Spring naar bijdragen

Bootjes praat


marco_pas
 Share

Recommended Posts

dan ben ik er ook ik maak zelf een boei . scheelt veel geld.

Heb een nieuwe boottrailer met 2 planken. omdat ik er niet mee heb gereden maakte ik me niet druk hoe de boot erop lag maar zie nu dat ik heb zeker 10 cm lager erop kan leggen en dat lijkt me veel prettiger rijden

alleen wat werk want boot weer in het water en dan alle beugels losschroeven en laten zakken maar denk dat de moeite is want dan hoef ik ook 10 cm minder diep het water in om hem eraf te halen

Ik zie je zaterdag Ik sta bijna vooraan bij het water 3 e plaats B 26

Heb de trein geboekt Kandersteg -Isell om 05.55 uur scheelt 100 km en de file voor de Gothard. Trein gaat door de Simplon. Geen rit langs het meer,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi Hans,

Heb jij de lange trein geboekt dan? Kandersteg - Iselle? Met de korte trein (Kandersteg - Goppenstein) moet je alsnog over de Simplonpas, die trein gaat alleen door de Lötschberg. Die nemen wij, maar we hebben de boot dan ook al in Italië staan.

Ik moet nog wel ff een LPG lekje verhelpen in de schuit; ruikt niet echt lekker zeg maar....:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boot laten zakken op de trailer. Was er een halve dag mee druk. erin eruit erop eraf. Hoop bouten losdraaien en weer vast. Ben nu redelijk tevreden Hij ligt er goed op. Na beladen weeg ik de kogeldruk.

Ik ga op de lange trein 100 km tot Iselle om de auto te sparen.

Geboekt 05:55 uur zaterdagmorgen Heb de tickets al ontvangen.

Goppenstein kun je zo op maar dan moet je nog de Simplon pakken. Nu niet Iselle Feriolo 60 km. Wel zwaar naar beneden voor de remmen.

Morgen bagage inpakken zodat ik vrijdag niks meer hoef te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe boot gekocht en mag hem morgen in Uk ophalen.

Het is een Rinker 232 captiva cuddy uit 2006 met 43 draaiuren

Motor volvo 5.0 V8(natuurlijk) met 270pk

Heb mijn jeep er wel voor weg moeten doen maar die is goed terecht gekomen bij Paparazzi :whistle:.

Belofte van mijn meisje is dat er over een jaar weer een terug komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Waar ga je dan varen?

Bij Helmond heb je toch alleen maar een saai kanaal?

Jack

op de maas tussen de sluizen Sambeek en Belfeld in. en meestal terhoogte tussen Geijsteren en Arcen in. en af en toe aanmeren in Arcen en dan een weissener (witbier) pakken bij bierbrouwerij Hertog Jan in hun proeflokaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch nog een eindje rijden dan :lol:

Wij zitten gelukkig vlakbij de biesbosch en kunnen vanaf hier alle kanten op.

15 min rijden naar haven.

Ben gisteren ook even weggeweest was inderdaad lekker.

Vandaag uitkateren van een feestje (op de boot gaat dat beter maar meisje moet thuis werken helaas)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch nog een eindje rijden dan :lol:

Wij zitten gelukkig vlakbij de biesbosch en kunnen vanaf hier alle kanten op.

15 min rijden naar haven.

Ben gisteren ook even weggeweest was inderdaad lekker.

Vandaag uitkateren van een feestje (op de boot gaat dat beter maar meisje moet thuis werken helaas)

valt wel mee binnen een halfuurtje ben ik op de camping. en de boot ligt 25 mtr van het chalet af

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hallo, ik zal ook effe mee doen met de boot ik heb een bayliner cierra 245 met uiteraard een V8 5ltr hij ligt in kortgene in zeeland op het veerse meer dus kan alle kanten op (als je vaarbewijs 2 ook hebt ) op het moment staat ie op de kant om te overwinteren moet nog in de antifouling en dan kan ie weer nog voor de pasen in de plompik zal er een foto bij doen dan hebben jullie een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Hallo, ik zal ook effe mee doen met de boot ik heb een bayliner cierra 245 met uiteraard een V8 5ltr hij ligt in kortgene in zeeland op het veerse meer dus kan alle kanten op (als je vaarbewijs 2 ook hebt ) op het moment staat ie op de kant om te overwinteren moet nog in de antifouling en dan kan ie weer nog voor de pasen in de plompik zal er een foto bij doen dan hebben jullie een idee

[ATTACH]6771[/ATTACH]

[ATTACH]6772[/ATTACH]

Misschien kom ik je dan nog eens tegen op het Veerse Meer.

Dit is mijn boot, gaat waarschijnlijk niet zo hard als de andere bootjes die ik hier gezien heb.

bootklein1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...