Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Was even zoeken, waar het voorstellen nu precies zat, maar toch gevonden.

iIk ben Martijn en heb in juni dit jaar mijn eerste Jeep gekocht (schade auto en zelf opknappen)

Het is een Cherokee uit 1991 4.0 Ho. en warempel alle electronica werkt en de airco ook.

Ik heb de Jeep gekocht om mijn andere hobby (brutere terrein rijden, met een verbouwde auto zonder kenteken) te kunnen uit oefenen.

Zit geregeld op Modderpoel. (www.modderpoel.nl)

En zal hier nog wel het nodige lezen of eens een tip vragen bij het sleutelen aan de Jeep, mocht ik wat weten wat gevraagd wordt zal ik natuurlijk ook reageren.

Groeten,

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeepers (noem je dat zo ??),

Mijn naam is John en wij hebben sinds enkele dagen een Wrangler YJ.

Ooit hadden Saskia en ik een militaire CJ5 van het zwitsers leger en een Grand Cherokee 5.2.

Ondanks dat we die jeeps verkocht hebben bleef het jeep gevoel wel een beetje hangen.:)

We zijn actief in het terreinrijden (www.modderpoel.nl) en de YJ willen we met name gebruiken voor de bijeenkomsten waar APK en kenteken verplicht zijn. Onze geprepareerde auto voor het terreinrijden voldoet niet helemaal meer aan de wegenverkeerswet :P

Verder bestaat ons gezin uit 2 kids van 9 en 12, drie honden (1 mechelaarXst.Bernard en 2 newfoundlanders) en een friese hengst.

De YJ wordt momenteel weer rijdklaar gemaakt en voorzien van wat accessoires.:blush:

Ik heb al een foto van het eerste testritje:

DSCF1388.jpg

Ben lid geworden van de jeepclub en hoop veel plezier te gaan beleven aan de YJ.

Groeten,

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom John !

Mooie YJ , ziet eruit alsof er al het nodige aan gedaan is.

Zo gekocht ?

Ik ben niet de meest begaafde sleutelaar dus is er bewust gezocht naar een jeep die al een "stukje onderweg" was...... verenpakket, grotere wielen en banden, lier,......

Komen op dit moment alleen wat accenten bij van RVS parts.......spiegels, side bars, hang en sluitwerk e.d.......:blush:

Ben nog op zoek naar stoelen en RVS bumpers. De huidige bumpers vind ik mooi maar zou ze graag in gepolijst RVS of verchroomd willen hebben..... dan eerst maar eens rijden en genieten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeepers (noem je dat zo ??),

Mijn naam is John en wij hebben sinds enkele dagen een Wrangler YJ.

Ooit hadden Saskia en ik een militaire CJ5 van het zwitsers leger en een Grand Cherokee 5.2.

Ondanks dat we die jeeps verkocht hebben bleef het jeep gevoel wel een beetje hangen.:)

We zijn actief in het terreinrijden (www.modderpoel.nl) en de YJ willen we met name gebruiken voor de bijeenkomsten waar APK en kenteken verplicht zijn. Onze geprepareerde auto voor het terreinrijden voldoet niet helemaal meer aan de wegenverkeerswet :P

Verder bestaat ons gezin uit 2 kids van 9 en 12, drie honden (1 mechelaarXst.Bernard en 2 newfoundlanders) en een friese hengst.

De YJ wordt momenteel weer rijdklaar gemaakt en voorzien van wat accessoires.:blush:

Ik heb al een foto van het eerste testritje:

DSCF1388.jpg

Ben lid geworden van de jeepclub en hoop veel plezier te gaan beleven aan de YJ.

Groeten,

John

ja john zekers een mooie yj

maar die newfies krijgen het wel krap achter in denk ik (hebben ze zelf ook)

en welkom op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De newfy's komen niet in de jeep, daar hebben we groter vervoer voor :B:B

gelukkig had al medeleiden met die twee :):B

ach je kunt altijd een xj er bij kopen past zat ligt bij ons dan ook nog een sint bernard tussen de mewfies te ronken en voor in de jeep een beagle (grote fout maar ja is wel lief );):P

veel plezier met je yj

ps wat is het groter vervoer dan:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal ik me ook maar ff officieel voorstellen, :whistle:

Mijn naam is Dion den Braber, 20 jaar en woon in Kedichem, zuid-holland

Samen met me vader zijn we zo'n 3 jaar terug in het 4x4 wereldje beland, en zijn we met suzuki aan de gang gegaan. Jeep als sleurhut en soes achterop de kar.

het word langzaamaan steeds gekker... op het moment hebben we hier 6 terreinwagens staan, een Jeep grand cherokee 3.1 turbodiesel uit 2000, de sleurhut :frusty: een Jeep cherokee 4liter, (van mij,dagelijks vervoer + licht 4x4)

een Jeep wrangler 2.5 4cilinder (van me moeder) een suzuki Sj413 (vader en mij) suzuki vitara ( mij) en nog een sloop soes voor onderdelen (mij) :whistle:

ik heb een eigen website waar foto's en film's op komen van de bijna wekelijkse 4x4 activiteiten, het begon klein (ging over de suzuki, maar het groeit nog steeds, dagelijks al zo'n 35 unieke bezoekers en 4gb upload per dag :bye1:

www.4x4fotos.nl

genoeg zinloos gelul, FOTOS!

DSCF0845.jpg

DSCF0861.jpg

DSCF0864.jpg

DSCF0850.jpg

DSCF0851.jpg

DSCF0852.jpg

het is een Jeep Cherokee 4.0i High Output

Bouwjaar 1992

Grijs kenteken

5 bak handgeschakeld 8)

Trekhaak

Rancho RSX verhoogd 2 inch

Voor ARB airlocker Achter ARB airlocker

ARB compressor pomp van binnenuit bediend

Verzwaarde aandrijving

Aangepaste overbrenging (diesel)

ARB Lierbumper

Warn lier met verzwaarde motor en noodschakelaar in interieur

Sideprotection dubbelwandig staal

Bodemplaat en cardan protectie

Stuurbekrachtigingshuis aangepast tegen kromtrekken

Safari snorkel zeer mooi weggewerkt in motorcompartiment

Tweede benzine tank totaal 110 liter brandstofcapaciteit

Savas Konig stoelen veelvoudig verstelbaar

Cherry Bomb uitlaatje

Bagagebakken op laadvloer

Het ABS is vervangen door conventioneel rem systeem

Airco

Alu voorplaat 3,5mm dik bescherming stuurstangen

5 fedima extreme 32"ers

5 general grabbers 31"ers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou...vooruit dan maar :bye1:

Naam: Herman

Leeftijd: 40 jaar

Ik heb ook maar een Jeep aangeschaft. 92'er XJ 4.0.

Eigenlijk alleen maar om autotrailer met Samurai te mogen trekken.

Mijn XJ zal terrein dus alleen maar vanaf de zijlijn zien (denk ik):whistle:

Mocht ie wel een keer los in het veld mogen, zal ik hem met respect behandelen en geen gekke dingen opzoeken. Ik heb een vrij rustige stijl :frusty:

Als ik volgende week tijd heb kan ik hem ophalen, autobedrijf belde vanmorgen dat ie klaar staat (jammer dat ie vanmiddag dicht was):whistle:

Wel forum boordevol informatie, zal ik nog wel het nodige uit kunnen halen.

Ik meld me wel weer als ik vragen of opmerkingen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...