Spring naar bijdragen

Bijzondere Advertentie's


87wrangler
 Share

Recommended Posts

werd gewoon zo geleverd !

eraf , wordt errrrg lastig

Vorig jaar stond er ook zo 1 te koop, maar dan in de kleur roze. brrrr

O ik wist niet dat het een soort van speciale plastic fantastic uitvoering was.... hier in scheveningen rijd er ook zoiets rond , met van die standaard smalle straat banden , dat lekker zo die spatboorden 5cm uitsteken !

gr. Dave :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wel geen advertentie, maar een mooie en duidelijke uitleg op een ander (Belgisch) 4x4 forum. :blink:

Bij een veringpakket komen de assen nooit omhoog je carroserie en chassis komen hoger van de assen af en dat geef je het voordeel om hogere banden te demonteren. maar meestal als je vast zit is ook groot en deels de chassis op de grond. de assen die kun je wel door duwen normaal als het niet te diep is !

Ik zelf heb bij m'n wrangler een veringpakket alles erbij boit verzakking, derecty stang verlenging lange schokbrekers enz... en da koste me 1100 euro bij Gitrax en dan moet je het nog zelf demonteren. maar de mijne is nog met bladveren. De jouwe kan wel is goedkoper zijn. m'n vering pakket was 4 inch 12 cm hoger toen. Als ik gedaan heb met m'n suzuki ga ik beginnen aan de wrangler met een bodylift van 5 a 7 cm een heavy dutchy bodylift kan je kopen en is 7 cm.

greetz

ydna

Om privacy redenen zijn namen in dit stukje verdraaid, net zoals andere woorden zinsdelen of woordbetekenissen. :no::yes:

Naam en bedoelde bij de redactie bekend. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je het gewoon proberen, maar je moet wel eerst 25 € overmaken aan de adverteerder en dan zelf zulke advertenties plaatsen (zou ik alleen een foto van iemand anders gebruiken:lol: :) )

Hoe zou het nou in zn werk gaan , ik begrijp dat je zoiezo je geld kwijt ben en dat ik het kan gaan proberen enz. maar is het gewoon alleen de truc voor die 25eur los tepeuteren ? of gaat het dan echt beginnen met inversterings verhalen ofzo?:D

Ik ben namelijk dit nog niet echt eerder tegen gekomen ....

Wel brutaal altijd die advertenties he?

:lol: hoi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals ik het nog een beetje in me hoofd heb: je koopt een starterpakket voor 25 €, en wat dat allemaal inhoud weet ik niet meer, dan plaats je dus zelf zulke advertenties en iedereen die daar dan weer op reageerd koopt dus via de email ook weer zon starter pakket van jouw!!!! en dat bedoelen ze met voor iedere email die je behandelt ontvang je 25€!!!(zoiets zat het inelkaar)

want als je nu even je gezonde verstand gebruikt, er is niemand die dit verdient, ja of je moet ook van wild vreemde een pakketje aanemen en naar thailand vliegen, die mensen heb je ook nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...