Spring naar bijdragen

Bootjes praat


marco_pas
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaaaa!!:D

Aangezien het voorjaar er weer aankomt, gooi ik even een nieuw balletje op.

Wie heeft z'n boot al helemaal klaar voor het seizoen 2008 en wie moet er (net als ik :D ) nog flink aan de bak om de eerste lekkere dag van het jaar spik en span in het water te liggen?:B

Als mijn boot uit het water komt , wordt hij meteen winterklaar gemaakt (schoongemaakt en de motor vol ant-vries) , en ligt netjes in mijn hal de wachten tot de eerste beste goeie zomerdag , dan gaat hij in het water en leg ik hem op mijn vaste plaats in de haven tot meestal zo eind september.

boot-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa!!:D

Aangezien het voorjaar er weer aankomt, gooi ik even een nieuw balletje op.

Wie heeft z'n boot al helemaal klaar voor het seizoen 2008 en wie moet er (net als ik :D ) nog flink aan de bak om de eerste lekkere dag van het jaar spik en span in het water te liggen?:B

Wij hebben ook een boot iets anders als de meesten van jullie denk ik en die van ons ligt heel het jaar niet in de haven en je blijft er altijd mee bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een iets ander type boot als de meesten van jullie denk ik en die van ons ligt heel het jaar in de haven en je blijft er altijd mee bezig.

Ja ik had al zoiets begrepen , ik ben heel het jaar bezig om onze 6 jeeps te onderhouden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet alles nog doen. Heb er alleen geen zin in.

Boot ligt binnen in de winter.

moet nog:

Olie verversen (motor en staartstuk)

Bekleding schoonmaken

Veel poetsen.(moet weer blinken als een nieuwe)

Komt wel als het weer iets beter gaat worden.

Boot blijft op de kant in haven.(wil geen anti fauling want dat is niet mooi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is de XJ er gekomen door de boot. Gewoon de meest gunstige auto als je veel kiloos te verslepen hebt, maar niet veel km's per jaar rijdt.

Echter, na een paar jaar in een leen-XJ, ben ik best wel verknocht geraakt aan deze auto's en moest ik er zelf gewoon één hebben. Het is één van het type auto's dat je steeds meer gaat waarderen. De nieuwe Grand (5.7 HEMI)vind ik ernstig mooi, maar daar benne de centen gewoon niet voor...:(

Over twee weekies ga ik aan de boot beginnen, want er valt hier nog steeds sneeuw bij en snowboarden is natuurlijk ook best leuk......:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Duur? moet er ook nog een hebben:(

Heb je een adresje?

Alvast bedankt

Jack

ik heb maat 3 en kost 110,- incl btw en verzend.

maar als je gaat googlen en je toets boat covers in. dan kun je ze in Amerika bestellen. en dan ook nog precies de maat van je afdekzeil en merk en type van je boot. en als ik kijk voor jou boot. Starcraft 1710 bwj 99 bij www.boatcovers.com vanaf $233,80 tot $366,80 en ook nog in verschillende kleuren verkrijgbaar en het is nog goedkoper dan in Nederland. alleen voor mijn 2e boot ging dat helaas niet meer op. omdat die al 32 jaar oud is. dus heb ik maar een universeel dekkleedzeil besteld

en ik heb bij www.bootplus.nl er ook nog 2 ventilatie schelpen besteld voor de zijkanten van mijn motorkap van de CJ. en een scheepshoorn zoutwater bestendig ook voor de CJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn, ik ben er nog steeds niet aan toegekomen, ik schaam me kapot.....:blush:

Afdekzeilen op maat uit de VS is zeker een goed idee, heb ik ook gedaan en scheelde serieus knaken. Bovendien moest in NL 3 maanden wachten en nu had ik 'm in 2 weken. Let wel even op, niet alle online verkopers in de states verkopen naar het Buitenland. Waar ik besteld had, die nokte er daarna gelijk mee.:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ons bootje altijd gebruiksklaar in de grachten liggen...

Best lekker om ook tijdens de koude windstille wintermaanden een tochtje door de grachten te maken. Nadeel is echter wel dat ie ieder jaar aan de beurt is om een nieuw verflaagje te krijgen...

Echter.. klaar met boten ben ik nooit... droog, nat, koud, warm wat voor weer ook, ik ben er altijd mee bezig....

Ach, had ik ook maar een ander vak moeten kiezen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...