Spring naar bijdragen

Hoogtepunt v/d dag!


Masis
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

vandaag mijn date verrast. ze moest toevallig in eindhoven zijn. ik kreeg een smsje van haar dat ze om 16:00 weer terug met de trein naar huis moest. gelukkig was ik wat vroeger afgewerkt. en kon ik haar verrassen op het staion. het was liefde op het eerste gezicht :ph34r: en haar trein had gelukkig een halfuur vertraging ;):P en daarna haar nog uitgezwaaid :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag mijn date verrast. ze moest toevallig in eindhoven zijn. ik kreeg een smsje van haar dat ze om 16:00 weer terug met de trein naar huis moest. gelukkig was ik wat vroeger afgewerkt. en kon ik haar verrassen op het staion. het was liefde op het eerste gezicht ;) en haar trein had gelukkig een halfuur vertraging :D:wub: en daarna haar nog uitgezwaaid :P

Dus eigelijk geen "hoogtepunt" gehad:wacko::ph34r::no::D:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag mijn date verrast. ze moest toevallig in eindhoven zijn. ik kreeg een smsje van haar dat ze om 16:00 weer terug met de trein naar huis moest. gelukkig was ik wat vroeger afgewerkt. en kon ik haar verrassen op het staion. het was liefde op het eerste gezicht :P en haar trein had gelukkig een halfuur vertraging :wub:;) en daarna haar nog uitgezwaaid :ph34r:

kedengadeng kedenadeng oehoe??:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...