Spring naar bijdragen

Hoogtepunt v/d dag!


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Het leek mij leuk om een topic te starten over de hoogtepunt van de dag.

Ik zal beginnen:

De accu van mn moeders Micra was weer eens leeg, en we zouden morgen een nieuwe accu kopen maar ik wou hem tot die tijd nog ff starten met mijn zelfgemaakte startkabel. Mijn vader heeft 100x gezegd en geld gegeven om een fatsoenlijke kabel te halen, maar nope, ik vind het gewoon leuk om het met mijn zelfgemaakte te doen. Hiermee heb ik al 3x een accu tot leven gebracht, dus moest dit weer lukken. Mijn vader heeft de Jeep op de stoep gereden, om bij de accu te komen. 1x geprobeerd en het lukte niet, toen reed de ijsboer (waarvan ik een trouwe klant ben) langs. Stapte uit om ons te helpen, hij had zelf goede startkabels. In 1x gestart, en hij heeft de dynamo getest. Bleek goed te zijn. Hij draaide een paar dopjes op de accu open, en bleek helemaal droog te zijn. Achterin zijn busje had hij nog accuzuur(:no:) en Ged. Water waarvan hij 2 liter in de accu gooide.

Nooit geweten dat een accu onderhoud nodig had, bij een Jeep is dat gelukkig anders :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net $3000 gewonnen. Bleek ik ook nog eens de 1.000.000e bezoeker te zijn. Kreeg ik nog meer. Ik moest alleen de transactiekosten betalen. De rest storten ze binnen een paar weken terug op m'n creditcard.

Ik heb voor de zekerheid maar een screenshotje gemaakt. Zometeen hoor je niks meer van ze.

gewonnen.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Mijn hoogtepunt

Vandaag zand wezen halen bij Wind zand en grind in Heerenveen, auto met kar geparkeerd en naar de man gelopen zie foto, maar dan nu wel 81 jaar oud.

Dat het allemaal wat minder wordt met kun je dan wel niet zien aan z'n lopen maar wel aan z'n rijden op de shovel.

Hoog boven in de lucht op de Volvo shovel L120 gaat het allemaal wel een beetje wild, hij scheurt met het gevaarte achteruit en knalt pardoes tegen een betonnen keerwand.

Nou ik had en heb nog de tranen in de ogen van het lachen je had het moeten zien.

nou doooeei

post-2439-12873018728822_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...