Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ik weet niet of het in dit topic mag, maar wij willen ons graag even voorstellen. Wij zijn Peter en Corine uit Deventer en zijn al enige tijd op zoek naar een Jeep Wrangler. Vandaar dat wij ons ook op dit forum hebben geregistreerd.

In het gezocht gedeelte hebben wij ook al een postje gemaakt.

We hopen hier in ieder geval veel wijzer te worden over Jeeps :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal me ook even netjes voorstellen:blush:.

Mijn naam lijkt me vrij logisch en velen weten ondertussen wel dat die naam bij Pullie hoort (Ballenstedt) .

Ik ben dan zelf niet de eigenaresse van een Jeep, en heb er dan ook niet zoveel ervaring mee, maar heb wel het geluk er af en toe in te mogen rijden:D.

Groetjes San

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal me ook even netjes voorstellen:blush:.

Mijn naam lijkt me vrij logisch en velen weten ondertussen wel dat die naam bij Pullie hoort (Ballenstedt) .

Ik ben dan zelf niet de eigenaresse van een Jeep, en heb er dan ook niet zoveel ervaring mee, maar heb wel het geluk er af en toe in te mogen rijden:D.

Groetjes San

Hoi Sanne,

Ook welkom hier! Tot gauw.

Grtzzz

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Mijn naam is Jan en ben sinds een paar maanden in het bezit van een Jeep Chrand Cherokee uit 1997.

Ik woon in Den Helder getrouwd en 2 kinderen.

Mijn hobby's zijn sleutelen , autorijden , bootje varen en allemaal leuke dingen doen:lol:.

Hiervoor had ik een Audi Quattro speciaal om de boot te trekken maar dat viel een beetje tegen , vooral op erg steile hellingen had hij er moeite mee en moest af en toe door een 2 de auto geholpen worden.

Nu dus een Jeep en in de low gear had ik het gevoel dat de boot niet meeging maar niets was minder waar.

Tot nu dus erg tevreden en een heerlijke auto om in te rijden al heb ik al wel wat dingetjes moeten vervangen en komt er nog wat aan.

Alles is terug te vinden op dit geweldig forum en wat ik allemaal tegenkom zijn zo te lezen allemaal "Jeep kwaaltjes " de een wat simpel en de ander iets prijziger ( VISCO ):lol: maar langzamerhand moet alles weer 100% zijn.

Ik heb al uren zitten lezen op dit forum en heel veel nuttige dingen gelezen en de werkplaatshandboek binnengehaald waar je ook zo weer een paar uur in kunt snuffelen, echt een heel mooi forum.

We willen deze zomer met vakantie naar Kroatie , boot achter de auto en misschien daar ook een beetje de bergen in :lol:.

Foto bijplaatsen lukt nog even niet maar die komen nog.

Groeten

Jan Haaijer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Wil mij even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Aalsmeer.

Sinds Januari 2006 in het bezit van een Grand Cherokee (zj) 4 ltr uit 1997

Vind het een heerlijke beer van een auto en tot nu toe probleemloos mee gestuurd, m.u.v.

de deur scharnierpennen die versleten zijn.

Heb hier over al een paar goede tips gehad via dit forum.

Heb op dit moment nog geen aanpassingen of verfraaiingen gedaan aan m'n jeep.

Ben wel zo langzamerhand aan het snuffelen, misschien eens chiptunen ook denk ik aan b.v een

nieuw luchtfilter (K&N) en ook aan een nieuw uitlaat spruitstuk.

Dit alles om nog wat meer pk's uit de 4 ltr te peuren.

Hierover ga ik het forum eens goed napluizen om te kijken wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Ik doe er ook een paar foto's bij(hoop dat het lukt tenminste)

Groetjes,

Hans

http://sluwie.fotopic.net/c1297018.html

c1297018.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Wil mij even voorstellen mijn naam is Hans en woon in Aalsmeer.

Sinds Januari 2006 in het bezit van een Grand Cherokee (zj) 4 ltr uit 1997

Vind het een heerlijke beer van een auto en tot nu toe probleemloos mee gestuurd, m.u.v.

de deur scharnierpennen die versleten zijn.

Heb hier over al een paar goede tips gehad via dit forum.

Heb op dit moment nog geen aanpassingen of verfraaiingen gedaan aan m'n jeep.

Ben wel zo langzamerhand aan het snuffelen, misschien eens chiptunen ook denk ik aan b.v een

nieuw luchtfilter (K&N) en ook aan een nieuw uitlaat spruitstuk.

Dit alles om nog wat meer pk's uit de 4 ltr te peuren.

Hierover ga ik het forum eens goed napluizen om te kijken wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Ik doe er ook een paar foto's bij(hoop dat het lukt tenminste)

Groetjes,

Hans

http://sluwie.fotopic.net/c1297018.html

c1297018.html

welkom Hans:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Mijn naam is Jan en ben sinds een paar maanden in het bezit van een Jeep Chrand Cherokee uit 1997.

Ik woon in Den Helder getrouwd en 2 kinderen.

Mijn hobby's zijn sleutelen , autorijden , bootje varen en allemaal leuke dingen doen:lol:.

Hiervoor had ik een Audi Quattro speciaal om de boot te trekken maar dat viel een beetje tegen , vooral op erg steile hellingen had hij er moeite mee en moest af en toe door een 2 de auto geholpen worden.

Nu dus een Jeep en in de low gear had ik het gevoel dat de boot niet meeging maar niets was minder waar.

Tot nu dus erg tevreden en een heerlijke auto om in te rijden al heb ik al wel wat dingetjes moeten vervangen en komt er nog wat aan.

Alles is terug te vinden op dit geweldig forum en wat ik allemaal tegenkom zijn zo te lezen allemaal "Jeep kwaaltjes " de een wat simpel en de ander iets prijziger ( VISCO ):lol: maar langzamerhand moet alles weer 100% zijn.

Ik heb al uren zitten lezen op dit forum en heel veel nuttige dingen gelezen en de werkplaatshandboek binnengehaald waar je ook zo weer een paar uur in kunt snuffelen, echt een heel mooi forum.

We willen deze zomer met vakantie naar Kroatie , boot achter de auto en misschien daar ook een beetje de bergen in :lol:.

Foto bijplaatsen lukt nog even niet maar die komen nog.

Groeten

Jan Haaijer

welkom Jan :blush: ( we love foto,s........................ ):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk al een paar jaartjes mee maar heb me nu eindelijk geregistreerd.

Ik ben Mirko Kuit woon in Baarn en heb een cj 7 uit 1980. Tot oktober 2006 was deze groen maar ben in frankrijk van een bultje gerold en heb daarna een zwarte wrangler body gekocht en ben weer begonnen met opbouwen. In veldhoven afgelopen maand heb ik weer voor het eerst gereden. Hij is nog niet helemaal klaar maar einde komt nu in zicht. Heb meteen wat oude wensen verwerkt (achter 8274 en als toplier M6000*, ARB air lockers v & a, ring & pion 4:10, andere overbrenging in tussen bak*,dinamo 110 Amp, teraflex revolver shackels en Z-boxen, 2de accu*,zelgemaakte rockcorners (ja ik ben nogal lomp) * zijn nog in uitvoering.

Nou ja ik weet het het is een beetje uit de klauw gelopen.

mvg

mirko (transducer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...