Spring naar bijdragen

cj Mahindra of YJ


monkey
 Share

Recommended Posts

Ik ik kreeg gisteren een aanbod om mijn Cj/Mahindra te ruilen met een YJ van 1991 van een autoverzamelaar. Omdat de papieren van de Mahindra niet kloppen en ik een beetje opzie tegen die papierwinkel denk ik nu na over dat aanbod. Voor die autoverzamelaar maakt het niet uit dat de papieren niet kloppen want hij zet ze gewoon in een hal.

Mijn vraag is dus, is dit verstandig daar zo een yj toch een doorsnee jeep is en de CJ-3b een apart model. Als de papieren goed waren had ik het nooit gedaan natuurlijk. Wat raden jullie mij aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga morgen kijken en maak wel en fotootje , ik weet nu alleen dat het een 6 cilinder is, handgeschakeld en rood met zwarte kleur :P

Ik moet dus op het chassis letten ? dat is het zwakke punt ?

Een vriend van een vriend zegt alleen dat ik het nooit moet doen omdat die yj 's yuppie jeeps zijn:blink: en geen echte jeeps want die hebben ronde lampen :blush: Ik begrijp niets meer van die jeepmensen, wat nou goed is en wat nou niet, vandaar mijn vraag .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen kijken en maak wel en fotootje , ik weet nu alleen dat het een 6 cilinder is, handgeschakeld en rood met zwarte kleur :P

Ik moet dus op het chassis letten ? dat is het zwakke punt ?

Een vriend van een vriend zegt alleen dat ik het nooit moet doen omdat die yj 's yuppie jeeps zijn:blink: en geen echte jeeps want die hebben ronde lampen :blush: Ik begrijp niets meer van die jeepmensen, wat nou goed is en wat nou niet, vandaar mijn vraag .

Leuke vriend:wacko:

Groeten een yuppie:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen kijken en maak wel en fotootje , ik weet nu alleen dat het een 6 cilinder is, handgeschakeld en rood met zwarte kleur :)

Ik moet dus op het chassis letten ? dat is het zwakke punt ?

Een vriend van een vriend zegt alleen dat ik het nooit moet doen omdat die yj 's yuppie jeeps zijn:blink: en geen echte jeeps want die hebben ronde lampen :P Ik begrijp niets meer van die jeepmensen, wat nou goed is en wat nou niet, vandaar mijn vraag .

Zwakke punten van YJ vind je door de zoekfunctie te gebruiken.

Wat goed is en wat niet, bepaal je zelf...... ook jij behoort bij die jeepmensen. Vandaar dat wij jou zo nu en dan ook niet begrijpen. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend van een vriend zegt alleen dat ik het nooit moet doen omdat die yj 's yuppie jeeps zijn:blink: en geen echte jeeps want die hebben ronde lampen

Zoals ik er nu tegenaan kijk zijn degene met vierkante of ronde koplampen meer jeep als de Mahindra van jou wiens kentekenbewijs nog vol "drukfouten " zit m.b.t. de belastingvrije CJ5 met benzinemotor. Zolang dat niet klopt zou ik zeggen wil de nep jeep nu opstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...