Spring naar bijdragen

Ermerstrand dicht??


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jawel...

Miljarden aan gemeenschapsgelden in de voetbalsport pompen mag wél!:huh: En buiten dat die supporters vreselijk veel lawaai maken, vernielen ze soms alles wat op hun weg komt.:lol:

Ik zeg: Discriminatie van het zuiverste soort. Want als de terreinsport ook maar 5% van de gelden die naar de voetbalsport gaat mocht ontvangen, reden we allemaal op perfecte terreinen, ver van de bewoonde wereld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanochtend met een planner gesproken van een grote klant van mij in de omgeving van Emmen. Een aantal van die werknemers daar wonen in de omgeving van Erm en kennen dus ook de lokale bevolking daar. Het blijkt dus dat de ergenis van die mensen daar al langer speelt. In het verleden is het voorgekomen dat mensen zich vooral buiten het recreatiepark hebben misdragen in hun 4x4. Denk hierbij aan geluidsoverlast, afwijken van de openbare weg en sporen trekken werd mij verteld. Het blijkt dus dat ze al eerder geprotesteerd hebben bij de gemeente tegen dit soort evenementen. Het is dus niet zo dat het aan 1 partij ligt dat het nu mis is gegaan werd mij verteld. Er worden in hun ogen teveel evenementen georganiseerd die zich ook buiten het terrein afspelen.

Tis gewoon heel spijtig dit alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn een te kleine groep . Daar is makkelijk tegen op te treden.

Ambtenaren willen niks controleren of reguleren.

De Veluwe is een halve eeuw gebruikt om met tanks te oefenen en de wilde zwijnen veroorzaken nu meer schade.

Alles omheinen en alleen wandelaars. De honden ook aan de lijn. :lol:

Ach over een paar jaar rijden we in electrische 4x4 autoos, geluidloos,

milieuvriendelijk misschien mag het dan ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanochtend met een planner gesproken van een grote klant van mij in de omgeving van Emmen. Een aantal van die werknemers daar wonen in de omgeving van Erm en kennen dus ook de lokale bevolking daar. Het blijkt dus dat de ergenis van die mensen daar al langer speelt. In het verleden is het voorgekomen dat mensen zich vooral buiten het recreatiepark hebben misdragen in hun 4x4. Denk hierbij aan geluidsoverlast, afwijken van de openbare weg en sporen trekken werd mij verteld. Het blijkt dus dat ze al eerder geprotesteerd hebben bij de gemeente tegen dit soort evenementen. Het is dus niet zo dat het aan 1 partij ligt dat het nu mis is gegaan werd mij verteld. Er worden in hun ogen teveel evenementen georganiseerd die zich ook buiten het terrein afspelen.

Tis gewoon heel spijtig dit alles!

Klopt, en ieder weldenkend mens weet natuurlijk dat de bekende 'druppel' vaak het meest genoemd wordt en daardoor vaak nog zelfs de schuld in de schoenen geschoven krijgt.

Het punt is dat wij waarschijnlijk niet eens de druppel waren, maar dat de emmer allang overstroomt was dankzij vele andere druppels.

Dat stukje op JCN is een erg intens storend bericht. Dat terreinen gesloten worden kun je nog aan wennen, maar zoiets. :lol:

(ff aan Rob.. het voetbalsupporters verhaal is net zo erg, moet je niet doen. Hier zit er 1 en de vergelijking gaat bijzonder scheef)

Aan Dez:

Ach over een paar jaar rijden we in electrische 4x4 autoos, geluidloos,

milieuvriendelijk misschien mag het dan ???

Nieuwe concept Jeep: Jeep Renegade...

The propulsion system combines a 40-mile lithium-ion battery pack and a small-displacement BLUETEC diesel engine. The result: fuel economy of more than 110 miles per gallon.

Begin volgend jaar in de beurshallen.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Kameel, Rob zijn opmerking over voetbal supporters is helemaal niet scheef.

Dat jij nou toevallig niet alles op je weg naar de kloten helpt is jammer voor jou maar de rest van de voetbalaanhang heeft daar schijt aan en doet dat wel.

