Spring naar bijdragen

19 December Heerde JCN


aitze
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De weersverwachtingen voor morgen.

Aankomende nacht trekt de vrieskou door Nederland: op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. Daarvoor waarschuwt het KNMI.

De minimumtemperatuur ligt rond de min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt zaterdagochtend tussen de min 15 en 20 graden.

In de loop van de dag loopt het kwik snel op, maar blijft uiteindelijk steken op een maximumtemperatuur van ongeveer -5 graden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, is ook geen probleem, maar met dit weertype lijkt me erg leuk om te rijden... :yes:

Was er ook graag bij geweest, niet te ver van huis en een mooie baan:yes:, Maar helaas, Ben zaterdag alleen maar aan het reizen:wacko:.

S'Morgens van Palmyra naar Damascus met de auto, en dan om 16:00 vliegend van Damascus via Wenen naar Amsterdam.

Ik mag blij zij als ik s´nachts rond 24:00 thuis ben:wacko:.

Maar iig veel pleizier daar allemaal en veel foto´s AUB;).

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er ook graag bij geweest, niet te ver van huis en een mooie baan:yes:, Maar helaas, Ben zaterdag alleen maar aan het reizen:wacko:.

S'Morgens van Palmyra naar Damascus met de auto, en dan om 16:00 vliegend van Damascus via Wenen naar Amsterdam.

Ik mag blij zij als ik s´nachts rond 24:00 thuis ben:wacko:.

Maar iig veel pleizier daar allemaal en veel foto´s AUB;).

:bye1:Roland.

Ach ja, mijn wereldje is zaterdag beperkt tot een motorcrossbaan in Heerde, jij ziet ziet in een dag de halve wereld.... :yes: Succes!

Helaas al een tijdje geen foto's van ons, nieuwe camera moet nog besteld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel nee, alleen toyota kan niet goed tegen dit weer type :D

Vandaag alles uitgezet, het ziet er prachtig uit, mooie trail en voor elk een mooie proef

tot morgen

Wil iedereen wel ff de banden schoonmaken voordat ze het terrein op gaan.

Anders wordt de sneeuw zo vuil.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er van uitgaande dat ie morgenvroeg wil starten bij -15 ben ik er bij.

Kentekenpapieren, groene kaart en APK-bewijs in t handschoenenvakje gedouwd, handschoenen er boven op, grondanker laten we thuis deze keer, moet alleen de kerstmuts nog effe opzoeken.

Tot morgen !

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...