Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Zo dan:) endelijk mijn XJ gister verhoogd 2inch aan de voorkant achter mijn schokbrekers op 12 bar en een bullbar erop gezet.

Dankzij Jeeped ook mijn kat weer schoon en een nieuwe demper met uitlaatstuk:yes:.

Nu nog de sidebars, bladveer erbij en nieuwe stuitertjes eronder kunnen we eindelijk gaan modder vreten:whistle:

:whistle::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan:) endelijk mijn XJ gister verhoogd 2inch aan de voorkant achter mijn schokbrekers op 12 bar en een bullbar erop gezet.

Dankzij Jeeped ook mijn kat weer schoon en een nieuwe demper met uitlaatstuk:yes:.

Nu nog de sidebars, bladveer erbij en nieuwe stuitertjes eronder kunnen we eindelijk gaan modder vreten:whistle:

:whistle::bye1:

die liggen te wachten op je zijn ondertussen wel een beetje stoffig geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe met samen Jeeped APK klaar gemaakt en de laatste pijnpuntjes aangepakt...

Kentekenverlichting vervangen, Nieuwe remschoenen achter, en de startmotor een kleine revisie gegeven.

Alleen nou nog verzinnen waar ik dat nr. bord voor gaat laten. Hangt al enkele maanden aan de zonneklep passagiers zijde nadat ik een nieuwe had laten maken omdat de ouwe het na een dagje in de modder spelen andere vormen had gekregen. Gelukkig heeft oom agent me er nog niet voor bekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de shims aan het jongleren geweest...achteras is spelingsvrij:yes:...en oliedicht ....hoop ik:whistle:

En een rvs grondanker op gehaald bij Nick ... mooi gemaakt... een aanrader voor iedereen die er een wil...:D.

Weet alleen niet of Nick voor de massa productie gaat..:P

Nog bedankt Nick:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister de IAC schoongemaakt en een echte pakking tussen de throttle body en de manifold (hoe heet dat eigenlijk in NL, manifold) geplaatst. Mijn eigen McGuyver pakking kon er tussenuit. De vorige keer bij het schoonmaken van de TB ging de pakking stuk en ik had geen andere in huis. Toen ook vergeten de IAC schoon te maken. Nu is alles dus weer in orde. En stationair loopt ze weer een stuk mooier.

Die pakking kost trouwens niet zo veel bij de dealer, iets van 4 euro. Na mijn positieve ervaring (qua prijs) met de dealer voor de pakking, LSD toevoeging en zonneschermklemmetjes heb ik voor de grap ook eens gevraagd wat een Visco voor de 249 kost. Haha, € 984,- exclusief BTW! Dan is Ebay ($ 355) + Transport ($88) + Invoerrechten (4%?) + BTW (19%) (= +/- € 400) toch echt een stuk goedkoper!

Vandaag eindelijk de achterwisser weer in elkaar zetten en plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 Hella 160's gemonteerd, op 6mm dikke stalen beugels, gaan ze zeker niet trillen. :bye1: * met dank aan de hoefijzer fabriek *

Kluit bedrading afgemaakt voor de 160's en 2000's. dus das nu een flinke baal licht voorop :P

Klein pakketje (kuch) met stickers opgehaald bij de handel,

t weekend of de week erop er maar eens een heel andere jeep van maken :D

En.. em gewassen ( sttt, niet verder vertelen, dodelijk voor m'n reputatie )

Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitgemest.

als ik wil inpakken voor een vakantie gaat er weinig in..

..maar wat er daarna allemaal uitkomt, ik zoek nog steeds naar die vierde TJ-dimensie :(

Als je die dimensie gevonden hebt waarschuw dan effe dan ga ik er bij de YJ ook effe naar opzoek!:worshippy:

Maar goed on topic: Ook uitgemest, Olie bijgevuld van de stuurbekrachteging, afgetankt, en het bakkie erin gemikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aandrijfas achter gedemonteerd en erachter gekomen dat op mn terug reis uit Italie dat gerammel als ik gas los liet kwam van een los gelopen moer in de yoke van de pignon as achter kwam.

Kan nu weer rijden op de voorwiel aandrijving ( naar de garage die mn kroon en pignon wiel heeft vervangen net voor de vakantie plus nieuw limited slip differentieel en nieuwe lagers in de achterassen) Helaas met vakantie dus moet geduld hebben. Ga nog wel even in het achter dif kijken wat de verdere schade is want de laatste km s hoorde ik de meest verschrikkelijk dingen uit mn dif komen als ik probeerde te schakelen remmen of gewoon gas losliet.

Pignon as lag dus gewoon los te rammelen en de olie kwam er bij de yoke uit.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...