Spring naar bijdragen

Bijzondere Advertentie's


87wrangler
 Share

Recommended Posts

ff op marktplaats wezen rondkijken..

Een paar citaten:

hij heeft alle opties behalve geen leer en schuifkanteldak
exeon verlichting
clima control oftewel gescheide airco
centale deurvergrendeling
de reden dat ik hem niet laat maken is dat ik een bedrijfs auto krijgt
ik ben vast het een en ander vergeten
geen onzin biedinge wandt die worden gelijk verwijderd !!!!!!!!!

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cindy, vandaag precies 1,5 jaar geleden leerde ik je kennen via een SMS-betaaldienst. Vanaf dat moment hebben wij met elkander wel 10.000 berichtjes gezonden... onze hele levensverhaal ging over en weer via de sms dienst. Het heeft mij zeker 15.000.- euro gekost. Maar dat kan me niet schelen, je bent mijn meissie en daar heb ik nog wel 100.000 sms berichten voor over.

Je wilde niet "te snel" maar na 1,5 jaar beloofde je mij deze kerstavond "speciaal" voor ons te maken. Ik heb de lekkerste hertenbiefstuk voor je gehaald. een gouden naamplaat armband met je naam en het hele huis versierd voor je. De lekkerste lekkernijen staan te lonken op mijn tafel..

Maar wáár ben je ? Heb je wel 60 sms-jes gestuurd vandaag, maar krijg géén antwoord. Ik weet dat je deze rubriek veel leest en put dáár mijn hoop uit !!! Ik vrees dat er wat met je gebeurd is en overweeg de politie in te schakelen.

Laat alsjeblieft wat van je horen lieve, lieve Cindy.. Beide kerstdagen heb ik speciaal voor je ingericht hier thuis en wellicht vraag ik je serieus ten huwelijk meissie.. maar laat alsjeblieft nog wat van je horen, hou van je tot op het bot en zit klaar om onze langgekoesterde kerstromance te verwezelijken !

Heel veel liefs van jou honnepon Jeroen !!!

Euhh.....Zielig maar hoe slim kun je zijn!!!!!!:blush:

http://contacten.marktplaats.nl/mijn-verhaal/136976418-deze-kerst-overleef-ik-niet-cindy.html?return=eJwVzd0KwyAMBeB3KbR3rbVeKJYyujdx1qGbf2g6xsbefRFC%2BM4hECWp%2FDo5r1VSLmRXjSrarhYgS0KeKZs4BVWekL1SUKfoiU4RlAYTR5ybKU5bDCS4Rxxfplil8IYJPlkI%2FvL2Gx2OukHq2U57dvW4dsZF49IoeCMgPy4j6%2F2oGFC5lTMiYL%2FHM7RnGFN1mJch53Obu%2FX3By52Pm4%3D&df=1&fta=eNpNkttuwjAMQP8lDzzHcW51xC%2FsF1BF2VYpQEUKY0P8%2B3IBxS9VeuTYPo5H8vRI%2BSOul7i7jTGJkH8tiXvcwmZK2%2FVMECIQOh%2BiIvQuxJX%2B5iWkzylRWFaS4bjQ6Xo8XOZ9iHfSg5UmxF9C6w2YcE4zqc2yXLeyZNcklvHrIMKcMydCEvOUy46Ekh5zzpZoIAFoB%2B%2B18e%2B4N3NSucIUY8aALQw5Q6xxmjFttSrMdOaskbWG5UxDZa4zawGhMN%2BZsd7VuIEx46HWACaiHQ5YITPRKLF2DUxFg7SyQuaCFlvfwGRQ4dCGw2zUANpUyHSURN0imQ%2BgfhViQgCo2vVulLVzaJ14N8ov41pLCjg0rSXVjfKE3Os6Mmi1r9WVZhD1K6dhEJxqObuRL021nN3Im%2FJIFXYjj0b7lnPgUJqs%2BUx5yiTW8zJOaRcPp6%2F1u4QWTZAk9tfLZTefpsP9TfP943jflfXNGzu10SsS448IH6%2Fjraxy3uTn8x%2B%2FQdZA&fta_ind=7&fs=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cindy, vandaag precies 1,5 jaar geleden leerde ik je kennen via een SMS-betaaldienst. Vanaf dat moment hebben wij met elkander wel 10.000 berichtjes gezonden... onze hele levensverhaal ging over en weer via de sms dienst. Het heeft mij zeker 15.000.- euro gekost. Maar dat kan me niet schelen, je bent mijn meissie en daar heb ik nog wel 100.000 sms berichten voor over.

Je wilde niet "te snel" maar na 1,5 jaar beloofde je mij deze kerstavond "speciaal" voor ons te maken. Ik heb de lekkerste hertenbiefstuk voor je gehaald. een gouden naamplaat armband met je naam en het hele huis versierd voor je. De lekkerste lekkernijen staan te lonken op mijn tafel..

Maar wáár ben je ? Heb je wel 60 sms-jes gestuurd vandaag, maar krijg géén antwoord. Ik weet dat je deze rubriek veel leest en put dáár mijn hoop uit !!! Ik vrees dat er wat met je gebeurd is en overweeg de politie in te schakelen.

Laat alsjeblieft wat van je horen lieve, lieve Cindy.. Beide kerstdagen heb ik speciaal voor je ingericht hier thuis en wellicht vraag ik je serieus ten huwelijk meissie.. maar laat alsjeblieft nog wat van je horen, hou van je tot op het bot en zit klaar om onze langgekoesterde kerstromance te verwezelijken !

Heel veel liefs van jou honnepon Jeroen !!!

WHOEHAHAHAHA ............LUTSER !!!!;):D:D ,

( wel zielig voor hem..:blush:..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze laptop gaat weg wegens aanschaf van een nieuwe. Hij functioneert prima en de batterij kan nog wel even mee. Er zit wel wat kots (:yes:) op de achterkant maar met een pincet en wat wattestaafjes valt dit prima te verwijderen! :P Zie laatste foto......

:P

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//computer-hardware.marktplaats.nl/laptops-en-notebooks/140244878-prima-acer-aspire-1360-te-koop.html%3Fxref%3D1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze laptop gaat weg wegens aanschaf van een nieuwe. Hij functioneert prima en de batterij kan nog wel even mee. Er zit wel wat kots (:yes:) op de achterkant maar met een pincet en wat wattestaafjes valt dit prima te verwijderen! :P Zie laatste foto......

:P

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//computer-hardware.marktplaats.nl/laptops-en-notebooks/140244878-prima-acer-aspire-1360-te-koop.html%3Fxref%3D1

:lol::P:(:no:a015.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

gerardjoling_jpg_150643d.jpg

zo 20 jan 2008, 07:00

Okay, wie is de heler?

door Onze redactie

AMSTERDAM - Okay, wie is de heler van de microfoon van Joling. De verblufte zanger vond het kostbare kleinnood gisteren op een veilingsite...

De kostbare microfoon van Gerard was voor drieduizend euro te koop op Marktplaats . "Ik wist niet wat ik zag. De microfoon is gewoon gestolen dus ik ga de onderste steen boven krijgen," zegt de woedende zanger. "Iemand heeft hem gestolen, iemand heeft hem geheeld. Ik zoek het uit."

en op MP :blink:

hehehe , advertentie is zouist weer verwijderd

maar toch een plaatje kunnen maken

jolingaf8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...