Het ziet er naar uit dat ik de Jeep weer laat "downgraden " want de camber is niet te stellen.
Heb nu een positieve camber .
Om nu pakweg vele honderden euros ( vanmorgen vertelde een bandencentrale zelfs 2000 euro )
te gaan besteden om eventueel 4 verstelbare draagarmen te laten monteren gaat mij toch een
beetje te ver.
Hebben jullie misschien nog een laatste tip voor ik weer een afspraak met de garage maak om
de hele boel weer origineel te maken ?
Een simpele kit gekocht op Ebay , maar ik heb het niet zelf gedaan ( zo handig ben ik niet ) maar een
plaatselijke garage bekend bij Ab en dat is Garage Hogewoning .
De rubbers zijn nagekeken en de stabiblocks zijn voor en achter vervangen.
Onlangs heb ik mijn Jeep Grand Cherokee ZJ uit 2005 een 2 inch lift gegeven.
Nu vind ik de wegligging maar zeker de vering een heel stuk minder geworden.
Vooral de vering is ronduit slecht.
Kan het zijn dat de schokbrekers voor "te kort "geworden zijn na de verhoging.
Tijdens het plaatsen van de softtop ( eerste keer) zei een kennis
die ook een YJ heeft dat het onmisbaar is om een soort raamrubber
bovenop de voorruit de plaatsen omdat dat scheuren van de softtop
tegengaat.
Mij is het nooit opgevallen bij andere YJ's.
Waar kan ik zo'n soort rubber kopen cq. bestellen of heeft er iemand
een alternatief.
Kom zojuist terug van de dierenarts en heb mijn
Golden Retriever Nala laten inslapen .
Ze is bijna 15 geworden maar toch ....................
wat doet dat verd... veel pijn.
Zitten huilen als een kind al weet ik dat het zo niet meer zo verder
kon.
Wist niet dat het zoveel pijn kon doen.