Spring naar bijdragen

cj Mahindra of YJ


monkey
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanmorgen even wezen kijken bij de YJ, ziet er erg goed uit, alleen een scheurtje in het portier bij het raam en bijna geen roest. !! Volgens die man is het chassis van een Yj verzinkt en zijn alleen cj5 en cj7 roestbakken , nooit aanbeginnen dat zijn jeeps voor oude mannen die een beetje willen knutselen volgens hem.

Maar goed ik neig nu toch naar ruilen en omdat Gordon aka Utah ook een YJ heeft zag ik moet het wel een goede jeep zijn want hij is toch een beetje de bolleboos en leider van dit forum.

Ik hang nog wel een beetje aan mijn baby ook omdat hij veel reacties losmaakt bij de jonge dames zoals "wat een leuke jeep " wat een schattig ding " Maar ja dit weekeind moet de kogel door de kerk , ik hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen even wezen kijken bij de YJ, ziet er erg goed uit, alleen een scheurtje in het portier bij het raam en bijna geen roest. !! Volgens die man is het chassis van een Yj verzinkt en zijn alleen cj5 en cj7 roestbakken , nooit aanbeginnen dat zijn jeeps voor oude mannen die een beetje willen knutselen volgens hem.

Maar goed ik neig nu toch naar ruilen en omdat Gordon aka Utah ook een YJ heeft zag ik moet het wel een goede jeep zijn want hij is toch een beetje de bolleboos en leider van dit forum.

Ik hang nog wel een beetje aan mijn baby ook omdat hij veel reacties losmaakt bij de jonge dames zoals "wat een leuke jeep " wat een schattig ding " Maar ja dit weekeind moet de kogel door de kerk , ik hou jullie op de hoogte

Begrijp ik het goed? <_<

Je wil wel een YJ omdat Utah er één heeft, maar ook wil je de CJ3b-Mahindra niet kwijt omdat jonge dames hem erg leuk vinden. :P

Tja, dat vind ik echt sterke argumenten om en keuze te maken tussen beide. :yes:

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag op het profiel van monkey staan bij vrienden. Monkey heeft nog geen vrienden gemaakt. Ik snap wel waarom

cj5 en cj7 roestbakken zijn, nooit aanbeginnen dat zijn jeeps voor oude mannen die een beetje willen knutselen volgens hem en yj 's yuppie jeeps zijn:blink: en geen echte jeeps want die hebben ronde lampen

Dus eigenlijk geeft hij al aan dat geen enkele jeep goed is. Dan snap ik niet waarom hij die Mahindra wil inruilen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen even wezen kijken bij de YJ, ziet er erg goed uit, alleen een scheurtje in het portier bij het raam en bijna geen roest. !! Volgens die man is het chassis van een Yj verzinkt en zijn alleen cj5 en cj7 roestbakken , nooit aanbeginnen dat zijn jeeps voor oude mannen die een beetje willen knutselen volgens hem.

Maar goed ik neig nu toch naar ruilen en omdat Gordon aka Utah ook een YJ heeft zag ik moet het wel een goede jeep zijn want hij is toch een beetje de bolleboos en leider van dit forum.

Ik hang nog wel een beetje aan mijn baby ook omdat hij veel reacties losmaakt bij de jonge dames zoals "wat een leuke jeep " wat een schattig ding " Maar ja dit weekeind moet de kogel door de kerk , ik hou jullie op de hoogte

Arnold Schwarzengger rijd met een Mercedes G klasse misschien dat dat ook wel wat voor je is:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen kijken en maak wel en fotootje , ik weet nu alleen dat het een 6 cilinder is, handgeschakeld en rood met zwarte kleur :lol:

Ik moet dus op het chassis letten ? dat is het zwakke punt ?

Een vriend van een vriend zegt alleen dat ik het nooit moet doen omdat die yj 's yuppie jeeps zijn:blink: en geen echte jeeps want die hebben ronde lampen :lol: Ik begrijp niets meer van die jeepmensen, wat nou goed is en wat nou niet, vandaar mijn vraag .

Ik heb een YJ met (uiteraard) vierkante lampen, maar ik wil er wel ronde mistlampen bij zetten. Tel ik dan weer mee :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niek speciaaal voor jou omdat je ook zo een rooie hebt :whistle:

Ik was net nog even bij die verkoper, ik vind deYJ toch erg mooi , ik heb net nog geprobeerd of hij mijn XJ hondenhok niet wilde inruilen zodat ik mijn babyjeepje kan houden , maar hij begon te lachen:unsure: De xj is een fijne wagen maar als ik naar een andere xj zwaai kijken ze me aan of ik maf ben of een homo die aan het chanchen is met een andere bestuurder.

Zoals Petra al opmerkte een moeilijke keuze tussen de YJ en het Cj3-Mahindra jeepje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...