87wrangler Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Ook zo benieuwd hoe je YJ er uit gaat zien met die bodylift of die grotere banden? Hier kun je ( als het goed is) alvast het resultaat bij een collega Jeeper zien! Regels: - Plaatjes die je post moeten zijn genomen met de Jeep op een vlakke ondergrond. - Indien je een foto hebt waarop de "flex" zichtbaar is, mag die er als "extraatje" bij geplaatst worden. - Iedere lift mag, zolang het maar een YJ is! ( dus ook soa, schroefveren e.d.) - Vermelden van merk, type en maat van zowel de banden als de liftkit is verplicht! ( Anders heeft een ander nog niets aan de foto.... ) Overige spec's van de Jeep vermelden is prettige extra informatie. - Maximum breedte van de afbeelding is 600 pixels, anders gaat de lay-out van het forum verloren. -Vragen en opmerkingen over foto's, liftkit en banden: Graag dmv een PM aan de plaatser, niet in dit topic... ( dit topic is bedoeld als "naslagwerk", niet als discussie, overige posts worden verwijderd) Allereerst: Standaard hoogte 1994 Posten maar!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87wrangler Posted January 11, 2005 Author Report Share Posted January 11, 2005 Hier dan allereerst mijn YJ: 3" verenlift ( onbekend merk, zaten al onder de auto bij aankoop) 31" - 10.5 - 15 General Grabber AT's Bouwjaar 1987 Verder voorzien van "quick- disconnects" en een 1" transfercase lowering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mav Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Lift: 3,5" Black diamond + Verlengde shackles (totaal 4,5") Velgen: Mickey Thompson Classic II 15x8 Banden: Bridgestone Dueler 673 33x12,5 R15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utah Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 3" Bodylift. Ingezakte 2.5" Rancho. 33" BF Goodrich Mudders. 15x8 Ultra Wheels Extreme. 6.5" Xenon TJ-style Fender flares. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeepmania Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Veren lift ik dacht 4 ( bij aankoop zat al in met dick Cepek demper ) Brede spatboarden Banden maat ? [Edit: Let a.u.b. op de max breedte van 600 pixels] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel_Jeep Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Mijn YJ heeft bodylift van 4 inch en verlengde veershackles van bijna 3 inch, wat dus een veerverhoging van een 1.5 inch geeft. Bandenmaat 31 x 10.5 x R15 , en een behoorlijk offset op de velgen van 8j. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Nog op 30" BFG All Terrain banden en standaard veren Op 35" Goodyear Wrangler MTR's en Full Traction 7.5" lift (5.5" spoa + 2" shackle reversal) De vering in actie... En een beetje flex voor op de foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUFFALO Posted January 20, 2005 Report Share Posted January 20, 2005 Als ik zo vrij mag zijn? As you can see in the top-left picture, when I first bought this (I think 1987) Jeep YJ, other than some tasteless stickers and ugly lights, it was bone stock. I then lifted it a little, to I think 31" tires, as you can see in the second picture. I lifted it again, to 36", and swapped in a 360 V8. I wasn't happy with that, so I lifted it once again (axle-under, etc., giving me about 24" of combined lift), put on 44" Boggers, and converted it to EFI on a 318 Magnum V8. Hier nog meer foto's: click here for more [modbreak] Postje even aangepast zodat enkele foto's en de beschrijving direct zichtbaar zijn! [/modbreak] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeep Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 Oke,ga het weer proberen. zoek de verschillen: Standaard: Met 2,5" bodylift 4" procomp 9000 suspension lift 35/12,5/15 cooper STT banden: Ruud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 origineel was zo dit is het geworden 3,5 inch veren lift 1 " erbij van de verlengde shackles banden maxxis buckshot mudders 31"x10.5 Dempers rancho RS 9000X ( usd 79 stuk) JKS Swaybar disconnects ( usd 89,95 ) Rancho stuurdemper , SlipYoke Eliminator van Advanced Adapters en een CV rearshaft aandrijfas. inmiddels banden en velgen en fenderflares aangepast nu op Maxxis Mudzilla 33 x 13,50x15 op Unique 10J Velgen (Jeepparts NICO) Fender Flares 6'van Xenon ( van 4wd.com) Om het verhaal te complementeren moet er nog een kortere as in de tussenbak met een verlengde aandrijfas gemonteerd worden .Is een Jeep probleempje zodra je gaat verhogen wordt de hoek van de tussenbak naar het dif te steil en kreunen je kruisjes Een Slip Yoke Eliminator lost het probleem op en kun je zelfs je transferloweringcase er onder uit halen zodat je nog meer grondspeling krijgt. Yoke komt binnenkort aan de beurt evenals de dropped pitman arm. Slip Yoke Eliminator van advanced adapters en CV rearshaft inmiddels eronder. Inmiddels ziet hij er zo uit; Met smallere banden BFG 33x10,50x15 op 8 J velgen November 2007 Veren vervangen door Rubicon Express 4,5"extreme duty en RE Mono tube dempers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87wrangler Posted February 18, 2005 Author Report Share Posted February 18, 2005 Enkele berichten verplaatst, teveel Off-Topic! De "discussie " is nu HIER verder te volgen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utah Posted March 15, 2005 Report Share Posted March 15, 2005 Originally posted by Utah@Jan 11 2005, 18:12 3" Bodylift. 