Spring naar bijdragen

Daar zijn we lekker mee?


Kameel
 Share

Recommended Posts

Ik kreeg vandaag een mail van een bekende van me bij VWS in Den Haag.

Hoi Bas,

Jullie hebben toch behoorlijk grote motoren in die Jeeps??

Dan moet je dit eens lezen.

Dit kwam ik tegen in m'n inbox vandaag, waarschijnlijk verkeerd verstuurd. Ik moest meteen denken aan die club van jullie, geen idee waarom. Kom binnenkort wel weer eens kijken.

AM208-001.4.1.pdf

Groeten,

(naam verwijderd)

Wat moeten we hier van denken?

Het is toch een raar gevoel dat bestuurders zich hiermee bezig houden. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....En dat wordt een hele uitdaging voor de Nederlandse overheid! Want dat gaat nooit lukken in mijn ogen om die Duitsers en Italianen zo ver te krijgen.

jaja, dat zeiden wij toen ook in ons bedrijf, op het moment dat er regels bij kwamen. Mooi dat het wel doorging !

Italie of niet ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja, dat zeiden wij toen ook in ons bedrijf, op het moment dat er regels bij kwamen. Mooi dat het wel doorging !

Italie of niet ....

Bedrijfsmatige regels liggen anders. Die zijn wettelijk landelijk geregeld en niet wettelijk in europees verband maar WE WILL SEE toch.

1 gek kan meer vragen dan 10 wijzen.

Helaas hebben wij hier in Nederland te maken met meerdere gekken dus een voorspelling doen mbt de uitkomst blijft altijd een vorm van russisch roulette.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal uiteindelijk praktisch wel niet uitvoerbaar blijken.

En dan is er weer een smoes bij voor milieuheffing ipv BPM: toeslag voor grote motoren en motoren met veel vermogen.

Ze zeggen dat elk volk de leiders krijgt die het verdient, maar dit kabinet mag zo langzamerhand wel bizar genoemd worden in haar hang naar lastenverzwaring met motivatie die slaat als een tang op een varken.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er op dat minister Eurlings diverse instanties heeft gevraagd een aantal dingen voor 'm uit te zoeken, en dat dit één van de antwoorden is.

Vervolgens zal hij e.e.a. nog in een wet moeten gieten, dat moet dan nog voor advies naar de Raad van State en door 2 kamers heen. En het moet passen in de Europese regelgeving.

Dus het zal nog wel even duren (idd Hans, soep en heet gegeten enzo)

Niettemin weerhouden dit soort zaken me er wel van veel geld in m'n jeep te (willen) steken. Ik onderhoud 'm, zorg dattie er netjes uitziet maar verbouwingen heb ik op de lange baan geschoven (ook omdat ik zojuist een nieuwe motor heb gekocht :wacko: ). "We" hebben duidelijk het tij tegen en zolang ik nog van m'n jeepje kan genieten doe ik dat en doe ik 'm ook niet weg. Het is echter wel duidelijk welke richting we op gaan. Wellicht dat we met een paar jaar de overstap naar een waterstofmotor ofzo kunnen maken.

Mijn probleem is dat ik onderhand absoluut niet meer weet bij welke politieke voorkeur ik me aan moet sluiten. Ik maak me ernstig zorgen over het onderwijs en er is maar één partij die dat goed oppakt (Jasper v. Dijk van de SP) maar over nogal wat linkse standpunten ben ik wat minder enthousiast (understatement).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is vast 1 april grap!!!

RDW en 1 april grappen....hm hm :wacko:

Pfff...dit soort ideeen van overheid doen me bijna besluiten de hele boel op te pakken en lekker in Portugal of sow verder te leven en kijken hoe het leven zonder al die k*dt regeltjes bevalt...pffff... te waanzinnig voor woorden man..Alleen het idee al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, schatjes toch. We werden juist gebeld over deze brief. Geweldig verhaal! Maarrr.. het telefoonummer bestaat niet...,

En het kenmerk van deze brief kan nooit vws zijn, want dat staat niet voor Verkeer en WaterStaat, maar voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport...

en het logo ziet er ook een beetje ingescand en geplakt uit....

En helemaal leuk bedacht: EP Leinar is de afzender.. Gooi de letters eens om, wat krijg je dan?

Een April!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, schatjes toch. We werden juist gebeld over deze brief. Geweldig verhaal! Maarrr.. het telefoonummer bestaat niet...,

En het kenmerk van deze brief kan nooit vws zijn, want dat staat niet voor Verkeer en WaterStaat, maar voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport...

en het logo ziet er ook een beetje ingescand en geplakt uit....

En helemaal leuk bedacht: EP Leinar is de afzender.. Gooi de letters eens om, wat krijg je dan?

Een April!

Leuke 1 april grap ahummmmm 28 maart grap:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, schatjes toch. We werden juist gebeld over deze brief. Geweldig verhaal! Maarrr.. het telefoonummer bestaat niet...,

En het kenmerk van deze brief kan nooit vws zijn, want dat staat niet voor Verkeer en WaterStaat, maar voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport...

en het logo ziet er ook een beetje ingescand en geplakt uit....

En helemaal leuk bedacht: EP Leinar is de afzender.. Gooi de letters eens om, wat krijg je dan?

Een April!

mooi opgelost dan, maar wie ben jij eigenlijk rtlnieuws????? en een m38 uit 1975?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen ik vanmorgen die brief las. heb ik rtlnieuws opgebeld 070-364350* en heb het hun verteld over die brief. rond 12:00 belden ze me terug en zeiden dat de brief nep was. ze hebben aan mij gevraagd hoe ze moesten inloggen. dus dat heb ik ff uitgelegd zodoende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...