En inderdaad mag dat allemaal wel miljoenen kosten om voor mij onduidelijke redenen en in onze sport kan en mag helemaal niets en als je een wet overtreed wordt je zwaarder aangepakt dan zo'n auto's slopende winkelruit ingooiende kud-supporter....

Dit land gaat niet naar de klote...het is dat al een hele poos...en wij zitten allemaal in een ontkenningsfase..

Kud overheid hier met zijn brandstofprijzen, file's waar niks aan word gedaan, uitzenden van millitairen, importeren van die grafm*rr*kanen ( lees m*slims), het verzieken van politie korpsen door optredende agenten af te straffen, etc., etc., etc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Kameel, Rob zijn opmerking over voetbal supporters is helemaal niet scheef.

Dat jij nou toevallig niet alles op je weg naar de kloten helpt is jammer voor jou maar de rest van de voetbalaanhang heeft daar schijt aan en doet dat wel.

En inderdaad mag dat allemaal wel miljoenen kosten om voor mij onduidelijke redenen en in onze sport kan en mag helemaal niets en als je een wet overtreed wordt je zwaarder aangepakt dan zo'n auto's slopende winkelruit ingooiende kud-supporter....

Dit land gaat niet naar de klote...het is dat al een hele poos...en wij zitten allemaal in een ontkenningsfase..

Kud overheid hier met zijn brandstofprijzen, file's waar niks aan word gedaan, uitzenden van millitairen, importeren van die grafm*rr*kanen ( lees m*slims), het verzieken van politie korpsen door optredende agenten af te straffen, etc., etc., etc...

:lol: Blij dat je het beter weet. :huh:

Gaat helemaal nergens over, 99,9% heeft het prima naar zijn zin en heeft niks te maken met die ellende.

Wat de rest betreft heb je mijn zegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bewoners van Ermstrand hebben dus geklaagd...

dat zijn toch die mensen die daar illegaal permanent wonen.:lol:

BTW de route die zich buiten het terrein afspeeld zijn gewoon openbare wegen...... dat betekent toch dat iedereen daar mag rijden :P

Euh... niet alleen de bewoners......en ook niet sinds gisteren .....:huh:

Gemeenteraad Coevorden B&W besluiten 17 augustus 2004

2 Klachten over geluidsoverlast Ermerstrand.

1. mevrouw J. Ensink van café de Lokeend op het Ermerstrand berichten, dat de gemeente geen ontheffing meer verleent van voorschrift C 10 van de milieuvergunning, indien er weer klachten komen over geluidsoverlast als gevolg van Evenementen op het Ermerstrand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Je kan er op wachten, mensen zitten daar voor hun rust, en hebben voor de overname vast geen idee gehad wat ze daar van plan waren.

Combinatie vakantie en offroad park lijkt mij niet ideaal, jullie wel, denk er maar eens goed over na.

Er zijn daar huis eigenaren en die hebben toch ook recht van spreken?:huh:

Wat geeft het wie er klagen, je kan er toch niks aan doen.

Ik vind het jammer dat dicht is, maar het leek mij al zeer ongewoon dat het op deze manier kon.

Er hoef dan ook maar 1 mens te zijn die gaat klagen, en de provincie komt er achter dat er geen goede vergunningen zijn dan heb je poppen aan het dansen, zo werkt het recht in ons land als je het nu leuk vindt of niet.

Mede jeepers en joopers we laten ons niet uit het veld slaan en kijken weer verder.

2008 zal weer een mooi offroad jaar worden ermerstrand wel of niet.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We laten ons toch niet opnaaien door een laffe kl..tzak.

Uiteindelijk heeft de eigenaar er op toe gezien dat alles gladjes zou verlopen.

En het is gladjes verlopen anders had de eigenaar ons daar op aangesproken.

Ik ga er dan ook van uit dat de spreker in gastenboek van een collega club is.

Waarschijnlijk de club die na ons zou komen.

En de problemen wat betreft de sluiting,zal aan onze kapstok zijn gehangen waardoor de eigenaar vrij van claimes viel.

En de Jeepclub daarbij als grote schuldige.

Zo komt diegene met de grootste schuld in deze er het beste eraf.

En als het om financiele belangen gaat dan word er wel eens gejokt.