2.5" Rancho. 33" BF Goodrich Mudders. 15x8 Ultra Wheels Extreme. 6.5" Xenon TJ-style Fender flares. <div align="right">← Rancho er onderuit en vervangen door: 3.5" Black Diamond Suspension en 1" Shackles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spattex Posted March 26, 2005 Report Share Posted March 26, 2005 Zo was ie toen ik hem kocht, standaard met doorgezakte veren en 2" bodylift. En zo is ie nu met een 4" verenlift van Skyjacker en "quick- disconnects" en een 1" transfercase lowering(samen in de liftkit van Skyjacker) 32" mudbanden van BFgoodrich . En hier in actie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.J Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Zo was mijn jeep toen ik hem kocht. Doorgezakte veren bijna versleten banden enz. Na een 2,5" inch verhogingset van procomp. Na een 2,5" verhoging met 32*11.5*15 bf goodrich mud terrain banden op standaard velg. Hieronder zie je dat ik heb nog net genoeg ruimte vrij heb in mijn wielkasten met terrein rijden. Echter met volledig stuuruitslag lopen ze tegen mijn bladveren aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinus_ Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Eindelijk, lang op moeten wachten, maar nu, 3.5-4 inch verhoogd, met 31 10.5 15 atx banden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler89 Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Hoe ziet mijn YJ eruit? Smerig.... Maar daaronder is ie wit. BJ 1989 , 4.2 ltr met - gelukkig - Weber carburateur. Veren 3'5 hoger Shackles iets van 1 Dempers van Procomp. Wielen American Racing , zwart. Banden 33 , BFG mudders. Bumpers Offro. (die zijn goed , gaan zo door de achterklep van een BMW heen......). Interieur bestaat uit 1 dashboard , 1 stuur , 1 set pedalen en 2 Scheelstoelen. That's all. (geen bekleding of wat dan ook , makkelijk maar wel HERRIE). Harde deuren hebben dubbele ramen - schuiframen boven en vaste beneden. (soms handig). Foto's volgen - ooit. Zeg Dezperado , die wielen (alu Americans) met die Buckshots komen mij erg bekend voor .... volgens mij heb ik die destijds nog van jou gekocht voor mijn toenmalige Cherokee. Heb er nog een tijd mee gereden , maar een Wrangler trok toch meer..... Ben helemaal uit Friesland naar je toe gereden met mijn zoon weet ik nog. Toen sjeesde je nog in die rolstoel rond. Ben je dr weer helemaal bovenop nu? [mod] Foto's wel graag zsm... dit topic is bedoeld om elkaar de resultaten van je aanpassingen te laten zien ! [/mod] Heb toch maar eens geprobeerd foto's hier te krijgen. Staat ie der een beetje goed op? Weten jullie ook hoe deze er uitziet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pullie Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 laat ik dan ook maar eens gaan posten: 1992 YJ Wrangler Laredo 4.0 vorig jaar deze tijd was die "stock" en gestript mods: 1,5" Shackle Lift 2" Body Lift ARB snorkel Flowmaster demper 31x10,5x15 Fulda Tramptrac banden op orginele 7J velgen 1500 Watt geluid om op de snelweg topless ook nog metallica te kunnen horen Custom kater flame job op de hard-top Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezperado Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 [mod] Inhoud verwijderd, verplaatst naar dit topic! [/mod] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kollee Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 [mod] Inhoud verwijderd, verplaatst naar dit topic! [/mod] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie B Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 laat ik dan ook maar eens gaan posten:1992 YJ Wrangler Laredo 4.0 vorig jaar deze tijd was die "stock" en gestript mods: 1,5" Shackle Lift 2" Body Lift ARB snorkel Flowmaster demper 31x10,5x15 Fulda Tramptrac banden op orginele 7J velgen 1500 Watt geluid om op de snelweg topless ook nog metallica te kunnen horen Custom kater flame job op de hard-top He Pullie helemaal top zo man, met lift en snorkel. Inmiddels de mijne met shackels 2" verhoogd en voorzien van een "nieuwe" uitlaat met een te gek geluid. Nu de 2" bodylist nog maar dat is iets voor volgend jaar. Ollie B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87wrangler Posted January 7, 2006 Author Report Share Posted January 7, 2006 Staat er mooi op!~ Maareh..... wat voor banden, lift en andere "verhogende" zaken zitten er aan? Daar is dit topic voor bedoeld tenslotte.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 zie de post bovenaan deze pagina denk ik zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrangler89 Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Fijn dat ie dr mooi opstaat enzo. Maar 87Wrangler , had nou eerst even gelezen .... daar is dit topic ook voor bedoeld tenslotte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
87wrangler Posted January 7, 2006 Author Report Share Posted January 7, 2006 Spemmers! Ik zal ff wat gaan samenvoegen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulture Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 Originele vering, geen bodylift en originele banden (formaat ong. 27"): Verhoogd: 3" bodylift, 2,5" suspensionlift, 33'ers banden (BFG Mudjes) Groeten, V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts