Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

bonjour a tous(goeden dag alle jeepers)

ik heet hans sta ingesreven als zj france ben 46 oud getrouwd sinds 22jaar en woon alweer 20 jaar in frankrijk(normandie)

ben begonnen met een jeep xj 1988 2.1 td

heb nu een grand cherokee 4.0 limited 1995

nou als jullie langs komen in normandie region alencon kom dan een bakje koffie drinken wel pindakaas meenemen

oja let niet zo op de schrijf fouten want ik schrijf meer frans als nederlands

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo genieters van dit forum,

Mijn eigen naam zal ik jullie niet onthouden, vind het anders wel erg anoniem en die luidt: Joost

Woon te Arnhem en ben ook werkzaam in die plaats.

Sinds vorige week sta ik onder de naam van Shiva ingeschreven.

Maar het forum was mij al eerder opgevallen toen ik op zoek was naar een ander "werkpaard" om de sleurhut op een toch prettige manier, ( lees: met minder persoonlijke ergernis door tekort aan PK's mad.gif ) te verplaatsen. Zal met deze niet het geval zijn!!!!

Veel op internet geneusd, collega's geraadpleegd en de stap gemaakt.

Een JEEP gekocht, even wennen, je zit ineens een stuk hoger en wat ook opvalt is: men remt ook ineens weer voor je yes.gif Snap ik als die kilo's op je afkomen.

Maar buiten dat alles om, een keuze waar ik nog geen moment spijt van heb en ook niet zal krijgen! Rij er nu zo'n vijf maanden in rond en dat bevalt prima.

Zo nu en dan eens een blik onder de motorkap......... alles blijft goed... met dank aan de constructeurs....... onderkant........ mooi droog....... nogmaals dank, een blik aan de binnenkant............. tijd om de zaak weer eens op orde te brengen.

Ja, een hond, die als er gereden wordt bezit neemt van de bijrijdersplaats, geen gezicht!!! maar rijdt blijkbaar graag op stand ( komt uit Frankrijk ).

Nou ik laat het bij voorlopig deze regels en ga verder met mijn werk, ja doe dit in "de baas zijn tijd."

Groeten, Joost

Ps. Kameel, dat van het eerste uur = oprichter van dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo genieters van dit forum,

Mijn eigen naam zal ik jullie niet onthouden, vind het anders wel erg anoniem en die luidt: Joost

Woon te Arnhem en ben ook werkzaam in die plaats.

Sinds vorige week sta ik onder de naam van Shiva ingeschreven.

Groeten, Joost

Ps. Kameel, dat van het eerste uur = oprichter van dit forum.

Welkom op het forum Shiva,...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...