Dus meneer HENK meng je in de discussie als je ballen hebt,maar dat zal

wel niet want je hebt clubs met mensen zonder ballen.

En laten wij ons onderling uit de tent lokken,want daar genieten deze

lullo's ook nog van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: Blij dat je het beter weet. :P

Gaat helemaal nergens over, 99,9% heeft het prima naar zijn zin en heeft niks te maken met die ellende.

Wat de rest betreft heb je mijn zegen.

Denk dat het percentage groter is dan 0,1 % maar ik weet ook wel dat jij niet de enige bent die echt voor het supporten van zijn club komt..

Helaas zijn het altijd de kleinere groepen die het voor de grotere groep verzieken...

Blij dat jij weet dat ik het beter weet trouwens:lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ben het eens met Aitze (realiteit) maar ook met Hendrik (boosheid/frustratie) en anderen.

Maar als Ermerstrand straks gesloten zou worden voor onze Jeeps (en andere 4x4's), is dat de zoveelste die ik dicht heb zien gaan.

Ik rijd zo'n 20 jaar op diverse terreinen in Nederland en België.

Dat waren er vroeger best veel, maar heb ze stuk voor stuk (bijna) allemaal dicht zien gaan.

Steeds weer protesten van de gebruikers (wij dus) maar niets mocht baten: dicht die handel.

De terreinen die nog open zijn, mogen nog maar mondjes-maat gebruikt worden of staan ook op de nominatie om gesloten te worden.

Reden, dat wij steeds vaker naar het buitenland af moeten reizen om een geschikt terrein te vinden.

Maar, daar begint het nu ook al steeds moeilijker te worden (zoals Sclayn).

Veel van de sluitingen zijn veroorzaakt door "wild-rijders" die alle regels aan hun laars lapten en alles buiten de paden aan gort reden.

Aangezien wij allemaal over '1 kam geschoren' worden, waren dus ook de 'nette rijders' (groene code) de klos en hadden weer een terrein minder om onze hobby/sport uit te oefenen.

Wat dacht je van de 'groene partijen' die een veeeeel te dikke vinger in de pap hebben gekregen.

Hierdoor zijn er ook terreinen voor ons verloren gegaan en worden vergunningen voor onverharde wegen bijna niet meer verleend.

Het is zelfs zo erg dat 'die groenen' het een paar jaar geleden voor elkaar hebben gekregen, dat op onze militaire oefenterreinen nog maar een aantal dagen per jaar geoefend mag worden (om de natuur te sparen).

Dus mocht er hier straks oorlog uitbreken, dan graag op dinsdag of woensdag, want op andere dagen mag ons leger niet rijden ..........

ff serieus: hoop natuurlijk dat we volgend jaar weer in Erm kunnen/mogen rijden !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de een of andere manier een aktie, waarbij zoveel mogelijk terrein auto's bij elkaar komen om te laten zien dat we toch wel met een grote groep zijn, is misschien niet zo gek.

Pers erbij, wordt het misschien nog een leuke happening:D:yes:

Binnenhof???

Ik ben erbij:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de een of andere manier een aktie, waarbij zoveel mogelijk terrein auto's bij elkaar komen om te laten zien dat we toch wel met een grote groep zijn, is misschien niet zo gek.

Pers erbij, wordt het misschien nog een leuke happening:D:yes:

En dan? Zoals Darkwolf het met de supporters zo mooi zei?:

Helaas zijn het altijd de kleinere groepen die het voor de grotere groep verzieken...

Dit telt ook voor de 4x4 rijders. :yes:

En dan is het weer makkelijk wijzen voor de boomknuffelaars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan? Zoals Darkwolf het met de supporters zo mooi zei?:

Dit telt ook voor de 4x4 rijders. :yes:

En dan is het weer makkelijk wijzen voor de boomknuffelaars.

Als je niets doet, gebeurt er ook niets.

Je kan natuurlijk wachten tot de wal het schip keert, maar dan ben je te laat.

Wij zijn geen Hooligans!!

We zouden iets ludieks en fatsoenlijks kunnen bedenken, de Maasvlakte staat ook op het punt gesloten te worden, misschien kunnen we daar iets mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...