Spring naar bijdragen

Heerde 12 december anvt


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Ziet er druk uit.

Voor diegene die nog nooit met JCN hebben meegereden, is dit een mooi voorbeeld van hoe het er volgende week niet uit zal gaan zien.

Er wordt op de foto's alleen maar rondjes gereden op het terrein.

Volgende week worden er proeven uitgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er druk uit.

Voor diegene die nog nooit met JCN hebben meegereden, is dit een mooi voorbeeld van hoe het er volgende week niet uit zal gaan zien.

Er wordt op de foto's alleen maar rondjes gereden op het terrein.

Volgende week worden er proeven uitgezet.

Wat ik nou jammer vind is dat er weer een niet door de JCN georganiseerd evenement indirect wordt afgezeken.

Steeds weer zie ik een vergelijk. Beetje jammer Evert. Je bent overigens niet de enige die dit doet.

Deze mensen hebben toch ook plezier gehad ??? Ben zelf lid van de JCN, maar heb ook hele leuke dingen bij de ANVT gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt er nu afgezeken ....?

Wat is hier nu jammer aan ....?

Meestal rij ik deze dag ook zelf mee met de anvt, alleen kon ik dit jaar niet.

Lees mijn postje nu nog eens en dan rustig !

Dan zul je zien dat er staat :

dit een mooi voorbeeld van hoe het er volgende week niet uit zal gaan zien.

Er wordt op de foto's alleen maar rondjes gereden op het terrein.

Volgende week worden er proeven uitgezet.

Dus is zeg alleen maar dat het er volgende week anders uit ziet.

Er komen volgende week veel nieuwe mensen rijden en kijken, geef dus aan dat het bij JCN anders gaat.

Wat ik nou jammer vind is dat mensen moeilijk kunnen lezen en direkt willen reageren.

Steeds weer zie ik een vergelijk. Beetje jammer Moto. Je bent overigens niet de enige die dit doet.

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lezen is en kan een lastig zijn absoluut. Ik betrap me er zelf ook vaak op dat ik iets lees maar het anders lees als de persoon daadwerkelijk bedoelt. Dat is ook het grote nadeel van iets schrijven wat anderen weer moeten lezen. Je bedoelt het goed maar anderen lezen het dusdanig dat zij de goed bedoelde reactie anders lezen als wat jij ermee bedoelt.

Jij schrijft "Is dit een mooi voorbeeld van hoe het er volgende week niet uit zal gaan zien. Er wordt op de foto's alleen maar rondjes gereden op het terrein. Volgende week worden er proeven uitgezet"

Ik snap wel dat mensen het schrijven zouden kunnen zien als een negatief commentaar , terwijl jij het niet zo bedoelt. Het is maar hoe je het leest en waar je de nadruk op legt. Ik weet dat het niet negatief bedoelt is maar ik kan me ook voorstellen dat mensen dit schrijven anders opvatten.

Ik heb ooit middels een schrijven een relatie verbroken. Ik bedoelde het goed met het schrijven maar zij vatte dat toch anders op en prikte mijn banden lek en sloeg een ruit in. Tot op de dag van vandaag weet ik niet wat ik verkeerd geschreven heb :no:

Maar nu weer OT

Bij de ANVT werkt men niet met proeven en marshalls en kan iedereen netjes hetzelfde parcours afleggen ronde na ronde. Bij de JCN zijn er proeven uitgezet waardoor er diverse verschillende routes gereden kunnen worden onder begeleiding van een marshall.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt er nu afgezeken ....?

Wat is hier nu jammer aan ....?

Meestal rij ik deze dag ook zelf mee met de anvt, alleen kon ik dit jaar niet.

Lees mijn postje nu nog eens en dan rustig !

Dan zul je zien dat er staat :

Dus is zeg alleen maar dat het er volgende week anders uit ziet.

Er komen volgende week veel nieuwe mensen rijden en kijken, geef dus aan dat het bij JCN anders gaat.

Wat ik nou jammer vind is dat mensen moeilijk kunnen lezen en direkt willen reageren.

Steeds weer zie ik een vergelijk. Beetje jammer Moto. Je bent overigens niet de enige die dit doet.

:no:

Toch kan de reaktie van MOTO goed begrijpen, want toen ik het las had

ik ook de gedachte dat de ANVT een beetje afgezeken werd.

Want het is de toon die de muziek maakt, en hoe jij het schrijft is het

voor meerdere uitleg mogelijk. Maar het doet mij deugt dat je het positief

bedoelt. Ook ik ben gisteren in Heerde geweest en moet moet zeggen

ondanks de drukte ( en ja de lange wachttijden soms) dat het een erg

geslaagde dag was.:P:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...