventuele koprevisie.(vanaf 100.000 - 150.000..!?)

Aangezien ik wel ervaring heb met een V8 (Pontiac firebird,Chevrolet monza)met een prachtige roffel en een veel-vermogen gevoel gaat daar mijn voorkeur naar uit.Dus om een lang verhaal toch een beetje kort te houden hou ik de autosites en zeker dit forum in de gaten waar ik al veel geleerd heb van de liefhebbers hier.

Tot zover het verhaal van een liefhebber die het voorlopig van dromen moet hebben....jullie veel rijplezier alvast.

Groet,Erwin.

ps.sta natuurlijk ook open voor alle ideeen en suggesties....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Its me Patje!

Heb deze site ooit eens via google gevonden. Nu ik uiteindelijk de koopkracht heb ga ik er dan eindelijk ook 1 aanschaffen.

En nu nog maar hopen dat ik een goeie koop.

Verder komt deze jonge uit het gezellige brabant, dus als er mensen in de buurt zijn, sta ik altijd open om eens lekker te gaan crossen. (drempels beklimmen...)

Tja verder weet ik niet wat ik zo over mij kan vertellen...

Wil je meer weten... just ask!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Its me Patje!

Heb deze site ooit eens via google gevonden. Nu ik uiteindelijk de koopkracht heb ga ik er dan eindelijk ook 1 aanschaffen.

En nu nog maar hopen dat ik een goeie koop.

Verder komt deze jonge uit het gezellige brabant, dus als er mensen in de buurt zijn, sta ik altijd open om eens lekker te gaan crossen ???????????:wacko::blink::yes::). (drempels beklimmen...)

Tja verder weet ik niet wat ik zo over mij kan vertellen...

Wil je meer weten... just ask!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal :D,

Ik zal mezelf even voorstellen,

Mijn naam is Jack Bul woon in Breda en kijk al langere tijd rond op dit forum.

Vorige week was het zover, ik had hem gevonden.

Was al een tijdje op zoek naar een nette en goede Grand cherokee(moet eigenlijk ook zeggen betrouwbare maar daar geloof ik niet meer in:P) en gevonden.

Het is een 98er 5.9L V8 met 152000km op de teller met onderhoudsboekjes.

Alles werkt nog en weinig of geen krassen.

Mijn vriendin (Esther) was ook meteen verkocht.

Het is niet mijn eerste Jeep, heb voorheen een cj5 chevy V8 met airlockers en 33" banden gehad(verhoogd warn lier enz enz).

Deze na 7 jaar verkocht en een boot gekocht.

Nu na een aantal jaar begon het weer te jeuken en met de smoes dat het makkelijker is om de boot uit het water te halen moest er maar weer een komen.

Natuurlijk een V8 en het liefst een wat oudere.:whistle:

Helaas geen nette gevonden dus het budget maar verdubbeld.

Nu maar hopen dat ik er zonder al te veel problemen mee kan rijden.

Hoop jullie snel een keer tegen te komen.

Jack en Esther

Breda

p.s. Hoop dat ik niet teveel fouten maak in het forum. Ik weet namelijk niet hoe je berichten post

dsc00555xi1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

592836de3.gif

plaats gauw een foto van je auto hier

ga naar www.imageshack.us

dan klik bladeren en geef aan waar hij staat op je puter

host it>>>>>>

en dan de link onder je plaatje en onder include details (uitvinken) in je bericht plakken.

veel plezier met jullie Grand en op het forum:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Nou me toch maar eens aangemeld. Woon in Beijing en rij al jaaaren rond in een '93 4.0 ho die hier in Beijing werden gebouwd. 322.000 Kilometers nu en de motor is nog niet uit elkaar geweest, loopt als een zonnetje. Helaas rollen er nu alleen nog maar 2500 Jeeps uit de fabriek en ook deze gaan eraan geloven en hebben het helaas tegen de Grand Cherokee moeten afleggen.

We hebben hier een Jeepclub en rijden met andere leden ad-hoc naar Mongolia, de bergen in. Uiteraard valt er wel het een en ander te sleutelen maar ook de garage is hier heel goedkoop. Vorige week een nieuw lager in mijn differentieel laten zetten. Inclusief onderdelen, olie en astellen kost dat 27 Euro. Jeeps zijn populair hier onder jongeren. Gelukkig is de benzine 52 Eurocent per liter maar dat was een paar jaar terug nog, schrik niet, 24 cent.

Binnenkort ga ik mijn trommelremmen vervangen voor schijfremmen. Nu op zoek naar Grand Cherokee onderdelen. Als ik alles heb zal ik het wel op het forum publiceren.

Groeten,

Rens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...